Re: ło matko

Data: 2012-05-04 22:36:38
Temat: Re: ło matko
Od: "Chiron" <i...@g...com>

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
news:jo1kkv$d6$1@inews.gazeta.pl...

> O organizatorach gadamy - nie o graczach :)
>
> Jeśli chodzi o graczy, z naszego podwórka poguglaj sobie gracza o nicku
> "DaWarsaw". Nie 6 - cyfrowe ale 5 wchodzą w grę. 6 - cyfrówki Szwed o
> nicku "Isildur1". Na pewno nie zyski ale wygrane - nie podliczam ich,
> straty na pewno też mają -to tylko wskazówka co góglać jak Cię temat
> interesuje.

Nie jestem hazardzistą. Interesuje mnie zysk. I możliwość stworzenia takiego
portalu internetowego. Wątpię jednak w aż tak szerokie zainteresowanie.
Naprawdę uważasz, że aż tylu ludzi chce grać w pokera w internecie? W sumie
to czyściutki zysk: tak, jakby ustawić na www skarbonkę:-). Aż ślinka
cieknie:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron