Re: litera kontra cyfra

71. Data: 2008-01-30 08:14:25

Temat: Re: litera kontra cyfra
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

objawy zaawansowanego turanizmu

72. Data: 2008-01-30 16:33:50

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:fnpbfg$g53$1@news.onet.pl...

> Rozumiem więc niniejszym że odmawiasz udziału w wymianie...

Jakiej znowu wymianie, Sky? Kiedy ty cos tu napisales o sobie?
Ukrywasz sie za anonimowoscia internetu i tylko grasujesz
na cudzych slabosciach jakie uda Ci sie poznac...
Komu tu bedziesz mydlil oczy, co? Wbrew szczytnym zapewnieniom
robisz zly uzytek z poznanych slabosci dyskutanta i uzywasz
ich wtedy gdy przegrywasz w dyskusji i koncza Ci sie argumenty.
Wtedy zaczynaja sie pyskowki i proby dogryzienia rozmowcy do
czego wykorzystujesz chetnie prawdziwe lub wydumane slabosci...

73. Data: 2008-01-30 16:35:56

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message

> Jakby pretendowało, toby było.
> Jak podskakuję idąc, to nie znaczy, że chcę dosięgnąć gwiazd.
> Skaczę, bo mi skoczno.
> Rymuję, bo mi rymno.

Nie przejmuj sie - Sky Ci zdolnosci zazdrosci,
no to krytykuje. Sam lepiej nie umie...
Mi sie rymowanka podobala.

74. Data: 2008-01-30 17:08:32

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 30 Jan 2008 10:35:56 -0600, Pszemol napisał(a):

> "Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message

> Nie przejmuj sie - Sky Ci zdolnosci zazdrosci,
> no to krytykuje. Sam lepiej nie umie...
> Mi sie rymowanka podobala.

WIEM (ach, to moje samouwielbienie ;-)) - i dzięki :-)
A ze Sky'em - leciuuuutko sobie radzę, nie bój żaby, rozgryzłam go już
dawno i on o tym dobrze wie, że bawię się (z) nim jak kotka (z) myszkiem
;-P
--
XL wiosenna
Adres na WP nieaktywny. Priv tylko na e...@o...pl

75. Data: 2008-01-30 17:14:57

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> WIEM (ach, to moje samouwielbienie ;-)) - i dzięki :-)
> A ze Sky'em - leciuuuutko sobie radzę, nie bój żaby, rozgryzłam go już
> dawno i on o tym dobrze wie, że bawię się (z) nim jak kotka (z) myszkiem

Z meszkiem. Szczurek z meszkiem. I gołym choć pomarszczonym ze starości
ogonem.

76. Data: 2008-01-30 17:36:37

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 30 Jan 2008 18:14:57 +0100, Panslavista napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Z meszkiem. Szczurek z meszkiem. I gołym choć pomarszczonym ze starości
> ogonem.

Tzn kto jest pomarszczony i goły, ze starości? Hę? - przecież Sky ma 12
lat, no coś Ty ;-P

77. Data: 2008-01-30 19:18:34

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

myszkiem

> Tzn kto jest pomarszczony i goły, ze starości? Hę? - przecież Sky ma 12
> lat, no coś Ty ;-P

To opóźniony. I marszczy Freda.

78. Data: 2008-01-30 19:25:55

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Tzn kto jest pomarszczony i goły, ze starości? Hę? - przecież Sky ma 12
> lat, no coś Ty ;-P

Zdecydujcie się kurna bo juz nie wiem
przez was jakie mam witaminki łykać:
Zentrum Junior czy Silver z Luteinką

79. Data: 2008-01-30 19:37:12

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 30 Jan 2008 20:25:55 +0100, Sky napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Zdecydujcie się kurna bo juz nie wiem
> przez was jakie mam witaminki łykać:
> Zentrum Junior czy Silver z Luteinką

A coś Ty taki draż(et)liwy?
;-P

80. Data: 2008-01-30 19:42:45

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A coś Ty taki draż(et)liwy?
> ;-P

Po co pytasz skoro mnie tak ponoć dobrze znasz? ;P

nuda
Re: Żeby tak u nas...
Lepiej nie zaczynaj konwersacji...
Jak miło...