list do Sw. Mikołaja

1. Data: 2002-11-24 10:12:16

Temat: list do Sw. Mikołaja
Od: "Emila i Marcin" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chce wysłac list do meża - sw. Milkolaja - o jakis dobry krem do twarzy (30
lat, cera mieszana). Chcę, żeby był naprawdę super. Może być ciut droższy
(to pojęcie względne - powiedzmy do 150... no max 200 zł - jak szleć to
szaleć!) Czy możecie mi podsunąć jakąś sprawdzoną propozycję?
Dotąd używam Vichy i jestem zadowolona, ale kremy trzeba zmieniać.Widzialam
reklamowke Estee Lauder - Idealist Skin Refinisher. Czy któraś z Was używała
tego kremu?
pozdrov
EMila

1. Data: 2002-11-24 22:13:35

Temat: Re: list do Sw. Mikołaja
Od: "vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Emila i Marcin wrote:

> [...]
> zadowolona, ale kremy trzeba zmieniać.Widzialam reklamowke Estee
> Lauder - Idealist Skin Refinisher. Czy któraś z Was używała tego

juz pytalam na grupie o ten krem, ale pozostalo bez odpowiedzi. gdzies sie natknelam
na mala wzmianke, ze nie
wart jest swojej ceny, ze taki se ot zwykly krem. sama nie wiem, kiedys chyba
wyprobuje i tak:)
aha, idealist sie chyba uzywa jako dodatek do codziennego nawilzacza.
w ogole jestem fanka estee lauder i jakbym miala ci polecac to swietny jest krem
'lightsource' - szybko sie
wchlania, daje super uczucie nawilzenia, slicznie pachnie i cera wyglada po nim
naprawde fajnie. przy tym nie jest
za ciezki. no i ma filtry, ostatnio na to bardzo zwracam uwage. mozna go stosowac na
dzien i na noc. szczerze
polecam!
no i oczywiscie, jak zawsze (czy mi sie to kiedys znudzi?:) polecam advanced night
repair - eye recovery complex -
krem pod oczy - magiczny, jak dla mnie.
pozdrawiam serdecznie
waniliowa
--
A jednak dobrze jest, wszystko jest dobrze. Co? - moze nie? Dobrze jest, psiakrew, a
kto powie, ze nie, to go w

Witkacy

1. Data: 2002-11-25 08:22:00

Od: "Agnieszka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W ramach takiego właśnie "niezwykłego" prezentu dostałam niedawno od męża
Hydra Zen Nuit Lancome'a.
Boski, odstresowująco-nawilżający... Pachnie pięknie, buźkę wygładza,
nawilża, nawet po małej ilości snu wyglądam jakbym przespała smacznie
kilkanaście godzin. Kosmetyki do twarzy Lancome'a cenowo mieszczą się w
Twoich ramach, mój akurat został kupiony w strefie bezcłowej, więc wyszedł
jakby ekonomiczniej :)
Aha, mam 27lat. A następnym krokiem po Hydra Zen jeżeli chodzi o siłę
działania jest ich inna seria Primordiale. Jest ona polecana tak jakoś ok.
30 r.ż. Też ma rewelacyjne opinie...

Agnieszka

Jean Luis David
Nazwa sklepu-propozycje