ło matko

1. Data: 2012-04-29 20:57:05

Temat: ło matko
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

takiego maila dostałem:

*****************************
Drogi/Droga pozboju,

Ukończyłeś turniej na 1szy miejscu. Zakwalifikowałeś się do turnieju nr
#2012050061 i automatycznie zostajesz do niego zarejestrowany. Po więcej
szczegółów zajrzyj do Lobby Turnieju nr #2012050061.
******************************

.... znaczy się wywalczyłem za friko wejściówkę do turnieju z 10$
wpisowego na nekst wtorek. Taki poker 5-kartowy z wymianą, używany w
naszym kraju do "na rozbierane". Jak wygram, to rozbiorę tych i te co
będą kciuki trzymali - pula nagród min 25k baksów - idę się psychicznie
nastawiać ;)

buziak
Dębska hazardu i hansu klosowi stop

2. Data: 2012-04-29 21:04:10

Temat: Re: ło matko
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:
> [...]
> naszym kraju do "na rozbierane". Jak wygram, to rozbiorę tych i te co
> będą kciuki trzymali - pula nagród min 25k baksów - idę się psychicznie

Matko bosku, ja jak się wkręciłam w zakłady sportowe i obstawiłam 100
zeta na Śląsk w Eurolidze (koszykówka) to już się czułam chora i
przeczołgana.
I kurna przegrali z Maccabi Tel Aviv. Na tym skończyłam swoją historię z
hazardem.

--

Paulinka

3. Data: 2012-04-29 21:28:27

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> [...]
> przeczołgana.
> I kurna przegrali z Maccabi Tel Aviv. Na tym skończyłam swoją historię z

Na zakładach sportowych to ja się nie znam - znaczy nie żebym nie
próbował - owszem próbowałem i dzięki temu wiem że to nie dla mnie i się
nie znam :) Ale pokerek to czysta matematyka, a 5 kartowy dobierany to
najprostsza odmiana w matematycznym sensie.

A że zmienię temat ... gadali ostatnio w mediach, że ważny chińczyk do
nas przyjechał, minister ich czy cuś. Zwali go Łon Dziabało. Nosz w
mordę - to nazwisko piękne jest. Gdzieś był ??? A trochę łudziabało - moc :)

Dębska

4. Data: 2012-04-29 21:30:43

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:jnkacg$td6$1@node2.news.atman.pl...

> [...]
> I kurna przegrali z Maccabi Tel Aviv. Na tym skończyłam swoją historię z

Tak to jest, jak się TelAviv uważa za miasto europejskie
:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

5. Data: 2012-04-29 21:36:51

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:

> [...]
> nas przyjechał, minister ich czy cuś. Zwali go Łon Dziabało. Nosz w
> mordę - to nazwisko piękne jest. Gdzieś był ??? A trochę łudziabało -

Dębska mój syn ma statystyki w jednym palcu (pewnie jakiś Asperger) i
teoretycznie na pewniakach powinien zarabiać, ale... sport to zawsze
niewiadoma.
Na pokerze się nie nie znam. Podobno albo w miłości albo w grach.

--

Paulinka

6. Data: 2012-04-29 21:37:26

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:jnkacg$td6$1@node2.news.atman.pl...

> Tak to jest, jak się TelAviv uważa za miasto europejskie
> :-)

Żebyś skapciał ;)

--

Paulinka

7. Data: 2012-04-29 21:38:49

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> przyjechał, minister ich czy cuś. Zwali go Łon Dziabało. Nosz w mordę - to
> nazwisko piękne jest. Gdzieś był ??? A trochę łudziabało - moc :)

Czy to taki prawdziwy poker? Taki, gdzie wygrywa psychologia, nie
matematyka? No wiesz- z ludźmi, nie komputerami?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

8. Data: 2012-04-29 21:49:44

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Czy to taki prawdziwy poker? Taki, gdzie wygrywa psychologia, nie
> matematyka? No wiesz- z ludźmi, nie komputerami?

To prawdziwy poker, gdzie wygrywa matematka - z ludźmi :) Psychologia
zajmuje się tu tymi co matematyki nie znają :)

Dębska buziak

Dębska

9. Data: 2012-04-29 21:52:13

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:

> To prawdziwy poker, gdzie wygrywa matematka - z ludźmi :) Psychologia
> zajmuje się tu tymi co matematyki nie znają :)

Gdyby tak było to _fart_ nie miał

--

Paulinka

10. Data: 2012-04-29 21:55:01

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Gdyby tak było to _fart_ nie miał

racji bytu.

--

Paulinka nie stopniuję napięcia, mam starego kompa. Wiesza się aż miło.

Hitler nigdy nie umarł!
Kryteria wyboru
Re: Auto Insurance Online
Krucjata w intencji