Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
border3.nntp.dca.giganews.com!border1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!n
x02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news
.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-m
ail
From: Flyer <f...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: ło matko
Date: Sat, 5 May 2012 00:13:05 +0200
Message-ID: <M...@n...neostrada.pl>
References: <jnk9v7$3ua$1@inews.gazeta.pl>
<M...@n...neostrada.pl>
<jntov7$faj$1@inews.gazeta.pl>
<M...@n...neostrada.pl>
<jntsf3$mgp$1@inews.gazeta.pl>
<M...@n...neostrada.pl>
<jo1ikf$pbr$1@inews.gazeta.pl>
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
User-Agent: MicroPlanet-Gravity/3.0.4
Lines: 59
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.31.96.241
X-Trace: 1336169586 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1215 83.31.96.241:4462
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.psychologia:634743
Ukryj nagłówki
In article <jo1ikf$pbr$1@inews.gazeta.pl>, p...@g...pl
says...
>
> Flyer pisze:
> > In article <jntsf3$mgp$1@inews.gazeta.pl>, p...@g...pl
> > says...
> > Mówisz i masz - część z portali istnieje tylko po to, żeby
je
> > odsprzedać z zyskiem komuś innemu [taki model biznesowy].
> > Horyzont czasowy - aż do chwili póki się nie sprzeda, czyli
> > jakieś 5 lat.
>
> Zawęźmy portale do tych przynoszących 6-cyfrowe zyski na czysto
> miesięcznie :)
Se pogadaj - porównaj zyski takiego facebooka i googla z ceną
akcji przy pierwszym notowaniu lub ceną emisjyjną. My żyjemy
tutaj, a tam [znaczy w Usiech] jest inny model biznesowy.
> > A wchodziłeś kiedyś na seks-chaty? ;>
>
> Tak. Kiedyś wchodziłem i było z tego ruchanie - w realu. A czemu pytasz ? ;)
No to jesteś lepszy, bo ja nie, ale wystarczyło mi czytanie o
tym, jak 60.letnie kobitki, szydełkując, odgrywały sceny
orgazmu. Gdybyś nie wiedział - kobieta 60. letnia może spokojnie
udawać 30-40 latkę. ;> To ostatnie wiem z obserwacji
[falsyfikacji] w realu.
> > Se pogadaj. Marketingowo fajnie jestjak jeden gościu opowie
jak
> > wygrał miliony, 100 gości jak wygrało po 10 000 - więcej
> > szczęśliwców nie trzeba. Fajnie jest, jak zakwalifikowałeś się
> > do grona wybranych.
>
> Nie kumam tezy. Serio.
Słowo - marketing - w pierwszej linijce. Przeciętne Kowalski
łapie się na to, że w reklamie powie się, że przeciętny Nowak
wygrał 10 000 USD. Niuans i paradoks, bo wygrana Nowaka nie
wpływa na wygraną Kowalskiego.
> >> No widzę, że to kwestia zaufania - bo argumenty masz z
serii "a gdyby
> >> tam nagle wyrosła brzoza ... " ;)
> >
> > Jaka brzoza? ;> Ta ze zdjęcia w miejscu wiadomej katastrofy ma
> > ponad metr obwodu - gdyby Macierewicz i Kaczyński obejrzeli
> > sobie to zdjęcie, zamiast wyobrażać sobie sielską polską brzozę
> > o obwodzie 50 cm, to może by otrzeźwieli. A jeżeli chodzi o
> > argumenty - bycie świadomym wszelkich ograniczeń nie oznacza
> "wynikającego" Cię zdradziło - ale ja mi też niedużo brakuje >
> ;)
Czepiasz się. ;> To dopiero zaczątek 6. ;>
PF
|