gyros w domu?

1. Data: 2001-06-11 17:14:13

Temat: gyros w domu?
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy da się jakoś uzyskać domowym sposobem gyrosa? Kupuje czasem w Tesco
mieszankę pod takim tytułem (nota bene za każdym razem ma inny skład), ale
to niewiele z gyrosem ma wspólnego.
Czekam na jakieś pomysły.
PS. Dal wrocławian. Najlepszego gyrosa dają na Nowym Dworze w malutkiej
skromnej knajpce ( za duże słowo ;-) o nazwie Dalihla chyba albo jakoś tak.
Porcja jest ogromna + ryz lub frytki + surówka i to wszystko za 10 zł !!! A
to mięsko.... mmmmmm, mięciutkie, aromatyczne.. hmmmmm
Rozmarzyłam się :-)

--
pozdrawiam, misiczka
Cokolwiek naprawde sie zaczęło, nigdy sie nie kończy,

1. Data: 2001-06-12 11:16:39

Temat: Re: gyros w domu?
Od: "Pooh" <j...@s...uml.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy da się jakoś uzyskać domowym sposobem gyrosa? Kupuje czasem w Tesco
> mieszankę pod takim tytułem (nota bene za każdym razem ma inny skład), ale
> to niewiele z gyrosem ma wspólnego.

Sorry za OT ale uważam, że w Tescach itp hiper... stosowana jest następująca
kolejność:
- to, czego nie da się sprzedać luzem pakują próżniowo przylepiając
odpowiednią datę ważności
- po upływie daty ważności nr2 posypują przyprawami i robią promocję "na
grill' opatrując nową datą ważności
- po upływie daty nr3 przepakowują na styropianową tackę z datą nr4 jako
zestaw np gyros do samodzielnego usmażenia
- o ile takowe nie znajdą nabywców produkt wyjściowy odnajdujemy w postaci
bigosu, lub przygotowanego już np gyrosa

powyższe znakomicie tłumaczy >>"za każdym razem inny skład..." i >>" nic
wspólnego z..."

smacznego!

--
Pooh - bardziej żółty niż zielony.

1. Data: 2001-06-12 11:54:50

Temat: Re: gyros w domu?- OT
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pooh" <j...@s...uml.lodz.pl> napisał w wiadomości
> [...]
następująca
> kolejność:
> powyższe znakomicie tłumaczy >>"za każdym razem inny skład..." i >>"

Masz na myśli wrocławskie Tesco?
Chyba raczej nie.
Mnie osobiście nie zdarzyło się jeszcze- a robię tam zakupy od początku
powstania sklepu- 2,5 roku- raz w tygodniu, czasem częściej, kupić czegoś
nieświeżego.
Jeśli chodzi o gyrosa- zawsze mięso jest świeże- to się po prostu czuje.
Tyle ze nie mają stałego składu jeśli chodzi o jarzynki, które do niego
dodają- wiec raz jest to marchewka i groszek a raz inne warzywa - to miałam
na myśli pisząc różny skład.
Te teorie o przeklejaniu dat ważności to IMO bzdura.
Ludzie nie są idiotami i jeśli mięso będzie zielone to i dzisiejsza data
pakowania ich nie przekona :->

Zanim napiszesz cos tak absurdalnego- najpierw pomyśl.

--
http://www.misiczka.republika.pl

1. Data: 2001-06-12 12:00:43

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

a co to ten gyros?

Krysia

> [...]
>nie?wie?ego.
>Je?li chodzi o gyrosa- zawsze mi?so jest ?wie?e- to si? po prostu czuje.
>Tyle ze nie maj? sta?ego sk?adu je?li chodzi o jarzynki, które do niego
>dodaj?- wiec raz jest to marchewka i groszek a raz inne warzywa - to mia?am
>na my?li pisz?c ró?ny sk?ad.
>Te teorie o przeklejaniu dat wa?no?ci to IMO bzdura.
>Ludzie nie s? idiotami i je?li mi?so b?dzie zielone to i dzisiejsza data
>pakowania ich nie przekona :->
>
>Zanim napiszesz cos tak absurdalnego- najpierw pomy?l.

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-06-12 12:40:52

Od: "AgataW" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

A kto w Warszawie jada w hurtownio - barako - knajpce
orientalnej w granicach pól Mokotowskich ?
To się na Sss nazywa " Semira" czy coś!
Ale to jest miejsce skarbiec!!!
AgataW.

1. Data: 2001-06-12 12:48:24

Od: "Pooh" <j...@s...uml.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

>1. Te teorie o przeklejaniu dat ważności to IMO bzdura.

>2. Ludzie nie są idiotami i jeśli mięso będzie zielone to i dzisiejsza data
>pakowania ich nie przekona :->
>
>3. Zanim napiszesz cos tak absurdalnego- najpierw pomyśl.
> 4.Masz na myśli wrocławskie Tesco?
> Chyba raczej nie.

ad1: nie byłbym tego tak pewien...
ad2: zgadzam się w całej rozciągłości
ad3: pomyślałem, przyznaję, że moja teroria bardzo wyolbrzymia karygodne
praktyki i mam nadzieję, że nie są one powszechne
ad3 i 4. Pracujesz w Tesco? Wrocławskim?

Od czasu jak zatrułem się hipermarketowym hotdogiem - nie kupuję produktów
"firmowych" przyrządzanych na miejscu (oprócz pieczywa). Stąd pewnie moja
karykaturalna opinia, aczkolwiek poparta paroma artykułami z lokalnej,
łódzkiej prasy (typu wywiad z byłymi pracownikami) i wrażeniach znajomych.

Nie obrażaj się na mnie... pliiiz. :o)

Pozdrawiam Cię misiczku...

--
Pooh - bardziej żółty niż zielony.

1. Data: 2001-06-12 12:55:07

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ludzie nie są idiotami i jeśli mięso będzie zielone to i dzisiejsza data
> pakowania ich nie przekona :->

Zeby mieso bylo nieswieze wcale nie musi byc zielone - jak jest pokryte
odpowiednimi przyprawami to trudno moze byc na pierwszy rzut oka rozpoznac.
Myslisz, ze dlaczego kiedys (w czasach przed wynalezieniem lodowek) taki
biznes na przyprawach sie robilo...

Jader

1. Data: 2001-06-12 12:59:13

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

> Od czasu jak zatrułem się hipermarketowym hotdogiem - nie kupuję produktów
> "firmowych" przyrządzanych na miejscu (oprócz pieczywa).

Przecież pieczywo w h-marketach jest najgorsze?!

--
Konrad J. Brywczyński No use to complain
b...@w...pdi.net If you're caught out in the rain

1. Data: 2001-06-12 14:58:35

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

na prawde? U nas sie staraja od jakiegos czasu i robia takie, ze
ide za nosem i gdziekolwiek bym nie lazila w takim tutaj
hipermarkecie to zawsz pare razy wylonduje kolo chleba i siezej
pieczonej sztnki...zamo mi sie kojarzy...pieczywo angielskie jest
nie tylko waciane. Od paru lat (czyli niewielu) narobilo sie
bardzo duzo ciekawych chlebow - sporo z nich
wieloziarnistych/slodowych... nei mowiac juz o bagietkach a la
bulka wroclawska upieczone z serem zoltym na wierzchu...posuneli
sie dalej - zaczeli dodawac i do srodka

nawracajac - czy to znaczy, ze piekarnie w Polsce sa TAKIE dobre
czy w hipermarketach robia TAKIE ohydne?

Krysia

> Przecie? pieczywo w h-marketach jest najgorsze?!

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-06-12 17:39:28

Temat: Odp: gyros w domu?
Od: "wilu007" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Porcja jest ogromna + ryz lub frytki + surówka i to wszystko za 10 zł !!!
> to mięsko.... mmmmmm, mięciutkie, aromatyczne.. hmmmmm

Sorki, ale troche sie wkurzylem. Wiem, wiem, specyfika grup dyskusyjnych
polega na tym, ze dyskusja czasem rozwija sie w zupelnie nieoczekiwanym
kierunku. Ale czasem jest to zmora wszystkich grup. Dziewczyna nie pyta sie
jak maksymalnie smierdzace i zzieleniale mieso udalo wam sie kupic w
markecie, tylko czy jest jakakolwiek szansa na zrobienie czegos takiego w
domu. Oznajmiam: daj sobie spokoj! Moze zrobisz cos podobnego ale nigdy nic
dakladnie takiego a tym bardziej lepszego (a tylko wtedy warto bylo by
meczyc sie samemu).
Koniec,
Czesc, Wojtek

Deser truskawkowy dla leniwych.