chwalę się

1. Data: 2006-12-08 22:35:28

Temat: chwalę się
Od: waruga <waruga_e@ go2..peel> szukaj wiadomości tego autora

http://www.smolna.rybnik.pl/17,other.html

A najbardziej mi się podoba to co pan napisał o autorce zdjęć, chyba
zmienię nazwisko ;)
--
Elżbieta

2. Data: 2006-12-08 22:38:58

Temat: Re: chwalę się
Od: waruga <waruga_e@ go2..peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 8 Dec 2006 23:35:28 +0100, waruga napisał(a):

> http://www.smolna.rybnik.pl/17,other.html
>
> A najbardziej mi się podoba to co pan napisał o autorce zdjęć, chyba
> zmienię nazwisko ;)

Dodam, że Kacper jest na pierwszym i drugim zdjęciu. Gdy zobaczył, że robię
zdjęcie (pierwsze) to od razu szczerzył się do aparatu, dobrze, że nie
przegrał walki ;)
--
Elżbieta

3. Data: 2006-12-08 22:54:03

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"waruga" <waruga_e@ go2..peel> wrote in message

> Dodam, że Kacper jest na pierwszym i drugim zdjęciu. Gdy zobaczył, że
robię
> zdjęcie (pierwsze) to od razu szczerzył się do aparatu, dobrze, że nie
> przegrał walki ;)

Super:) I brawa dla zwycięzcy.
Anka

4. Data: 2006-12-08 23:03:36

Od: waruga <waruga_e@ go2..peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 8 Dec 2006 23:54:03 +0100, miranka napisał(a):

> Super:) I brawa dla zwycięzcy.

Śpi, ale jutro przekażę. Dzięki :)
--
Elżbieta

5. Data: 2006-12-08 23:45:23

Od: Old Rena <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
waruga napisał(a):
> http://www.smolna.rybnik.pl/17,other.html
No, miszczu :). Gratulacje, dumna matko! I dla zwycięzcy także.
Pamiętam, jak wieki temu martwiłaś się, że zawalaty. A tu proszę bardzo,
jaki sprawny synek. Nie dość, że walczy, to i do zdjęcia pozuje ;)

Pozdrowienia
--
Old Rena
[Renata Gierbisz]

6. Data: 2006-12-11 00:57:06

Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:s...@4...net
,
waruga <waruga_e@ go2..peel> napisał(a):
> http://www.smolna.rybnik.pl/17,other.html
>
> A najbardziej mi się podoba to co pan napisał o autorce zdjęć, chyba
> zmienię nazwisko ;)

Nono, Pani Waruga, ja nie wiedziałam, że mam taką znaną koleżankę z mistrzem
do 30 kg. Gratulacje (po obudzeniu) dla Kacpra - może jeszcze pamięta ciocię
od Natalki Kukulskiej ;-)

pozdrawiam Tatiana
--
Kobieta jest jak książka. Przeglądając, zawsze się na coś natrafi.
/Anatol France/

7. Data: 2006-12-11 06:40:09

Od: waruga <waruga_e@ go2..peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 09 Dec 2006 00:45:23 +0100, Old Rena napisał(a):

> Pamiętam, jak wieki temu martwiłaś się, że zawalaty.

I dlatego go zapisałam na te treningi. W ubiegłym roku to za karę tam
chodził, a po tym zwycięstwie to mu skrzydła urosły :).
--
Elżbieta

8. Data: 2006-12-11 07:36:15

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes

Użytkownik "Old Rena" <g...@p...onet.pl> napisał

> Pamiętam, jak wieki temu martwiłaś się, że zawalaty.

Co to znaczy "zawalaty"??

N.

9. Data: 2006-12-11 10:33:31

Od: "Old Rena " <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
:)
Nixe <n...@f...peel> napisała:
> Co to znaczy "zawalaty"??
Niezgraba taka, niezręczny, nieporadny ruchowo - jak się domyślam.
To regionalizm, który bardzo mi się spodobał i sobie od Elżbiety pożyczyłam.

--
Old Rena
[Renata Gierbisz]

10. Data: 2006-12-11 10:37:52

Od: "Old Rena" <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
waruga <waruga_e@ go2..peel> napisała:
> I dlatego go zapisałam na te treningi. W ubiegłym roku to za karę tam
> chodził, a po tym zwycięstwie to mu skrzydła urosły :).

Bo dżudo rulezuje. :)
Szkoda, że mój zrezygnował kilka lat temu (z braku czasu "tylko dla siebie")

Old Rena (szczerze gratulująca)
[Renata Gierbisz]

muzyka trance i taniec
prezent dla oczytanego 10-latka
nawilzacz ,ktory? po raz kolejny:)
dys... a wymagania znajomości ortografii
10 gier, ktorych nalezy unikac (link)