Re: lekcja wychowawcza

Data: 2002-04-10 05:34:49
Temat: Re: lekcja wychowawcza
Od: Grzegorz <s...@p...onet.pl>

Aleksandra wrote:

> Nie do wiary, ale jak zobaczyłam, że przez nic nie
> mogę przebrnąć, walnęłam o Big Brotherze. Trudno
> uwierzyć, ale dyskusja sama się roZwijała! Rzecz
> jasna, trzeba dojsć do jakichs sensownych
> wniosków, ale jako punkt wyjscia ten koszmar jest
> niezły: nie załam się, ale oni wszyscy to oglądają
> :-) , więc Ty też musisz zerknąc kilka razy :-(
> Z tego możesz już wyprowadzić - tolerancję,
> wyrozumiałosć, miłosć, przyjazń, pieniądze itd.,
> cokolwiek zechcesz. Pokaż pani dyrektor, jaka
> Twoja młodziez twórcza! :-)

a może powiesz jak to mniej więcej wyglądało, dzieliłaś ich na grupy
(jedni za BBB, drudzy przeciw) ? czy dyskusja doprowadziła do sensownych
wniosków ? ;) czy raczej była to przepychanka słowna typu "Ta Panna jest
ładna ale głupia i powinna opuścić program, a ten gość jest super" itp.,
a może od czegoś takiego wyszliście i potem było już ciekawiej ?

w każdym razie -dzięki za pomysł!

Grzegorz