lista życzeń :)

1. Data: 2004-03-29 18:56:06

Temat: lista życzeń :)
Od: "Dagy" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
znacie zapewne uczucie, kiedy nie można kupić wszystkich interesujących nas
rzeczy w jednym miejscu.
Stąd też pomysł otworzenia salonu z elegancką bielizną i ciekawymi
dodatkami. Ma być to miejsce, gdzie każda kobieta znajdzie coś ciekawego dla
siebie, rzeczy niestandardowe, markowe, czyli właśnie to czego najczęściej
szukamy.
Jednak najpierw chciałabym poznać Wasze opinie - czego tak naprawde szukacie
w tego rodzaju sklepach, jakie artykuły Was interesują i co sprawiłoby, że
będziecie zadowolone i usatysfakcjonowane.

Dzieki za pomoc :)
Jak tylko otworze salon prześlę zaproszenie :)

Dagy

1. Data: 2004-03-29 19:27:43

Temat: Re: lista życzeń :)
Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za pomoc :)
> Jak tylko otworze salon prześlę zaproszenie :)
>
> Dagy

A gdzie ten sklep??

Ja osobiscie przepadam za apaszkami malymi, duzymi, kolorowymi itd itd
Jesli idzie o ciuchy to nie ukrywam, ze wole kupic cos tanszego ;/ ale
ladnego coz takie czasy
I blagam byle nie te okropne żarowy bleeeee

Kamila

1. Data: 2004-03-29 19:32:52

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 29 Mar 2004 20:56:06 +0200, Dagy <d...@o...pl> wrote:
[...]

to ja jak zwykle poprosze: biustonosze 80E, biustonosze 80E...

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2004-03-29 20:48:00

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja baaaardzo chętnie biustonosze push-up A 70-75 - dożyczenia dopisuje się
sto moich koleżanek:0 cieżlo kupićodpowiedni push-up:( a co dopiero strój
kąpielowy.
kupiłam 2 lata temu świetny magistrala strój , miseczki miały powietrze w
środku - ale to był push-up!!! Nawet amerykanki kupowały przede mną i
piszczałe z zachwytu a dziś poszłam do tego sklepu i się dowiedziałm ,ze już
Magistral nie produkuje tych push-upów- co za pech - gdzie ja teraz taki
dostanę?
Może z silikonem zamiast powietrza - ale czy to będzie taki efekt- musiałby
byc duuuużo silikony.............
Pozdrawiam i dzięuję za jakiekolwiek sugestie

1. Data: 2004-03-29 22:12:53

Od: "Anna/Sana" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dagy" napisała:
> [...]
> w tego rodzaju sklepach, jakie artykuły Was interesują i co sprawiłoby, że
> będziecie zadowolone i usatysfakcjonowane.

To ja poproszę gładkie, delikatne, ale nie sportowe biustonosze...
Jednolite, ale ciekawe, choć stonowane... Bo wszędzie tylko koronki albo
modele sporotowe z bawełny... I bez wypychaczy, usztywniaczy... No, to się
wyspowiadałam! :-)

> Dzieki za pomoc :)
np.

> Jak tylko otworze salon prześlę zaproszenie :)
A gdzie to będzie? Jakie miasto?

Sana
--
Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)
GG #371734

1. Data: 2004-03-30 06:44:47

Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dagy <d...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> siebie, rzeczy niestandardowe, markowe, czyli właśnie to czego najczęściej
..ehmmm, czyli drogie, tak? :( Bo jesli tak, to nie wiem. Takie czasy i
takie pensje, ze raczej uganiam sie za rzeczami w srednich cenach ...starajac
sie o max. jakosc. Wiec jesli bielizna, to bym oferowala rzeczy po prostu w
roznych cenach ale tak, by o tym wiedzialy klientki. Ja np. zawsze omijalam
sklep z bielizna w jednym centrum, a tam tez byly pieeekne zeczy z Leica -
stanik cudo przecena z 200 na 100, byly tez sliczne za 60 zl, ale mowie: nie
wlazilam, bo myslalam, ze sam exclusive po 300 sztuka. Apaszki sa super
pomyslem, tylko wlasnie-niestandardowe jakies, i tez nie po 2 stowki. Moga
byc sztuczne, przeciez nowoczesne materialy oddychaja.
Dalabym tez bielizne meska, ponczochy i rajstopy, ale - jak przedmowczynie
nadmienily - nie taka fikusno-koronkowo-czerwona. Brak imo czegos kobiecego i
nowoczesnego zarazem: gladkich biustonoszy (a dla mnie 80A poprosze! :((),
gladkich kryjacych rajstop (przeciez wiekszosc z nas chce sie wyszczuplic
optycznie, wiec rajstop w grochy nie zalozy) w ladnych, niestandardowych
kolorach (jak kupowalam bordowe, to 3 babki za mna plakaly, ze ostatnia para-
ja sie na oliwkowe nie zalapalam :( ).
No, to na tyle. Kosmetyków bym nie dawala, bo tego pelno jest...

Zdrowki
Hania

1. Data: 2004-03-30 07:55:08

Od: "Dagy" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

dziękuję za uwagi i życzenia :)
Są to cenne wskazówki.
A salon zamierzam otworzyć w Krakowie.

Pozdrawiam,
Dagy

1. Data: 2004-03-30 08:04:15

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja uwazam ze taki sklep powinien byc skierowany do konkretnej grupy
klientek. Tzn. albo dla mlodych dziewczyn (namodniejsze kolorowe ciuchy lub
do eleganckich kobietek). Te rzeczy nie powiny byc razem pomieszane bo taki
sklep dla wszystkich to sklep dla nikogo.
Podejrzewam ze twoja oferta bedzie skierowana do tych drugich.
Ja mam 22 lata, ale zarowno ja jak i moja mama, chetnie kupowalybysmy w
sklepie rzeczy eleganckie ale lekko seksowne.
Uwazam ze rzeczy powinny byc takie aby wszystkie kobiety czuly sie w nich
atrakkcyjne tzn wieksze rozmiary seksownej bielizny, wieksze sweterki ktore
optycznie wyszczuplaja, sliczne biustonosze w malych rozmiarach oraz fajne
dodatki: rajstopy kabaretki i inne niebanalne, apaszki, paski itp.
Manekiny oraz ekspedientki powinny byc gustownie ubrane najlepiej w rzeczy
mozliwe do kupienia w sklepie.
Ekspedietki powinny byc eleganckie, usmiechniete i taktowne, a nie wsciekle
i napastliwe dziewuszki z tlustymi wlosami.

Pozdrawiam Beata

1. Data: 2004-03-30 08:04:41

Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dagy" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

> A salon zamierzam otworzyć w Krakowie.

Kolory. Dagy kolory to polowa sukcesu. Wszedzie tyko czern i biel w
posukiwaniu granatu (push up o jakims fajnym wygladzie) przeszukalam caly
Krakow i znalazlam w dh wanda :D jakiegos trumpha z przed 100 lat co sie im
ostal.
Jak juz otworzysz daj znac, chetnie zagladne :D

pozdrawiam
Izis_

1. Data: 2004-03-30 08:27:45

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:

> [...]
>: będziecie zadowolone i usatysfakcjonowane.
>
>to ja jak zwykle poprosze: biustonosze 80E, biustonosze 80E...

Kasia, biustonosze 80E można kupić, np w Triumfie. Biustonosze 75G/H
można kupić tylko w Avocado i są drogie jak diabli :-> W sklepach nie ma
nawet chomąt :->
UlaK, avocadowa.

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula