ło matko

91. Data: 2012-05-06 14:24:40

Temat: Re: ło matko
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 6 May 2012 12:22:47 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

b47.jpg

> Na jakim terytorium zostały rozsypane odłamki a na jakim w Smoleńsku?

Chirku, ja wyobrażam sobie, jak samolot zawadza o brzozę w TYM jej miejscu,
jakie jest na zdjęciu pokazane - no wtedy z wysokością lotu już od dawna
coś musiało być nie tak, nie sądzisz? Samolot żeby uderzyć w połowie brzozy
musiał już być na wysokości paru metrów, czyli SPADAŁ ZANIM uderzył w bele
brzózkę.
3-\

92. Data: 2012-05-06 14:27:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 06 May 2012 13:05:08 +0200, Stalker napisał(a):

> "Uważasz, że drzewo może
> oderwać kawałek skrzydła?". Odpowiedź w materiale.

Drzewo moze oderwać, ale dopiero kiedy samolot w nie uderzy na stosownej
(kilkumetrowej!) wysokości, czyli od dłuższego czasu już SPADAJĄC :->

93. Data: 2012-05-06 14:31:07

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-06 16:22, Ikselka pisze:

b47.jpg

> Stalkuś, jak Cię lubię nosz, nie twierdź proszę, że samolot waląc w
> majtajacy na wietrze czubek brzozy urwał se skrzydło! -

Iksuś, moja droga i gdzież ja tak stwierdziłem? :-)

No chyba że trzeba było mi dać znać, że wniosek ma być taki, że TEN
samolot nie mógł...

> no, chyba ze walnął
> w jej połowie, jak na zdjęciu, ale wtedy to raczej JUŻ spadał!

No to w końcu w co walnął? W majtający czubek, czy w połowę? :-)

I tak, jak najbardziej on zmierzał ku ziemi, a piloci próbowali go ze
wszelką cenę wyciągnąć w górę. I bardzo prawdopodobne,że gdyby nie
trafili w te brzozę to bym im się udało.

Stalker

94. Data: 2012-05-06 14:34:49

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-06 16:27, Ikselka pisze:

> Drzewo moze oderwać, ale dopiero kiedy samolot w nie uderzy na stosownej
> (kilkumetrowej!) wysokości, czyli od dłuższego czasu już SPADAJĄC :->

ROTFL. :-D

Iksi wyglada na to, że ty się dzisiaj z rana obudziłaś :-)
Przecież on właśnie od dłuższego czasu SPADAŁ (w sensie: zmierzał ku
ziemi). Piloci sekundy przed uderzeniem próbowali go z lotu ku ziemi
wyciągnąć, ale zabrakło im sekund i metrów...

Stalker, jak ja uwielbiam te twoje wnioski ad-hoc :-)

95. Data: 2012-05-06 14:37:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 06 May 2012 16:31:07 +0200, Stalker napisał(a):

> [...]
> wszelką cenę wyciągnąć w górę. I bardzo prawdopodobne,że gdyby nie
> trafili w te brzozę to bym im się udało.

A juści. Masz te zdolności literackie. To tera dawaj o tych Żydach...

96. Data: 2012-05-06 14:38:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 06 May 2012 16:34:49 +0200, Stalker napisał(a):

> [...]
> wyciągnąć, ale zabrakło im sekund i metrów...
>
> Stalker, jak ja uwielbiam te twoje wnioski ad-hoc :-)

Nie ad hoc - spadanie było CZYMS spowodowane, nie?

97. Data: 2012-05-06 14:39:38

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-06 16:24, Ikselka pisze:

> [...]
> musiał już być na wysokości paru metrów, czyli SPADAŁ ZANIM uderzył w bele

Iksi jesteś genialna! Właśnie powtórzyłaś główne tezy obu raportów:
Zarówno Millera jak i Anodina...

Samolot żeby uderzyć w tym miejscu musiał być na kilku metrach. I był!
I skoro uderzył w tym miejscu to z wysokością od dawna musiało być nie
tak. I było! On już wtedy miał kurs do ziemi. No i miał! (chociaż piloci
próbowali go w ostatniej chwili poderwać - ale to już szczegół)

Stalker, Iksi, przyznaj się czytałaś raporty... :-D

98. Data: 2012-05-06 14:44:25

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-06 16:38, Ikselka pisze:

> Nie ad hoc - spadanie było CZYMS spowodowane, nie?

Matko jedyna! Oczywiście, że było! Jak ty na to wpadłaś? :-)

Ale jaka była ta przyczyna? Zła ocena sytuacji we mgle?
A nieeeee... tak być nie mogło. On spadał, bo...

Dawaj Iksi, wybór jest ogromny od bomby termobarycznej przez "ścieżkę
śmierci" po bombę helową

Stalker

99. Data: 2012-05-06 14:57:24

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-06 16:37, Ikselka pisze:

b47.jpg

> A juści. Masz te zdolności literackie.

No ale Iksi, może drzewo oderwać kawałek skrzydła od samolotu, czy tez
jednak nie? ;-)

> To tera dawaj o tych Żydach...

Dawaj cztery dowolne wydarzenia z ostatnich dni, udowodnię, że to
żydowski spisek.

Bo ja np. od kolegi związanego z firmą telekomunikacyjną wiem,
że w okresie głosowania na piosenkę promującą Polskę na Euro doszło do
awarii systemu zliczającego esemesy, ale dostali polecenia z góry żeby
się tym nie zajmować. W efekcie po podliczeniu okazało się, że wygrała
piosenka, która ewidentnie ma nas ośmieszyć przed światem i sprawić,
żeby Polska na zawsze kojarzyła się tylko z zaściankiem:

http://www.youtube.com/watch?v=YtDhMzDkois

To na pewno Żydzi, bo w okresie kiedy Rosja nie chciała wyrazić zgody na
sankcje wobec Iranu, dostała bardzo poważne ostrzeżenie i ich kandydatem
na Eurowizję zostały Buranowskije Babuszki.
(W obu przypadkach liczono głosy sms)

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
&v=svrmqDWmFhc

Stalker

100. Data: 2012-05-06 15:44:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 06 May 2012 16:39:38 +0200, Stalker napisał(a):

> [...]
> I skoro uderzył w tym miejscu to z wysokością od dawna musiało być nie
> tak. I było! On już wtedy miał kurs do ziemi.

No właśnie, tylko czy ktoś rzetelnie wyjaśnił, DLACZEGO?
:->

> No i miał! (chociaż piloci
> próbowali go w ostatniej chwili poderwać - ale to już szczegół)
>
> Stalker, Iksi, przyznaj się czytałaś raporty... :-D

Nie, ponieważ one niczego nie wyjasniają.

Hitler nigdy nie umarł!
Kryteria wyboru
Re: Auto Insurance Online
Krucjata w intencji