Re: Auto Insurance Online

1. Data: 2012-04-28 09:22:04

Temat: Re: Auto Insurance Online
Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Zune Auto" <z...@g...com> napisal w wiadomosci
news:904c80b6-13f6-4223-bfec-fccc9b546be8@w9g2000pbm
.googlegroups.com...
> Get a free online car insurance quote and save money by comparing
> different insurance policies. Lower your auto insurance rates for up
> to $400 per year.

No a jakies namiary? Tak po prostu- wrzucasz info na grue, pozostawiajac w
nas taki niedosyt?
:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

2. Data: 2012-04-30 08:22:11

Od: "ibiznessiekreci" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <i...@g...com> napisał(a):

> [...]
.googlegroups.com...

> No a jakies namiary? Tak po prostu- wrzucasz info na grue, pozostawiajac w

Oto metoda dzisiejszego top-marketingu! Wzbudzic zainteresowanie, pozostawic
niedosyt informacji i zmobilizowac do jej poszukiwan (w googlu!) -wtedy
szansa ze kupisz usluge jest o wiele wieksza -bo skoro sie nameczyles by ja
znalezc, to wydaje ci sie ona wiecej warta (o wartosc wlozonego juz wysilku
w jej odnalezienie) niz jest warta realnie. Tak samo dziala KrK -do
kosciolka musisz isc sam (pod kara grzechu -czyli we wprogramowanej lekowo
trosce o wlasny spokoj emocjonalny) a jak juz przyjdziesz to sluchasz co
daja z mniejszym krytycyzmem -skoro sam do nich przyszedles jak i inni
wokolo to widac warto przyjsc i wysluchac. Tyle ze to nie ma nic wspolnego z
ewangelia i nowym testamentem -gdzie jest mowa o samodzielnym szukaniu
zaginionych owiec przez pasterza. Chyba ze chodzi o zdobywanie przyjaciol
niegodziwa mamona -gdzie ta mamona jest chwyt socjotechniczny, czyli
psychiczne wykozystanie nieswiadomosci obiektu wywieranych nan oddzialywan w
celu osiagniecia kozystnego dla strony oddzialujacej efektu (przy czym ta
strona wydaje sie wierzyc w zalozenie ze efekt jest kozystny dla obu stron,
co absolutnie nie musi byc zalozeniem prawdziwym, a wg mojego doswiadczenia
osobistego po prostu mija sie z prawda). Ot co

3. Data: 2012-04-30 09:05:20

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ibiznessiekreci" <k...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> co absolutnie nie musi byc zalozeniem prawdziwym, a wg mojego
> doswiadczenia
> osobistego po prostu mija sie z prawda). Ot co

No ale ja mam całkiem inne odczucia i doświadczenia. Po pierwsze- Kościół to
ogół wiernych, którzy wierzą, że jest on Mistycznym Ciałem Chrystusa.
Oczywiście- aby trwał na tym świecie- musi też być reprezentowany w sposób
fizyczny. I po to też jest instytucja Kościoła. Instytucja- jak to
instytucja. Musi i politykować, i zarabiać pieniądze- co oczywiście zawsze
będzie powodowało konflikty. Problem pojawia się wtedy, jak ktoś instytucję
bierze za całość. Wiesz- mnie nikt nie zaciągał do Kościoła, nie manipulował
mną. To była dojrzała IMO decyzja.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

4. Data: 2012-04-30 09:33:43

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Po pierwsze-
> Kościół to ogół wiernych, którzy wierzą, że jest on Mistycznym Ciałem
> Chrystusa.

Też myślę, że tak by odpowiedzieli gdyby ich o to zapytać ;)

Dębska

5. Data: 2012-04-30 15:41:21

Od: "Jarek.E" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-30 11:05, Chiron pisze:
> [...]
> wtedy, jak ktoś instytucję bierze za całość. Wiesz- mnie nikt nie
> zaciągał do Kościoła, nie manipulował mną. To była dojrzała IMO decyzja.

Kościół ciałem?
Pierwsze słyszę.
Pomyliło Ci się chyba z Eucharystią.

6. Data: 2012-04-30 20:22:55

Od: "klerk" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <i...@g...com> napisał(a):

> [...]
> fizyczny. I po to też jest instytucja Kościoła. Instytucja- jak to
> instytucja. Musi i politykować, i zarabiać pieniądze- co oczywiście zawsze

Nie musi...mozna inaczej. Co sama przyznaje wskazujac tego osobowe przyklady.
A jesli musi to sama podlega zniewoleniu od ktorego -jak twierdzi- potrafi
swoich czlonkow uwolnic lub do wolnosci doprowadzic.

> Problem pojawia się wtedy, jak ktoś instytucję
> bierze za całość.

Albo ona siebie za jedyny i dopelniony organ-zbior jednostek swiadomych
spraw wiary. Niestety ta instytucja ma sie za taka. A reszte za jedynie
ledwo kandydatow na jej czlonkow. Albo o tym jeszcze nie wiesz albo nie
traktujesz sygnalow o tym fakcie za wiarygodne.

> Wiesz- mnie nikt nie zaciągał do Kościoła, nie manipulował
> mną. To była dojrzała IMO decyzja.

To moze byc li tylko twoje niesluszne-nieprawdziwe przekonanie.
tak w temacie braku podlegania manipulacji jak i dojrzalosci czy
samodzielnosci decyzji. Moze, nie musi.

7. Data: 2012-04-30 20:25:43

Od: "kleryk" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski <p...@g...pl> napisał(a):

> Też myślę, że tak by odpowiedzieli gdyby ich o to zapytać ;)
>
> Dębska

jeden taki ponizej odpowiedzial co wiedzial -wcale sie jakos do tego CialaM
nie garnie...

8. Data: 2012-04-30 20:28:29

Od: "skleryk" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

f...@w...googlegroups.com...

> Kościół ciałem?
> Pierwsze słyszę.
> Pomyliło Ci się chyba z Eucharystią.

Kosciol Mistycznym Cialem Chrystusa Jest I Basta.
Jarku ty chyba moze zbyt czesto do kosciola nie chadzasz lub z daleka od
glosnikow przypadkiem przebywasz...?

9. Data: 2012-05-01 14:10:00

Od: "Jarek.E" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-30 22:28, skleryk pisze:

> [...]
>

> Kosciol Mistycznym Cialem Chrystusa Jest I Basta.
> Jarku ty chyba moze zbyt czesto do kosciola nie chadzasz lub z daleka od

http://pl.wikipedia.org/wiki/Transsubstancjacja
http://pl.wikipedia.org/wiki/Cia%C5%82o_Chrystusa
I choć pewnie Chrystus wybaczyłby Ci Twoją ignorancję w tej kwestii,
to utożsamiając cały Kościół z Ciałem Chrystusa popełniasz błąd kardynalny.

10. Data: 2012-05-01 17:54:33

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

wtorek, 1 maja 2012 16:10. carbon entity 'Jarek.E' <j...@i...pl>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> [...]
> I choć pewnie Chrystus wybaczyłby Ci Twoją ignorancję w tej kwestii,
> to utożsamiając cały Kościół z Ciałem Chrystusa popełniasz błąd

Różnica pomiędzy mistycznym ciałem Chrystusa a eucharystycznym ciałem
Chrystusa w chrześcijaństwie jest taka jak pomiędzy Ciałem Radości, a Ciałem
Przemiany w buddyzmie. Zresztą stamtąd to zostało wzięte. Mogę nawet ułożyć
tabelę ścisych odpowiedników pomiędzy mahajaną (reformą buddyzmu z I w.)
zwłaszcza w recepcji "Czystej Ziemi", a chrześcijaństwem. Tak ścisłych, że
pewien badacz (angielski misjonarz protestancki w Chinach w XIX w.) uznał,
że w założeniu obu tych szkół brała udział jedna i ta sama osoba. To by
wyjaśniało, dlaczego w Ewangelii znajdują się cytaty z wcześniejszej
literatury bramińskiej i buddyjskiej, a nie tylko z pism hebrajskich.
Pytanie pomocnicze: gdzie przebywał Jezus zanim zaczął nauczać w Izraelu...

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Krucjata w intencji
Dziewczyny Chirona:)
e-deklaracje