Re: lipidogram?

Data: 2003-04-04 16:23:01
Temat: Re: lipidogram?
Od: Kami <K...@j...net>

From: d...@p...onet.pl@vq171.neoplus.adsl.tpnet.pl
Posted At: 2003-04-04 18:16
Conversation: lipidogram?
Subject: Re: lipidogram?

> Zmorzily ? ;) Mialem calkowity 280, pozniej 260 a teraz 240 i nie
> narzekam ;)
> LDL mam 212 - To Twoj pierwszy lipidogram, ze takie emocje ;) ?

:-)))
No wiec wlasnie nie pierwszy, tylko drugi. Pierwszy byl rok temu, i
wyniki byly jakby troszki lepsze.

> Z kazdym
> nastepnym jest latwiej ;)

Iiiii tam... przy mojej hipochondrii szybko sie nabawie nerwicy do tego.

> - sa ludzie, ktorzy po prosta "tak maja" - oczywiscie
> mozna probowac to leczyc...

Ja pytam o to, czy takie wyniki jak moje sa juz wskazaniem do leczenia.

> mam 27 lat, jestem szczoply, nie jem
> tlustych
> produktow... ale cholerstrol mam wysoki... coz, taka uroda -

Uroda? A moze raczej jakas 'wada' organizmu? Ze tak duzo cholesterolu
zatrzymuje? Przeciez to moze miec niefajne konsekwencje, jak ten
cholesterol zatka zyly...

> polecam jedzenie
> jablek - jedno dziennie - ponoc obnizaja cholesterol i u mnie sie
nawet
> sprawdza :)

Taka metoda mi pasuje ;-)

> Oczywiscie wysoki cholesterol moze byc wynikiem jakiegos schorzenia,
> wiec na namawiam Cie do bagatelizowania tematu :) - na pewno warto to
> skonsultowac z lekarzem.

Konsultowalam. Ale lekarz nie zareagowal. Dlatego nie panikuje, tylko
pytam tu. A interesuje mnie to dlatego, ze biore od lat pigulki
hormonalne, i chce wiedziec, czy to nie ma jakiegos zasadniczego
zwiazku, bedacego wskazaniem do podjecia intensywnych dzialan
jakowychs...

Pzdr.
K.