ło matko

11. Data: 2012-04-29 21:57:17

Temat: Re: ło matko
Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

niedziela, 29 kwietnia 2012 23:30. carbon entity 'Chiron'
<i...@g...com>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> Tak to jest, jak się TelAviv uważa za miasto europejskie
> :-)

Wydaje mi się, że chyba różni się ono od Jerozolimy ;)
Z tego co oglądałem i czytałem, to ono wygląda na jak najbardziej
europejskie kulturowo, konserwatywni żydzi z Jerozolimy traktują je prawie
jako nieżydowskie... stolica izraelskich gejów, dyskotek i w ogóle...

http://lordwinterisle.blogspot.com/

12. Data: 2012-04-29 21:58:24

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> racji bytu.

Ma rację bytu i zwie się wariancją. Czynnik wliczany w obliczenia :)

sto buziaków Dębska

13. Data: 2012-04-29 22:23:43

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> napisał w
wiadomości news:jnkdfu$se$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
> europejskie kulturowo, konserwatywni żydzi z Jerozolimy traktują je prawie
> jako nieżydowskie... stolica izraelskich gejów, dyskotek i w ogóle...

To prawda, ale np od znajomego słyszałem, że Christchurch w Nowej Zelandii
to najbardziej kulturowo angielskie miasto na świecie. No ale nie słyszałem,
żeby ich drużyny grały w lidze angielskiej

14. Data: 2012-04-29 22:28:02

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

poniedziałek, 30 kwietnia 2012 00:23. carbon entity 'Chiron'
> [...]

> to najbardziej kulturowo angielskie miasto na świecie. No ale nie
> słyszałem, żeby ich drużyny grały w lidze angielskiej

W lidze azjatyckiej Izrael pewnie zajmowałby pierwsze miejsca bo Żydzi mają
warunki psychofizyczne białasów a nie Azjatów, więc go nie bardzo chcą.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

15. Data: 2012-04-29 22:47:47

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> napisał w
wiadomości news:jnkf9i$2bt$2@node2.news.atman.pl...
> [...]
> mają
> warunki psychofizyczne białasów a nie Azjatów, więc go nie bardzo chcą.

No nie wiem. Jeśli chodzi o piłkę nożną to Arabowie kupili najlepszych
trenerów- i pewno pokonali by Izrael. Inne dyscypliny- choćby po to, żeby
zrobić Izraelowi na złość. Wiesz- to mi trochę przypomina sytuację, jak się
przeprowadziłem- to miałem takie tendencje (które szybko opanowałem), żeby
wszystko załatwiać, kupować- w pobliżu starego miejsca zamieszkania. I to
chyba jest coś w tym rodzaju

--

Chiron

16. Data: 2012-05-02 15:53:45

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ma rację bytu i zwie się wariancją. Czynnik wliczany w obliczenia :)
>
> sto buziaków Dębska

I ile wariancyjnych dularow juz wygrales?

Ech, ci korwinisci, wieczne dzieci.

17. Data: 2012-05-02 16:33:24

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Kwi, 00:28, "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> wrote:
> [...]
> warunki psychofizyczne białasów a nie Azjatów, więc go nie bardzo chcą.

To ma podłoże zdecydowanie bardziej polityczne niż sportowe.
Duża część krajów tamtego regionu nie utrzymuje stosunków
dyplomatycznych z Izraelem, a co dopiero sportowych.
Co jakiś czas dochodzi do demonstracyjnego odmawiania rywalizacji
nawet na olimpiadach. W Atenach mistrz świata w judo, Irańczyk Arash
Miresmaeili odmówił walki z Izraelczykiem (swoją drogą ciekawa gra
słów tu wyszła :-), za co dostał nagrodę pieniężną od własnego rządu:
http://www.sport.pl/sport/1,69628,2273833.html

A historia bojkotów Izraela doczekała się nawet strony na wikipedii:
http://en.wikipedia.org/wiki/Arab%E2%80%93Israeli_co
nflict_in_sports

No chyba że ktoś z was wyobraża sobie rozgrywki zespołów irańskich,
albo pakistańskich z izraelskimi i wzajemną wymianę kibiców...

Stalker

18. Data: 2012-05-02 22:01:52

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Maj, 18:33, Stalker <t...@i...pl> wrote:

> [...]
>
> No chyba że ktoś z was wyobraża sobie rozgrywki zespołów irańskich,
> albo pakistańskich z izraelskimi i wzajemną wymianę kibiców...

Smuda właśnie ogłosił skład na Euro i tak sobie ni w pięć ni w
dziesięć wyobraziłem jak to na stadionie w Teheranie gra reprezentacja
Iranu z reprezentacją Izraela. Nad 20 tysięcznym sektorem żydowskim
powiewają flagi Dawida i lecą przyśpiewki zagrzewające do boju, po
stronie irańskiej lecą przyśpiewki na temat holokaustu i "Auschwitz,
Birkeanu, sia la la la". W 89 minucie w irańskim polu karnym pada
podcięty Żyd i sędzie dyktuje rzut karny oraz daje Irańczykowi
czerwoną kartkę... Iran odpada z mistrzostw...

Stalker, dla wielbicieli Armageddonu

19. Data: 2012-05-02 22:32:42

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> [...]
> podcięty Żyd i sędzie dyktuje rzut karny oraz daje Irańczykowi
> czerwoną kartkę... Iran odpada z mistrzostw...

Oni chyba ogólnie mają przesrane:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Lista_zamach%C3%B3w_na_
cele_izraelskie_na_%C5%9Bwiecie

--

Paulinka

20. Data: 2012-05-02 22:46:21

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

> [...]

podcięty Żyd i sędzie dyktuje rzut karny oraz daje Irańczykowi
czerwoną kartkę... Iran odpada z mistrzostw...

Jednak wyłącznie ułożenie sobie relacji z sąsiadami może ocalić państwo
Izrtael. I jest to realne- gdyby tylko chcieli. Dobrze jest od czegoś
zacząć- np zawodów sportowych. Oczywiście- trzeba się porozumieć na szczeblu
politycznym- i dopiero zorganizować mecz. A po meczu nie ma wkroczyć grupa
ludzi z uzi i odizolować izraelskich sportowców od irańskich, tylko niech po
prostu ze sobą pogadają. Jednak- najpiew musieli by tego chcieć.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Hitler nigdy nie umarł!
Kryteria wyboru