literatura a kulinaria

1. Data: 2001-06-11 18:20:38

Temat: literatura a kulinaria
Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

Pewnie juz kiedys ktos zadal takie pytanie, ale ciekawi mnie czy macie
jakies ulubione ksiazki nalezace do literatury pieknej a nie fachowej, ktore
bardzo kojarza sie wam z jedzeniem albo oddzialuja na was zmysl smaku ??? Ja
czytajac jakis czas temu "Turbota" Guntera Grassa robilam to wylacznie
podczas pilnowania pichcacego sie obiadu - bo czytajac ksiazke bylam ciagle
glodna. Facet zdecydowanie jest smakoszem. A ksiazke polecam, nie jest
lekka, latwa i przyjemna ale jest pikantnym polaczeniem temato kulinarnych,
polityki, wojen damsko-meskich, historii i legend.
Herbatka

1. Data: 2001-06-11 21:02:22

Temat: Re: literatura a kulinaria
Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Herbatka" <b...@d...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
ktore
> bardzo kojarza sie wam z jedzeniem albo oddzialuja na was zmysl smaku ???

Witam;-))))))))))

Pewnie, ze sa takie ksiazki, ktore sie czyta i jest sie coraz bardziej
glodnym;-))) Na mnie tak dziala "Klub Pickwicka" Dickensa, oni tam ciagle
jedli i ja taz bylam koszmarnie glodna czytajac te ksiazke. W tym momencie
nie kojarze innej ksiazki, ktora tak na mnie dzialala, hmmm teraz to takkie
zadanie ma lista dyskusyjna. Czlowiek poczyta sobie troszeczke i zaczyna
miec zachciewajki;-))))))))

Pozdrawiam,

Kaliope

1. Data: 2001-06-12 06:48:50

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Dzieci z Bullerbyn jadaly kogiel-mogiel, o ile pamietam...moze
dlatego, ze lubie, ale dawno nie jadlam (czyli pamiec juz nie
ta;) )

Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-06-12 06:51:44

Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-06-12 07:03:23

Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:1oebit80rr5q1dmvhs1c4olb8hbdm7k9ka@4ax.com...
> Dzieci z Bullerbyn jadaly kogiel-mogiel, o ile pamietam...moze
> dlatego, ze lubie, ale dawno nie jadlam (czyli pamiec juz nie
> ta;) )
>
> Krysia
A o swiezutkich bulkach w stodole nie pamietasz? ;o(, a jeszcze zajadaly sie
wciaz jakimis cukierkami ;o)))
pozdr. Wilma

1. Data: 2001-06-12 07:07:07

Od: "Maria U." <m...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

{Wilma} wrote:

> Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisal w
> wiadomosci news:1oebit80rr5q1dmvhs1c4olb8hbdm7k9ka@4ax.com...

O, i pily tez kakao (to z okazji urodzin)

Maria

1. Data: 2001-06-12 07:14:13

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

kakao pamietam, bulek nie....ksiazka chyba gdzies w garazu
jest...
no a Kubus Puchatek i (moj ulubiony bohater powiesciowy)
Prosiaczek? Czy tam byl tylko Miut??

Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-06-12 07:28:00

Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

{Wilma} <w...@o...pl> wrote in message

> A o swiezutkich bulkach w stodole nie pamietasz? ;o(, a jeszcze zajadaly
sie
> wciaz jakimis cukierkami ;o)))

Cukierki slazowe! Nigdy nie wiedzialam JAKIE to wlasciwie sa cukierki, Wy
wiecie?
Asia

1. Data: 2001-06-12 07:28:55

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ktore
> bardzo kojarza sie wam z jedzeniem albo oddzialuja na was zmysl smaku ???

To co ponizej:

> Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

Jader :)

1. Data: 2001-06-12 07:55:35

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asia" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Cukierki slazowe! Nigdy nie wiedzialam JAKIE to wlasciwie sa cukierki, Wy
> wiecie?

Z prawoslazu? Na kaszel?

Jader

polecam gotowca