ło matko

21. Data: 2012-05-02 22:47:39

Temat: Re: ło matko
Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:jnscma$7ac$1@node2.news.atman.pl...

Israeli_conflict_in_sports

> Oni chyba ogólnie mają przesrane:
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Lista_zamach%C3%B3w_na_
cele_izraelskie_na_%C5%9Bwiecie

Biedny ten Izrael. Tak bardzo miłuje pokój, a tu mu wredne araby takie
rzeczy robią, no
:-(

serdecznie pozdrawiam

Chiron

22. Data: 2012-05-02 22:51:41

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

> [...]
> wkroczyć grupa ludzi z uzi i odizolować izraelskich sportowców od
> irańskich, tylko niech po prostu ze sobą pogadają. Jednak- najpiew

Jasne;)

Tż był ostatnio na jakimś spędzie teatrów - zdaje się z okazji Dnia
Teatru w Warszawie. Mieli zarezerwowane pokoje w Novotelu full wypas i
cukierki. 75% miejsca w tym hotelu wtedy zamieszkiwały służby specjalne
Izraela i oni właśnie mieli uczyć polskie służby specjalne
bezpieczeństwa na Euro. Gdyby nie doświadczenia z przeszłości, nigdy by
nie wyszkolili tak swoich ludzi, bo i po co?

--

Paulinka

23. Data: 2012-05-02 22:55:30

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]
Israeli_conflict_in_sports

cele_izraelskie_na_%C5%9Bwiecie

> Biedny ten Izrael. Tak bardzo miłuje pokój, a tu mu wredne araby takie

No i co? Araby są znane z umiłowania do pokoju... Daj spokój Chiron, już
kiedyś XL próbowała dowieść, że arabski model małżeństwa to sam miut.
Może my i durni i politgramotni, ale nie wydaje mi się, żeby patriotyzm
równał się zamordyzm, nietolerancja etc.

--

Paulinka

24. Data: 2012-05-02 23:01:14

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:jnsdpt$8do$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
> Gdyby nie doświadczenia z przeszłości, nigdy by nie wyszkolili tak swoich

Przejdź sie na marsz żywych. Zaciekawiona spróbuj podejsć do któregoś z
Żydów i porozmawiaj. Ciekawe, czy najpierw dostaniesz w zęby, czy mozę po
prostu od razu Cięrzucą na glebę? W Polsce, gdzie antysemityzmu póki co nie
ma. A już raczej nikt nie planuje jakichś ataków terrorystycznych. No ale
gdybyś miała akredytację- to wtedy Cię dopuszczą. Może zdizwi Cię, ale będą
Cieuważać za kogoś takiego samego jak potomek ss- manów. Tego ich uczy ich
propaganda: są zagrożeni, wszyscy chcą ich zabić
Oni stworzyli iwyszkolili GROM. Tak, będą szkolić naszych ochroniarzy. Tak,
nie mamy żadnego wojska poza GROMem, które w ogóle ma czym i potrafi
walczyć. Zgadnij, od kogo zależy to wojsko?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

25. Data: 2012-05-02 23:03:50

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:jnse13$8k2$1@node2.news.atman.pl...

> [...]
> Może my i durni i politgramotni, ale nie wydaje mi się, żeby patriotyzm
> równał się zamordyzm, nietolerancja etc.

Czy według Ciebie Żydzi są tolerancyjni? Czy Izrael jest państwem
zamordystycznym, czy nie. Na przykład- w porównaniu do islamskiej Turcji?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

26. Data: 2012-05-02 23:10:08

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> [...]

A takich kwiatków- przykładów ludobójstwa znajdziesz sporo.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Szatila

serdecznie pozdrawiam

Chiron

27. Data: 2012-05-02 23:13:09

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]
> dopuszczą. Może zdizwi Cię, ale będą Cieuważać za kogoś takiego samego
> jak potomek ss- manów. Tego ich uczy ich propaganda: są zagrożeni,

Chiron, ale dlaczego to Cię dziwi? W Polsce są inne rozmaite propagandy.
Propaganda Powstania Warszawskiego na ten przykład. Nie można się
negatywnie wypowiadać. A spróbuj coś zarzucić antykomunistom i ich walce
o wolność Polski.
Ja jestem z innego pokolenia i odium historii przeżytej wtedy właśnie
mnie nie dotyczy i chyba na całe szczęście.

> Oni stworzyli iwyszkolili GROM. Tak, będą szkolić naszych ochroniarzy.
> Tak, nie mamy żadnego wojska poza GROMem, które w ogóle ma czym i
> potrafi walczyć. Zgadnij, od kogo zależy to wojsko?

Od pieniędzy, tak jak wszystko. A my durni Ty i ja wierzymy, że politycy
to patrioci.

--

Paulinka

28. Data: 2012-05-02 23:22:17

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]
cele_izraelskie_na_%C5%9Bwiecie

> A takich kwiatków- przykładów ludobójstwa znajdziesz sporo.

No ale analogicznie Serbowie to oprawcy oni też walczyli o swoje. Chcesz
tutaj gdzieś znaleźć jakąś równowagę? Ni da się.

--

Paulinka

29. Data: 2012-05-02 23:24:12

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]
>>

> Czy według Ciebie Żydzi są tolerancyjni? Czy Izrael jest państwem
> zamordystycznym, czy nie. Na przykład- w porównaniu do islamskiej Turcji?

IMO nie są, tak jak nie jest wiele państw, które aktualnie są w jakimś
zbrojnym konflikcie.

--

Paulinka

30. Data: 2012-05-03 04:01:19

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <jnk9v7$3ua$1@inews.gazeta.pl>, p...@g...pl
says...

> takiego maila dostałem:
>
> *****************************
> Drogi/Droga pozboju,
>
> Ukończyłeś turniej na 1szy miejscu. Zakwalifikowałeś się do turnieju nr
> #2012050061 i automatycznie zostajesz do niego zarejestrowany. Po więcej
> szczegółów zajrzyj do Lobby Turnieju nr #2012050061.
> ******************************

Masz problem, bo to internet i w każdym momencie programista
może zmienić zasady gry. ;>

Kiedyś wlazłem na takie kasyno internetowe - najpierw bawiłem
się w darmowe [dosłownie] automaty. Suma summarum wygrywałem.
Skoro tak, to zainwestowałem 50 zł - w końcowej rogrywce miałem
chyba z 250. A później zmienił się algorytm i ... wycofałem się
gdy miałem zwrot wkładu i 50 zł górką.

Podejrzewam,że dotyczy to też automatów do gry, ale tego nigdy
nie sprawdzałem [prosty algorytmik - automat przegrywa np. 3x w
ciągu rozgrywki, jeżeli przerwa pomiędzy ostatnią rozgrywką a
następną wynosi 10 minut].

Przy każdej grze, którą ktoś zarządza/inwestuje w nią [internet,
kasyno, lotto] zasada jest prosta - gra o "ujemnej sumie
wygranych". Organizator musi zwrócić sobie koszty organizacji i
zysk.

PF

Hitler nigdy nie umarł!
Kryteria wyboru