likwidacja miejsca pracy dla ON

1. Data: 2003-07-02 14:07:07

Temat: likwidacja miejsca pracy dla ON
Od: "chudy_31" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam serdecznie,
mam pytanie dotyczace stanowiska pracy dla ON utworzonego w "normalnym" zakladzie
pracy (jeszcze na starych zasadach). czy zaklad pracy moze przed uplywem konca mojej
umowy o prace (jesien przyszlego roku) zlikwidowac takie stanowisko pracy i jakimi
ewentualnymi konsekwencjami dla mojego pracodawcy to grozi?
pozdrawiam
tomek

---

2. Data: 2003-07-04 20:33:48

Temat: Re: likwidacja miejsca pracy dla ON
Od: "Leszek Marażewski" <l...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co to oznacza na starych zasadach? Czy to było stanowisko refundowane?

--
Leszek Marażewski
l...@c...pl

3. Data: 2003-07-05 12:47:29

Od: "chudy_31" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Marażewski" <l...@c...pl> napisał w wiadomości
> Co to oznacza na starych zasadach? Czy to było stanowisko refundowane?
>
> --
> Leszek Marażewski

witaj;
piszac "na starych zasadach" mialem na mysli to, iz stanowisko zostalo utworzone w
roku 2000. z tego co sie orientuje inaczej wyglada system tworzenie taklich
stanowisk obecnie a inaczej wtedy. "za mna" poszly do mojej firmy zakupy sprzetu
komputerowego i jakas refundacja przez PCPR mojego wynagrodzenia.
pozdrawiam
tomek

---

4. Data: 2003-07-05 14:14:28

Temat: test
Od: "Artur Olejniczak" <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

---

5. Data: 2003-07-05 20:34:36

Od: "Leszek Marażewski" <l...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pracodawca ma obowiązek utrzymać to stanowisko przez 54 miesiące -
przy czym niekoniecznie cały czas tą samą osobę niepełnosprawną.
Przerwa w zatrudnieniu ON na stanowisku nie może być dłuższa niż
3 miesiące [podstawa prawna : art.26 Ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 -
patrz : www.popon.pl - Ustawa - ostatnia pozycja].

6. Data: 2003-07-08 17:03:06

Od: "Leszek Marażewski" <l...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Dzisiaj zamieściliśmy rozporządzenie dot. dofinansowania do przystosowania
miejsc pracy dla potrzeb osób niepełnosprawnych : www.popon.pl - Ustawa
[1 pozycja].
Pozdrawiam - lm.

Awantura w sprawie żywnosci genetycznie modyfikowanej (GMO)
Wizy i problemy imigracyjne w UE
Jeszcze o wizach do USA
Książki z dużą czcionką
Ponawiam pytanie o poztywnych