listwy przypodłogowe osłonowe na rury CO

1. Data: 2006-02-21 23:27:13

Temat: listwy przypodłogowe osłonowe na rury CO
Od: "Yatzeque" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
mieszkam w domu, w którym poprzedni właściciel ułożył 2 lata temu nowe rury
CO miedziane na ścianie, kilka cm nad podłogą.
Z tego co orientuję się jest możliwość zastosowania czegoś w stylu listwy
przypodłogowej (osłony), oczywiście nieco większej niż np. typowej listw
stosowanych przy panelach. Nie chcę skuwać podłóg, "chować" tych rur, itd.
Nie znalazłem nic na ten temat w necie, może ktoś pomoże, gdzie znaleźć
informacje na ten temat.
Z jakiego materiału powinny być takowe osłonki? Jakieś ew. wytyczne przy
instalacji, gdzie można kupić?

Pozdrawiam
Y.

2. Data: 2006-02-22 08:27:40

Temat: Re: listwy przypodłogowe osłonowe na rury CO
Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno są ale podobno srtaszie drogie i lepiej zrobić samemu z
desek/paneli/płyt....
--
___________________________________________MAT______
__

3. Data: 2006-02-22 09:30:18

Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski.usun_to@i_to.tez.gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Łagoda napisał(a):
> Podobno są ale podobno srtaszie drogie i lepiej zrobić samemu z
> desek/paneli/płyt....

Ja też czegoś takiego szukam.
Czy są jakieś profile (kątowniki) o rozmiarach mniej więcej 6x10cm ?
Nakleił bym na to okleinę i po sprawie. Ale niestety nigdzie nie mogę
znaleźć...

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

4. Data: 2006-02-22 09:38:51

Od: "yahu" <y...@w...aster.totez.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja też czegoś takiego szukam.
> Czy są jakieś profile (kątowniki) o rozmiarach mniej więcej 6x10cm ?
> Nakleił bym na to okleinę i po sprawie. Ale niestety nigdzie nie mogę
> znaleźć...

Sproboj zadzwonic:

http://www.profmetkol.pl

Pozdrawiam
Jasiek

5. Data: 2006-02-22 10:11:39

Od: "m.k" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj.
Kiedyś, kilka lat temu, widziałem coś takiego w:
http://www.instalsan.com.pl/index.php
Ale, nie wiem czy nadal mają, i czy nie trzeba pasować położenia rur do
listew, a nie odwrotnie.
Pozdrawiam Marek.

problem elektryczny
[dom] ! Kufry i skrzynie do Twojego domu !
Z a o s t r z e n i e p r z e p i s ó w b u d o w l a n y c h
Czyszczenie ekspresu ciśnieniowego
Filtr do wody