Re: lęki mam za soba i co dalej?

From: "ML" <l...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: lęki mam za soba i co dalej?
Date: Sun, 7 Apr 2002 00:15:13 +0200

Użytkownik "Ilona" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
news:a8hkcq$jos$1@absinth.dialog.net.pl...
> Użytkownik Wieslaw <w...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:a8fi5d$2cpm$...@n...ipartners.pl...

> ciągu
> troche

Psychterapia bez leków, potem leki jakiś czas.
Nie uzyskasz 100% poprawy ale jeśli psychterapię przepracujesz naprawdę
ciężko, odsłaniając się na zajęciach całkowicie to objawy zmniejszą się do
poziomu pozwalającego normalnie funkcjonować.
Gdyby lęki cofnęły się całkowicie to znowu byłbyś chory!
Trochę lęku jest b. pożyteczne, tak że "nie bój się bać".
Pozdr, Leszek.