leki wspomagajace odchudzanie - sprawdzone i najlepiej ziolowe

1. Data: 2006-01-21 10:08:41

Temat: leki wspomagajace odchudzanie - sprawdzone i najlepiej ziolowe
Od: "arctic" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze o informacje czy posiadacie jakies sprawdzone leki, ktore pomagaja
wraz z uprawianiem wysilku fizycznego zwiekszyc spalanie tluczow w
organizmie.

Michal

2. Data: 2006-01-21 19:47:57

Od: w...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

> Prosze o informacje czy posiadacie jakies sprawdzone leki, ktore pomagaja
> wraz z uprawianiem wysilku fizycznego zwiekszyc spalanie tluczow w
> organizmie.
>
> Michal

wiekszosc tych lekow dziala na podswiadomosc a nie na spalanie tluszczu.
Pomocna moze byc w tym przypadku karnityna, ktora mozna kupic w aptekach oraz
sklepach sportowych.
Jesli chodzi o spalanie tluszczu to pamietaj ze jest on dopiero spalany po 20
min cwiczen tzn lepiej cwiczyc dluzej i mniej intensywnie niz krocej z maks.
wysilkiem.

3. Data: 2006-01-21 20:05:58

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> wiekszosc tych lekow dziala na podswiadomosc

moglbys podac nazwy i mechanizm dzialania tych lekow na podswiadomosc?

--
pozdro
ape

4. Data: 2006-01-22 06:56:48

Od: "andy" <andyro @ poczta. onet. pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "arctic" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> Prosze o informacje czy posiadacie jakies sprawdzone leki, ktore pomagaja
> wraz z uprawianiem wysilku fizycznego zwiekszyc spalanie tluczow w
> organizmie.
>
> Michal

3 miesiące temu skończyłem 2 miesięczną dietę odchudzającą uzupełnioną
substytami odżywczymi firmy VISION, staraciłem ponad 20 kg. nadwagę i czuję
się bardzo dobrze , ciśnienie się unormowało, naprawdę same plusy.
Oczywistym jest ze nie samą dietą do tego doszłem, zmniejszyłem ilośc
spędzanego czasu przed kompem i TV do minimum, samochód też odpoczywał
więcej, rower stał się moim przyjacielem, obecnie narty biegowe.
Pozdrawiam jesli jesteś zainteresowany szczegółami zapraszam na priv.

5. Data: 2006-01-22 08:31:08

Od: monster3d <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Jan 2006 11:08:41 +0100, arctic napisał(a):

> Prosze o informacje czy posiadacie jakies sprawdzone leki, ktore pomagaja
> wraz z uprawianiem wysilku fizycznego zwiekszyc spalanie tluczow w
> organizmie.

Polopiryna - jeżeli mówimy o lekach, a nie suplementach diety

--
Artur

6. Data: 2006-01-22 08:54:31

Od: "Ania" <A...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

> Polopiryna - jeżeli mówimy o lekach, a nie suplementach diety

Czy aspiryna dojelitowa o nazwie Encopirin też?

Ania

7. Data: 2006-01-22 10:01:58

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

ape <a...@n...poczta.fm> napisał(a):

> moglbys podac nazwy i mechanizm dzialania tych lekow na podswiadomosc?

Że co? Na jaką podświadomość?!

Istnieją preparaty zmniejszające uczucie głodu. Meridia, Adipex (teoretycznie
niedostepny w Polsce), 5-HTP (jest na allegro). Wszystkie rzeczywiście
działają.

--
JoP

8. Data: 2006-01-22 10:10:11

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

podswiadomosc?

> Że co? Na jaką podświadomość?!

przeczytaj ponownie i sprobuj odpowiedziec, a nie udawac kogos kim nie
jestes :-)

--
pozdro
ape

9. Data: 2006-01-22 12:01:36

Od: "wiolkum" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> JoP
>
>Zwróc przy tym uwage ze te preparaty to chyba leza kolo ziolowych bo napewno
nic z nich nie maja. O skutkach ubocznych ich przyjmowania nic nie napisalas a
jest ich troche

10. Data: 2006-01-22 12:52:51

Od: fizzzi <f...@...e.z.to.ciach.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> (teoretycznie

Gdzie jeszcze mozna kupic czyste 5-HTP ?

Fizzzi
Registered Linux user #405773
|Duron800|256MB-RAM|10GB-HDD|GeForceMX440-64MB|Ubunt
u 5.10|Opera8.51|Gnome|
GG#5311582

Druki medyczne
Depresja lekowa, benzodiazepiny, brac leki czy nie.
"mite" po lacinie?
co tu pisze?
zwapnienie sierpu mózgu