Re: litera kontra cyfra

91. Data: 2008-01-30 21:23:53

Temat: Re: litera kontra cyfra
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:fnql4f$d5h$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Fuj! Na takie badziewie ślepić! ;P

Doskonałe studium psychologiczne piszących scenariusz.

92. Data: 2008-01-30 21:45:10

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Doskonałe studium psychologiczne piszących scenariusz.

Ty swoich gustów na scenarzystów nie zwalaj ;P

93. Data: 2008-01-30 21:46:33

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Panslavista" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ty swoich gustów na scenarzystów nie zwalaj ;P

Taj nie na co, banda poparańców i przebierańców. PO komentarzach poznasz
ich, ić parchate som.

94. Data: 2008-01-30 23:11:22

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Taj nie na co, banda poparańców i przebierańców. PO komentarzach poznasz
> ich, ić parchate som.

czyli w zaparte idziesz i sie do kiepsczyzny nie przyznasz!? Ot co! ;)

95. Data: 2008-01-31 02:23:54

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od dawna robię za Kiepskiego, ale gdy posłuchiwaczy i podgladaczy ogłuszę i
oślepię skończę też grać jełopa - niech się wezmą za ciebie.

96. Data: 2008-01-31 13:23:46

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Moich kryształów?
> Ale ich nie opiszesz [tych kryształów] bo...? ;)

Strach Cie oblecial, Sky, ze ktos Cie zna?
Boisz sie, ze niecnie wykorzysta Twoje slabosci tak jak Ty wykorzystujesz?
Tu Cie boli... chcesz wybadac co ona o Tobie wie? Dobre...

Tylko nie wysilaj sie znowu z odsylaniem mnie do wydumanego
oficera emigracyjnego :-)))

97. Data: 2008-01-31 23:37:21

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Od dawna robię za Kiepskiego, ale gdy posłuchiwaczy i podgladaczy ogłuszę i
> oślepię skończę też grać jełopa - niech się wezmą za ciebie.

Też mi sprawa...z głuchymi, ślepymi, jełopami... ;)

98. Data: 2008-03-04 21:58:57

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakiej znowu wymianie, Sky? Kiedy ty cos tu napisales o sobie?
> Ukrywasz sie za anonimowoscia internetu i tylko grasujesz
> na cudzych slabosciach jakie uda Ci sie poznac...
> Komu tu bedziesz mydlil oczy, co? Wbrew szczytnym zapewnieniom
> robisz zly uzytek z poznanych slabosci dyskutanta i uzywasz
> ich wtedy gdy przegrywasz w dyskusji i koncza Ci sie argumenty.
> Wtedy zaczynaja sie pyskowki i proby dogryzienia rozmowcy do
> czego wykorzystujesz chetnie prawdziwe lub wydumane slabosci...

W rozmowach ze mną nigdy nie zdobyłeś się na odwagę przyznania
że nie masz racji albo zadeklarowania założenia że możesz jej
nie mieć. Zdobądź się na to, to pogadamy co dobrego może z tego
co robię i jak to robię -dla ciebie osobiście wyniknąć. Inaczej
nadal będziesz się jedynie bawił ze mną w słowne przepychanki...

99. Data: 2008-03-04 23:15:05

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:fqkgjf$9ec$1@news.onet.pl...

> [...]
> co robię i jak to robię -dla ciebie osobiście wyniknąć. Inaczej
> nadal będziesz się jedynie bawił ze mną w słowne przepychanki...

Jestem czlowiekiem a czlowiek jest omylny...
Moze sie wiec zdarzyc ze racji nie mam, jest to jednak
bardzo malo prawdopodobne w przypadku rozmowy z Toba.
Wielokrotnie przyznalem publicznie ze nie mam racji
wtedy, gdy wiedzialem ze jej nie mam - nie mam jednak
zamiaru pisac ze racji nie mam wtedy gdy wierze ze ja
mam. Prosty fakt ze nigdy nie oswiadczylem braku racji
w dyskusji z Toba oznacza wylacznie to, ze nigdy racji
nie miales, Sky. Zawsze byles nudny jak flaki z olejem.

p.s. po co odkopujesz watek uspiony z koncem stycznia w marcu?

nuda
Re: Żeby tak u nas...
Lepiej nie zaczynaj konwersacji...
Jak miło...