letni zapach ogorczany

1. Data: 2007-05-30 16:37:45

Temat: letni zapach ogorczany
Od: Boska <n...@n...ru> szukaj wiadomości tego autora

jeszcze nikt nie zaczal to ja zaczne. no bo tak. ja jestem zwolenniczka
ciezko duszacego ew waniliowego. czyli mamy Kenzo Jungle slon, Wild Musk
, oraz Vanilla custam z serii Boots (cuuuudo, sama slodka ale nie ciepla
wanilia).

moj mezczyzn natomiast lubi swiezo powiewnie i tak ze prawie nie. no i
czegos takiego lekko ogorkowego szukam, zeby nie dusilo i bylo
przyjemne, moze miec lekko drazniaca cierpka nute, zeby nie bylo
landrynkowo :)

jestem w polsce przez 2 tygodnie jeszcze wiec sie obkupuje w wasze typy
(czekam wlasnie na przesylke daxa czekoladowego depilacyjnego i tak
dalej), wiec sobie pomyslalam ze moge sprobowac tez perfumowo. dodam, ze
w sumie nie musi byc trwaly, moze byc tani i nawet moze byc podroba jak
mi sie spodoba :)

dodatkowo - podobnego czegos szukam jako dezodorantu dla faceta. Nivea
zabija ostroscia i dusznoscia. szukam czegos lesno-zielonego o
dyskretnym zapachu.

pomozcie, nosy wy moje ratunkowe bo ja ze swoim katarem siennym moge na
sobie polegac znacznie mniej niz zwykle :>

Boska apsik

2. Data: 2007-05-30 18:04:50

Temat: Re: letni zapach ogorczany
Od: "Gosia" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Boska" <n...@n...ru> napisał w wiadomości
> [...]
>
> pomozcie, nosy wy moje ratunkowe bo ja ze swoim katarem siennym moge na
> sobie polegac znacznie mniej niz zwykle :>

Hey
Skad jestes tzn w jakim miescie teraz mieszkasz? Pytam bo sprzedaje perfumy
firmy federico mahora - tanie i nie podrobki. Mam tego slonika i wiele wiele
innych zapachow. Mam probki zapaszkow wiec mozemy sie spotkac i sobie
wywachasz. Ja mieszkam w Katowicach.

Pozdrawiam
Gosia

3. Data: 2007-05-30 18:10:51

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> czegos takiego lekko ogorkowego szukam, zeby nie dusilo i bylo przyjemne,
> moze miec lekko drazniaca cierpka nute, zeby nie bylo landrynkowo :)

Brutalnie: Jalaine Cucumber.

Realistycznie: Shiseido Relaxing Fragrance, Clinique Happy Heart, DKNY BE
Delicious (ale chyba będzie za landynkowe), The Body Shop The Spirit of
Moonflower, Givenchy Eau Torride (niewymieniony w nutach, ale ja czuję ogóra
na kilometr), Ralph Lauren Cool, Rochas Tocadilly, Masaki Matsushima Mat Le
Vert.

Ogólnie na Twoim miejscu rozejrzałabym się po bambusach i figowcach. Będą
świeże i przestrzenne, ale z drzewnym pazurem.

> nawet moze byc podroba jak mi sie spodoba :)

Ależ Boska, no co też Boska wypisuje. ;->>

--
JoP

4. Data: 2007-05-30 18:12:47

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
> Skad jestes tzn w jakim miescie teraz mieszkasz? Pytam bo sprzedaje
> perfumy firmy federico mahora - tanie i nie podrobki.

Akwizytorzy, w szczególności handlarze podróbkami - proszę won stąd.

--
JoP

5. Data: 2007-05-30 18:39:28

Od: Boska <n...@n...ru> szukaj wiadomości tego autora

Gosia wrote:
> [...]
> innych zapachow. Mam probki zapaszkow wiec mozemy sie spotkac i sobie

Droga Gosiu. Odkad pamietam, slonik byl robiony przez Kenzo i ciezko ci
bedzie mi go sprzedac z firmy blablabla jako niepodrobke. ponadto gdybys
przeczytala ze zrozumieniem, to bys wpadla na lepszy chwyt marketingowy
i zaoferowala mi 10 zapachow ogorkowych. ogorek zielony, gruntowy,
obrany, potarty, mizeria, w kosteczke, kiszony, konserwowy, malosolny i
niepowtarzalny zapach zupy ogorkowej. zamiast tego ty chcesz mi w lecie
wcisnac podrobke tego, czego mam chyba zyciowy zapas w oryginale w domu,
a co na lato i dla moich potrzeb (co do ktorych bylam obrzydliwie
precyzyjna) zupelnie sie nie nadaje.

i probeczki zapaszkow wobec tego mozesz sobie zachowac dla pan, ktore
maja za duzo czasu lub za malo czegos psia mac innego.

w jezyku angielskim sie cudownie rozroznia:

sell - to co robisz ty, czyli wcisnac i przyjac zaplate
make sell - pomyslec tak, zebym kupila od ciebie zapach dla siebie,
faceta i obu kotow.

z powazaniem

Boska

6. Data: 2007-05-30 18:47:22

Od: Boska <n...@n...ru> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers wrote:

> [...]
>
> Ogólnie na Twoim miejscu rozejrzałabym się po bambusach i figowcach. Będą
> świeże i przestrzenne, ale z drzewnym pazurem.

wszystko wprowadzone w moj zewnetrzny mozg i bedzie wywachane przy
najblizszej okazji.

> Ależ Boska, no co też Boska wypisuje. ;->>

a bo no :) jak sie mezczyznu nie bedzie podobac to krocej bedzie
cierpial jak wywietrzeje :)

ale mam twojego pointa :)

pojde niuchac drozyzny :)

Boska

7. Data: 2007-05-30 21:47:41

Od: Carrie <carrie.mn@!gmail.com!> szukaj wiadomości tego autora

W dniu Wed, 30 May 2007 20:10:51 +0200, Jolanta Pers wydukał(a)
nieśmiało, a wszystkim się zdawało, że to echo grało:

> [...]
> na kilometr), Ralph Lauren Cool, Rochas Tocadilly, Masaki Matsushima Mat Le

Przprszm, że się wtrącę... Ty to wszystko z pamięci? 8-]
Ja zapamiętuję tylko te zapachy, które mam aktualnie na własnej półce,
albo których długo używałam. Wszystko inne zapominam w minutę po
opuszczeniu perfumerii, choćbym była zaopatrzona w upachnione papierki
- i tak nie zapamiętam, który czym spsikałam :>

> Ależ Boska, no co też Boska wypisuje. ;->>

Hm, miałam kiedyś malutki flakonik perfum, na których było napisane,
że nuty zapachowe są wzorowane na słynnych "Anais". Bardzo mi się
podobał ten zapach. Nieco później koleżanka powiedziała, że też lubi
"Anais" i ma oryginalne, i dała mi powąchać. Brrrr... ;)

Pozdrawiam, Carrie

8. Data: 2007-05-31 09:27:24

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Carrie <carrie.mn@!gmail.com!> napisał(a):

> Przprszm, że się wtrącę... Ty to wszystko z pamięci? 8-]

Cool i Tocadilly, przyznaję, wyszukane, ale znane - zapachów z nutą ogórka
jest oczywiście więcej, ale nie będę polecać, jak nie znam. Np. Yosh U4EAHH!
2.43. (Sic. Tak, to jest nazwa perfum.)

Aha, na upartego mnie się jeszcze z ogórkiem kojarzy Davidoff Cool Water i
L'eau par Kenzo.

Ale nota ogóra jest stosunkowo rzadka. O, jakby Boska spytała o wanilię, to
mogę z pamięci wypisać dwycyfrową liczbę nazw, bez guglania.

--
JoP

9. Data: 2007-05-31 10:30:18

Od: Boska <n...@n...ru> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers wrote:

> [...]
>
> Ale nota ogóra jest stosunkowo rzadka. O, jakby Boska spytała o wanilię, to
> mogę z pamięci wypisać dwycyfrową liczbę nazw, bez guglania.

I DARE YOU!

wypisuj siostro. zawsze dobrze wiedziec gdzie sie udac, jak mi sie
skonczy zapas wanili z Bootsa. szczegolnie mnie interere taka ciepla
drazniaca wanilia. w anglojezycznych taki zapach w olejku sie nazywa
vanillia and sugar cane (laska cukrowa). i on jest taki ja wanilia z
piekarnika no.

wypisz wypisz, zostanie w archiwum :)

Boska

10. Data: 2007-05-31 13:03:55

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Boska <n...@n...ru> napisał(a):

> I DARE YOU!
>
> wypisuj siostro.

Psze bardzo. Niektóre zrecenzowane były i w takim wypadku wklejam linkę.

1. Perfect Vanilla - Creative Scentualization
http://perfume.blox.pl/2007/01/Perfect-Vanilla-Creat
ive-Scentualization.html

2. Botrytis - Ginestet
http://perfume.blox.pl/2007/02/Botrytis-Ginestet.htm

3. Sacrebleu - Parfums de Nicolai
http://perfume.blox.pl/2007/03/Sacrebleu-Parfums-de-
Nicolai.html

4. Vanille Tonka - Parfums de Nicolai
http://perfume.blox.pl/2007/02/Vanille-Tonka-Parfums
-de-Nicolai.html

5. Matin Calin - Comptoir Sud Pacifique
http://perfume.blox.pl/2007/01/Matin-Calin-Comptoir-
Sud-Pacifique.html

Tego samego producenta:

6. Vanille Amande
7. Vanille Pineapple
8. Vanille Peach
9. Vanille Citrus
10. Vanille Passion
11. Vanille Extreme
12. Vanille Coco
13. Vanille Cannelle
14. Vanille Banane
15. Vanille Pitahaya
16. Vanille Mokha
17. Vanille Tiare
18. Vanille Ambre

No dobra, to zagranie było nieco nieczyste. Lecimy dalej.

20. Vanille Christian Celle Calypso
21. Pillar&Lucy The Exact Friction of Stars (recenzja wkrótce)
22. Il Profumo Vanille Bourbon
23. Jalaine Vanilla
24. L'artisan Parfumeur Vanilia
25. La Maison de la Vanille (mają z 5 waniliowych zapachów, ale nie będę grać
nieczysto, więc liczę jako 1)
26. Montale Vanille Absolu
27. Susanne Lang Vanilla Coconut ( i jeszcze parę innych wanilii z czymś)
28. Coudray Ambre et Vanille (i Vanille et Coco)

Zapachy teoretycznie niewaniliowe, IMHO z bardzo wyraźną nutą wanilii:

29. CdG White
30. CdG Sticky Cake
31. CdD Wood Coffee
32. CdG Rhubarb
33. Burberry Brit Red
34. Acqua di Parma Mandorlo di Sicilia
35. Keiko Mecheri Loukhoum
36. Nowa seria waniliowych zapachów Sephory - chyba ze 6 ich jest.

Starczy?

--
JoP

szukam -pomozcie !