lobuz w klasie...

11. Data: 2006-12-13 20:09:52

Temat: Re: lobuz w klasie...
Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Carol" <c...@c...pl> wrote in message
news:elpf0r$8ln$1@achot.icm.edu.pl...

> Użytkownik "Marta W." <m...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Wszyscy, czyli nauczyciele, wychowawca, dyrekcja? Możesz napisać, o którą
> szkołę chodzi - zdaje się, że mieszkamy na tym samym osiedlu, a ja właśnie
> zbieram opinie o okolicznych podstawówkach.
>
> A jeśli chodzi o Twoje pytanie - proponowałabym napisać do kuratorium i
> kopię pisma zostawić w sekretariacie szkoły. Oczywiście im więcej rodziców
> podpisze się pod tym, tym lepiej.

Zanim napiszesz, uprzedź wychowawczynię albo dyrekcję, co chcesz zrobić.
Zobaczysz, że sprawą natychmiast zajmie się pedagog, nie czekając na zgodę
mamy.
Pytanie tylko, czy uda mu się małego łobuziaka utemperować, zwłaszcza przy
takiej mamuni:(
Anka

12. Data: 2006-12-13 20:27:43

Od: "Marta W." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Carol" <c...@c...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> szkołę chodzi - zdaje się, że mieszkamy na tym samym osiedlu, a ja właśnie
> zbieram opinie o okolicznych podstawówkach.

Chyba nie mieszkamy na tym samym osiedlu bo ja ze wsi pod Warszawa:-)

Marta + chlopcy

13. Data: 2006-12-13 20:28:45

Od: "Marta W." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Marta W." <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Moze jeszcze niech zabierze dzieciaka ze szkoły i przeniesie do innej? Już
> chyba widać, skąd problem z "łobuzem".

Mozesz jakos rozwinac swoja wypowiedz? Bo nie za bardzo rozumiem...

Marta

14. Data: 2006-12-13 20:31:52

Od: "Marta W." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Marta W. napisał(a):
> matka nie zgadza sie na
>
> Że co? Nie zgadza się? To może powinna zgodzić się na zaangażowanie
> policji i sądu rodzinnego? W końcu w szkole po to jest pedagog, żeby
> wspierał nauczyciela w takich problemach - masz prawo oczekiwać, że w
> szkole Twoje dziecko będzie bezpieczne, żądajcie więc od wychowawcy
> podjęcia kroków w celu naprawienia sytuacji. Wychowawca niech sobie
> albo radzi, albo woła na pomoc dyrektora albo pedagoga.

Odpisuje tutaj, ogolnie do wszystkich ktorzy cos napisali - bylam dzisiaj u
pani pedagog. Powiedziala ze doskonale zna problem, ze dziecko ma szereg
problemow, ze probuje z mama rozmawiac na temat jakiejs terapii ale mama nie
widzi niczego dziwnego w zachowaniu swojego dziecka wiec utrudnia jak moze.
I generalnie poradzila mi zebym swoje dziecko nauczyla sie bronic i unikac
tego "bijacego"...

Marta

15. Data: 2006-12-13 21:54:04

Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 13 Dec 2006 20:56:25 +0100, mamma <d...@v...pl> wrote:

> ale nie mo?na wszystkich wrzucaae do worka ADHD, bo z tymi dziecmi
> naprawd?
> da si? rozmawiaae i do nich ?atwiej trafiae jak do prawdziwych - typowych
> ?obuzów, którzy maj? wszystko gdzie?.

Ja nie wrzucam, to był ino taki wtręt. A czy z nimi łatwiej... to chyba
zależy od wieku. W klasach 1-3 większość jeszcze czuje jakiś autorytet
dorosłych, ADHDowiec - nawet jeśli tak - i tak nad tym nie panuje. Ale to
takie gdybanie.

Borek
--
Docent, nie teoryzuj.
http://www.chembuddy.com/?left=BATE&right=pH-calcula

16. Data: 2006-12-13 21:56:16

Od: "Carol" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba nie mieszkamy na tym samym osiedlu bo ja ze wsi pod Warszawa:-)

Widać Cię z kimś innym pomyliłam. Pardonsik.

pozdrówka
Karolina

17. Data: 2006-12-13 22:16:51

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nie
> widzi niczego dziwnego w zachowaniu swojego dziecka wiec utrudnia jak

To na najbliższym zebraniu powiedzcie jej wprost i "przy ludziach" (tzn przy
wszystkich rodzicach, bez owijania w bawełnę, jasno i dobitnie - nie szeptem
na uszko, żeby jej przypadkiem nie urazić), jak zachowuje się jej syn, jakie
obrażenia przynoszą do domu Wasze dzieci i spytajcie, czy potrafi sobie
wyobrazić, jakie kłopoty ją czekają, jeśli uszkodzenia na ciele zaczniecie
zgłaszać na policję, a jej wystawiać rachunki za popsute rzeczy, czy porwane
ubrania. I co będzie, jeśli w wyniku zachowania jej syna któremuś dziecku
stanie się coś naprawdę złego? Krótko mówiąc, spróbujcie ją postraszyć -
może to podziała....
Anka

18. Data: 2006-12-14 07:44:29

Od: "Marta W." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Marta W." <m...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Widać Cię z kimś innym pomyliłam. Pardonsik.

Nie ma problemu:-) Ale kiedys mieszkalam na osiedlu Ruda w Wwie:-)

Marta

19. Data: 2006-12-14 07:48:43

Od: "Marta W." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> stanie się coś naprawdę złego? Krótko mówiąc, spróbujcie ją postraszyć -

Ja wlasnie chcialabym uniknac takiej nagonki, ale moze sie okaze ze jest to
konieczne. Wczoraj rozmawialam z mama i dzieckiem, ona ewidentnie uznala to
za atak na nia i na dziecko, chociaz wyjasnilam bardzo spokojnie i jak
najgrzeczniej umialam ze jest mi przykro ze moje dziecko przychodzi do domu
i mowi ze nie bedzie jadl obiadu bo tak go buzia boli ze nie moze jesc
(zostal kopniety w buzie).

Marta

20. Data: 2006-12-14 09:16:23

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja wlasnie chcialabym uniknac takiej nagonki, ale moze sie okaze ze jest
> konieczne.

Raczej już się nie da uniknąć.

> (zostal kopniety w buzie).

Zgłosiłaś to Dyrekcji? Ja bym chyba dłużej nie czekała.
Anka

10-latka: kiedy Wy odrabiacie lekcje ?
lego duplo - płyta
telewizja jednak czegoś uczy ;-)