lekcewaznie na "gotowaniu" - info

1. Data: 2001-09-17 07:12:14

Temat: lekcewaznie na "gotowaniu" - info
Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam bardzo smacznie i nie mniej serdecznie.

To będzie raczej post informacyjny:
1. jak zapewne wiecie, stronę robię sam, wiec trzeba sie liczyc z tym, ze nie
mogę regaowac blyskawicznie na wszelkie listy
2. odpowiadam ZAWSZE na wszystkie listy [nie pozniej niz 3 dni od daty
otzyamnia]
3. jesli chodzi o opinie, nie beda one w zaden sposob "cenzurowane"
4. pozwole sobie tylko wybierac takie opinie, ktore tycza sie merytorycznej
strony przepisu [wiec opinia np. ktora wyglada tak - cytuje w calosci: "fuj"
raczej sie nie znajdzie [tu duży uśmiech do MechaGodzilli vel Kasi B.]
5. mialem awarie komputera w sobote - ktos bliski memu sercu przeslal mi
wybitnie zlosliwego wirusa, ktory wykasowal mi wszystko z komputera - lacznie z
adresami i takimi tam - odtworzenia tego zajmije mi troche czasu, tak wiec
przez najblizsze kilkanascie dni, strona nie bedzie zbyt czesto aktualizowana
6. Poza tym SERDECZNIE DZIEKUJE WSZYSTKIM za wszelkie komentarze i opinie - i
wbrem mniemaniu co poniektórych bardzo sobie je cenię [również te malo
pozytywne - z resztą te chyba najbardziej, powoduję one bowiem, iż strona staje
się coraz lepsza]

> na stronach gotowanie to sztuka zlekcewazono mój komentarz dotyczący sałatki
> z gruszek z plesniowym serem.
> no cóż, może autor stron krytyki nie lubi, ale wobec tego po co prosi o
> komentarze skoro ich nie publikuje?
> zawiedziona jestem
>
> MechaGodzilla

7. Krytyki chyba nikt nie lubi, krytyka nie jest do lubienia. Krytyka jest do
wyciągania wniosków i modyfikowania projektów, tak by były jeszcze lepsze i
jeszcze smaczniejsze. [takie jest moje nidyskutowalne zdanie na temat krytyki]
8. Poza tym beda zdjecia na stronie! - za kilka dni duza dosatwa zdjec potraw,
ktore zrobilem w lykend - a dzialo sie, oj dzialo.

Zycze wszystkim milego dnia [tu troszeczke slonce widac wreszcie]
Oby smak byk z Wami!

Pozdrawiam bardzo smacznie!
Grzegorz Ostrowski: Gotowanie to sztuka!
www.mniammniam.pl
[---Smaczne Strony Internetu---]

1. Data: 2001-09-17 11:20:22

Temat: Re: lekcewaznie na "gotowaniu" - info
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Oby smak byk z Wami!
>
> Pozdrawiam bardzo smacznie!
> Grzegorz Ostrowski: Gotowanie to sztuka!

wiec trza napisać ze chodziu tylko o merytoryczne komentarze.

zawiedziona jeszcze bardziej
MechaGodzilla

1. Data: 2001-09-17 11:23:31

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Pozdrawiam bardzo smacznie!
> Grzegorz Ostrowski: Gotowanie to sztuka!

CYTUJE DOSŁOWNIE
"jak dla mnie : fuj!

pozdrawiam serdecznie
Kachna"

taki był komentarz

1. Data: 2001-09-17 13:12:31

Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wiec trza napisać ze chodziu tylko o merytoryczne komentarze.
>
> zawiedziona jeszcze bardziej
> MechaGodzilla

Kasiu!
Czy Ty aby, Moja Droga i Zaczepna i Zadziorna nie mniej Interlokutorko nie masz
dzisiaj zlego dnia?
Polecam napar z melisy.

Pozdrowienia i zyczenia WIELKIEGO USMIECHU - zycie wtedy smaczniejsze jest!

1. Data: 2001-09-17 14:16:02

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dzisiaj zlego dnia?
> Polecam napar z melisy.
>
> Grzegorz Ostrowski: Gotowanie to sztuka!

a to już jest niegrzeczne
MechaGodzilla

1. Data: 2001-09-17 14:21:13

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MechaGodzilla" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> masz

> a to już jest niegrzeczne
> MechaGodzilla

Mechciu, a dlaczego uważasz, ze to jest niegrzeczne? To nawet nie jest OT,
bo meliska bardzo smaczny napój...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-09-17 17:41:43

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

> Mechciu, a dlaczego uważasz, ze to jest niegrzeczne? To nawet nie jest OT,
> [...]
i nerwy koi :-PPP
Herbatka
galeria grupy kulinarnej: http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/
jesli chcesz dodac do niej swoje zdjecie - przeslij je na adres:
b...@d...com.pl

1. Data: 2001-09-17 18:05:41

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Herbatka" <b...@d...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]

melisa jest okropnie niedobra
Mecha
jakie nerwy?

1. Data: 2001-09-17 19:36:28

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

MechaGodzilla <m...@n...pl> a écrit dans le message :
9o5e0n$qk9$...@n...tpi.pl...

> melisa jest okropnie niedobra

Z tym sie zgadzam.

Ale Grzegorz po prostu uzywa poetyki "Takich sobie bajeczek" (= "Just So
Stories") R. Kiplinga. Np zwrot : "Kochanie Ty Moje" tez stamtad...
Ogolnie, styl R. Kiplinga w tym dziele, to ogromna ilosc (pozornie)
nieporzebnych przymiotnikow.
Zaraz tam zajrze i jezeli znajde jakis przepis to wklepie.

Ewa (nienawidze melisy)

--
Niesz !

1. Data: 2001-09-17 20:51:42

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> melisa jest okropnie niedobra
> Mecha
> jakie nerwy?
Skołatane!!! [działa, naprawdę!!!]
pozdr. Jerzy

test
TEST
Test
OT ale nie bardzo: co sie dzieje z serwerem onetu ???
Czy jakas zapasc w sieci - nie moge się dostac na grupy przez onet !!!