Czy jakas zapasc w sieci - nie moge się dostac na grupy przez onet !!!

1. Data: 2001-09-16 19:58:48

Temat: Czy jakas zapasc w sieci - nie moge się dostac na grupy przez onet !!!
Od: "Zowisia" <z...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos może mi to jakoś wyjaśnić ??
Serwer konsekwentnie odmawia mi wstępu,
już nie wiem co robić ...
Na chat też ściana.
z góry dzięki
:)))

--
Zowisia < mail to: z...@n...spam.poczta.onet.pl >

1. Data: 2001-09-16 20:32:34

Od: "Tadeusz Jodłowski" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktos może mi to jakoś wyjaśnić ??
> Serwer konsekwentnie odmawia mi wstępu,
> już nie wiem co robić ...
> Na chat też ściana.

Moze z powodu czatu z wojtkiem glancem z BigBrothera.
Ja co prawda sledze tam jednym okiem dyskusje, ale lacze
sie przez SDI, jezeli Ty przez modem, to moze byc gorzej.

1. Data: 2001-09-16 20:40:36

Od: "Zowisia" <z...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tadeusz Jodłowski" <j...@g...pl> napisał(a):
/.../

> Moze z powodu czatu z wojtkiem glancem z BigBrothera.
> Ja co prawda sledze tam jednym okiem dyskusje, ale lacze
> sie przez SDI, jezeli Ty przez modem, to moze byc gorzej.
---
Chryste, to TO JEST POWÓD ??????
co za upadek
oczywiście przez modem. się łączę.
Idę dalej bić głową w ścianę.
Dzięki :^)))
o jejku ale upadek o jejku o jejku

Zowisia < mailto: z...@p...onet.pl >

1. Data: 2001-09-17 08:24:45

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Jodłowski <j...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3ba50c88$...@n...vogel.pl...

> Moze z powodu czatu z wojtkiem glancem z BigBrothera.
> Ja co prawda sledze tam jednym okiem dyskusje, ale lacze
> sie przez SDI, jezeli Ty przez modem, to moze byc gorzej.

I pomyslec ze przypuszczalnie przez takiego pal... posylalam wczoraj
komputer do wszystkich diablow!!!

Skonsternowana Agata Solon, naturalna

1. Data: 2001-09-17 08:52:33

Od: "maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zowisia <z...@n...spam.poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9o30bp$n49$...@n...tpi.pl...
> Czy ktos może mi to jakoś wyjaśnić ??
> [...]

a moze poprostu kupa ludzi sledz wiadmosci ze swiata
interia tez chodzi jakby chciala a nie mogla
wp.pl tez
o dostaniu sie na cnn albo bbc mozna zapomniec
ech....

pozdry Monika

1. Data: 2001-09-17 12:29:56

Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czytam grupe z serwera news.pw.edu.pl i jeszcze nigdy nie mialam problemu.

Bozenka z Wilna :o)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ICQ 81838200
http://bozena.samorzad.pw.edu.pl