lekko ot ] jedzenie bardzo przyswajalne

1. Data: 2010-06-19 13:20:25

Temat: lekko ot ] jedzenie bardzo przyswajalne
Od: dr nauk boskich <c...@c...cc> szukaj wiadomości tego autora

witam, chciałbym zapytać jaki rodzaj pożywienia jest w największym
stopniu przyswajalny przez organizm? innymi słowy co jeść aby jak
najrzadziej się wypróżniać, i nie być głodnym. jadę niedługo na dość
długą wycieczkę i chciałbym po prostu jak najrzadziej korzystać z toalety...

pozdrówki

2. Data: 2010-06-19 16:30:37

Temat: Re: lekko ot ] jedzenie bardzo przyswajalne
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 19 Jun 2010 15:20:25 +0200, dr nauk boskich napisał(a):

> [...]
> najrzadziej się wypróżniać, i nie być głodnym. jadę niedługo na dość
> długą wycieczkę i chciałbym po prostu jak najrzadziej korzystać z toalety...

Mięso.
Jeśli tylko wycieczka nie jest ZBYT długa ;-)

3. Data: 2010-06-19 19:01:25

Od: STranger <p...@b...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-06-19 15:20, dr nauk boskich pisze:
> [...]
> najrzadziej się wypróżniać, i nie być głodnym. jadę niedługo na dość
> długą wycieczkę i chciałbym po prostu jak najrzadziej korzystać z

Idealnym rodzajem pożywienia do noszenia ze sobą na wyprawy, albo do
zabrania ze sobą do schronu przeciwatomowego jest masło orzechowe.
Maksymalna kaloryczność i odżywczość w 100g tego produktu. Niska cena,
łatwa dostępność. Genialny wybór. Peanut butter "bije tu na głowę" nawet
czekoladę, bo zawiera sporo białka, zdrowego tłuszczu i witaminy. No i
dodatkowo spełnia twoje wymagania, bo w końcu dużo tego nie zjesz na raz.

--
STranger

4. Data: 2010-06-19 19:15:30

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Glukoza:)

5. Data: 2010-06-19 19:23:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 19 Jun 2010 21:01:25 +0200, STranger napisał(a):

> [...]
> czekoladę, bo zawiera sporo białka, zdrowego tłuszczu i witaminy. No i
> dodatkowo spełnia twoje wymagania, bo w końcu dużo tego nie zjesz na raz.

I pięknie zatyka :-)

6. Data: 2010-06-19 19:24:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 19 Jun 2010 21:15:30 +0200, Stokrotka napisał(a):

> Glukoza:)

A gdzie białko?

7. Data: 2010-06-19 19:29:40

Od: STranger <p...@b...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-06-19 21:23, Ikselka pisze:

> I pięknie zatyka :-)

Toteż je się je powoli, a nie kołpygami.
Zresztą jakby co to odetkasz się wodą ;-)

--
STranger

8. Data: 2010-06-19 19:36:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 19 Jun 2010 21:29:40 +0200, STranger napisał(a):

> Toteż je się je powoli, a nie kołpygami.
> Zresztą jakby co to odetkasz się wodą ;-)

Generalnie dla mnie jest to niezjadliwe. Pamietam, jak mama toto lata temu
przywiozła z USA, najlepszej firmy ponoć - u nas to wtedy legenda była,
znane tylko z filmów. Spróbowałam i... totalna porażka, ble. I nadal tak
mam.

9. Data: 2010-06-19 19:48:52

Od: STranger <p...@b...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-06-19 21:36, Ikselka pisze:

> [...]
> przywiozła z USA, najlepszej firmy ponoć - u nas to wtedy legenda była,
> znane tylko z filmów. Spróbowałam i... totalna porażka, ble. I nadal tak

No a spróbuj crunchy peanut butter na gorącym pszennym toście i z
dodatkiem dżemu :) Najlepiej na śniadanie.

--
STranger

10. Data: 2010-06-19 20:01:26

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A gdzie białko?

Pytał o pszyswajalne, nie o w pełni odżywcze,
czy w pełni pokrywające zapotszebowanie organizmu.

Brak przyjemności seksualnej po długim okresie onanizmu.
Ogrzewanie podlogowe a zdrowie
Totalne olewanie pacjentów w Polsce
mam angine, czy muszę odmawiać słodkosci?
Komarzyce i choroby