liczenie

1. Data: 2008-11-20 10:02:15

Temat: liczenie
Od: "Jolka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy dzieci w pierwszej klasie powinny już liczyć w pamięci czy mogą jeszcze
na konkretach.....?
Gdzie znaleźć w sieci coś o tym co dziecko powinno umieć w pierwszej klasie
w pierwszym półroczu a co na koniec pierwszej klasy?
Jolka

2. Data: 2008-11-20 18:53:12

Temat: Re: liczenie
Od: "D" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Gdzie znaleźć w sieci coś o tym co dziecko powinno umieć w pierwszej
> klasie w pierwszym półroczu a co na koniec pierwszej klasy?
Nie lepiej spytać pani? :-)
W sieci raczej znajdziej opis_osiągnięć po I etapie edukacyjnym, choć są
również opisane osiągnięcia_ucznia_klasy_pierwszej.

D.

3. Data: 2008-11-20 20:21:00

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 20 Nov 2008 11:02:15 +0100, Jolka napisał(a):

> Czy dzieci w pierwszej klasie powinny już liczyć w pamięci czy mogą jeszcze
> na konkretach.....?

Mogą na konkretach.

> Gdzie znaleźć w sieci coś o tym co dziecko powinno umieć w pierwszej klasie
> w pierwszym półroczu a co na koniec pierwszej klasy?

W podstawie programowej, ale bez podziału na półrocza.
--
waruga

4. Data: 2008-11-20 21:54:59

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Gdzie znaleźć w sieci coś o tym co dziecko powinno umieć w pierwszej klasie
> w pierwszym półroczu a co na koniec pierwszej klasy?

nie iwme czy do konkretow zalicza sie palce ale moje obecnie w kl II
liczy na palcach ,nie musi na nie patrzec ale ma je gdzies tam
rozczapierzone -doprowadzajac mnie tym do szewskiej pasji ktora dusze w
sobie :-D
p.

5. Data: 2008-11-21 08:37:28

Od: "Jolka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> na palcach ,nie musi na nie patrzec ale ma je gdzies tam
> rozczapierzone -doprowadzajac mnie tym do szewskiej pasji ktora dusze w

Moja tez na palcach pomyka ztym liczeniem ale ja na to nie patrzę, aby wynik
był dobry:)
Jolka

6. Data: 2008-11-21 08:39:10

Od: "Jolka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waruga_e" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> Mogą na konkretach.

Też tak myślałam....

7. Data: 2008-11-21 08:43:23

Od: "Jolka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "D" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nie lepiej spytać pani? :-)
> W sieci raczej znajdziej opis_osiągnięć po I etapie edukacyjnym, choć są
> również opisane osiągnięcia_ucznia_klasy_pierwszej.
>

> D.

Pani stwierdziła, że córka nie daje sobie rady z liczeniem (liczy na palcach
i jej to wychodzi dobrze ), bo to trzeba w pamięci, a nie na
konkretach.....itd.
Coś mnie tknęło, że jej poziom sie chyba pomylił albo klasy gdzie w
pierwszej w pamięci o tak odrazu bez niczego...
Dlatego skonfrontować wolałam:)
Jolka

8. Data: 2008-11-21 08:46:04

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na palcach ,nie musi na nie patrzec ale ma je gdzies tam
> rozczapierzone -doprowadzajac mnie tym do szewskiej pasji ktora dusze w

Ale w drugiej klasie to oni już liczą w zakresie większym niż do 10, jak ona
to robi na palcach? No chyba, że rozcapirza Twoje, też by mnie do pasji
doprowadziło ;-)

Agnieszka

9. Data: 2008-11-21 09:17:26

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

> Ale w drugiej klasie to oni już liczą w zakresie większym niż do 10, jak
> ona to robi na palcach?

Zdejmuje buty.

Qra

10. Data: 2008-11-21 09:48:17

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka pisze:

> Ale w drugiej klasie to oni już liczą w zakresie większym niż do 10, jak
> ona to robi na palcach?

Jest taka metoda, ja tego nigdy nie pojęłam, ale mój syn tak pomykał
(któryś "prawujek" mu pokazał). Do setki spokojnie ujedziesz, nie wiem
czy więcej też się da.

LL

--
Nasze: http://picasaweb.google.com/Elske72
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych dzwiekow

Drzewo genealogiczne
Prezenty AD 2008
choroba i diagnoza?
Mikołajki w przedszkolu