chwalę się

11. Data: 2006-12-11 12:34:20

Temat: Re: chwalę się
Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:eljc5r$fnk$...@i...gazeta.pl,
Old Rena <o...@N...gazeta.pl> napisał(a):
> X-No-Archive:yes
> :)
> Niezgraba taka, niezręczny, nieporadny ruchowo - jak się domyślam.

Nie tylko. Można być zawalatym w sensie zawalania wszystkiego co się usiłuje
zrobić. Znaczy taka sirota boża, co za co się nie weźmie, to spieprzy.

> To regionalizm, który bardzo mi się spodobał i sobie od Elżbiety
> pożyczyłam.

Nawet nie wiedziałam, że to regionalizm, myślałam, że cała Polska wie co to
znaczy zawalaty, bo wyraz sam w sobie bardzo dobrze oddaje treść, którą ma
do przekazania ;-)

--
pozdrawiam Tatiana

12. Data: 2006-12-11 12:58:19

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes

Użytkownik "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> napisał w wiadomości

> Nawet nie wiedziałam, że to regionalizm, myślałam, że cała Polska wie co
> znaczy zawalaty,

Taaaa, tak jak cała Polska wie, że jak dziecko kuca, to trzeba iść z nim do
lekarza ;-)

> bo wyraz sam w sobie bardzo dobrze oddaje treść, którą ma
> do przekazania ;-)

A ja myślałam, że to jakiś wyraz bez pliterek albo z literówką i
kombinowałam na lewo i prawo, że może 'zawalony' albo 'zawaląty',
'ząwalaty', ale co wyraz, to mi większe głupoty wychodziły ;-)

N.

13. Data: 2006-12-11 13:39:08

Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 11 Dec 2006 13:34:20 +0100, Xena <ttatianka@blabla_poczta.fm>
wrote:

> Nie tylko. Można być zawalatym w sensie zawalania wszystkiego co się
> usiłuje zrobić. Znaczy taka sirota boża, co za co się nie weźmie, to
> spieprzy.

Jestem sobie Cienki Bolek, za co się wezmę, to... mi nie wyjdzie ;)

Borek
--
http://www.chembuddy.com/?left=BATE&right=pH-calcula
tor

14. Data: 2006-12-11 14:27:25

Od: "Old Rena " <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> napisał:
> Jestem sobie Cienki Bolek, za co się wezmę, to... mi nie wyjdzie ;)

Kolega też ma ploblemy z l?

--
Old Lena z głupawką poniedziałkową (dla odmiany)
[Lenata Gielbisz]

15. Data: 2006-12-11 14:50:28

Od: waruga <waruga_e@ go2..peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 11 Dec 2006 13:34:20 +0100, Xena napisał(a):

> Znaczy taka sirota boża, co za co się nie weźmie, to spieprzy.

Ale on jednak nie w ten sposób ;). Bardziej tak jak napisała Old Rena.
--
Elżbieta

16. Data: 2006-12-11 14:56:21

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Użytkownik "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> napisał w wiadomości

> Taaaa, tak jak cała Polska wie, że jak dziecko kuca, to trzeba iść z nim

A gdzie tę mądrość można znaleźć?

> A ja myślałam, że to jakiś wyraz bez pliterek albo z literówką i
> kombinowałam na lewo i prawo, że może 'zawalony' albo 'zawaląty',
> 'ząwalaty', ale co wyraz, to mi większe głupoty wychodziły ;-)

Znaczy ten no "zajebisty" też? ;-)

Qra

17. Data: 2006-12-11 15:19:47

Od: "Old Rena" <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
Qrczak <q...@g...pl> napisała:
> Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
>
> A gdzie tę mądrość można znaleźć?

Żadna tam mądrość. Zwyczajne zachowanie troskliwego rodzica, który martwi się
o zdrowie potomstwa. Na Śląsku.

--
Old Rena
[Renata Gierbisz]

18. Data: 2006-12-11 15:36:49

Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 11 Dec 2006 15:27:25 +0100, Old Rena <o...@N...gazeta.pl>
wrote:

> Kolega też ma ploblemy z l?

Okazjonalne :)

Borek

19. Data: 2006-12-11 15:38:13

Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 11 Dec 2006 16:19:47 +0100, Old Rena <o...@N...gazeta.pl>
wrote:

> Żadna tam mądrość. Zwyczajne zachowanie troskliwego rodzica, który
> martwi się o zdrowie potomstwa. Na Śląsku.

No to mądrość ludowa. Czyli trzeba jej w ludzie szukać :)

Borek

20. Data: 2006-12-11 16:00:06

Temat: Re: chwalę się [OT]
Od: "Old Rena " <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> napisał:
[tu ja:]

> No to mądrość ludowa. Czyli trzeba jej w ludzie szukać :)

Oj, podpuszczasz mnie. Bez czopki łazisz, a potym kucosz a kucosz.

--
Old Rena (nieduża rzecz, a cieszy:
http://www.gwaraslaska.fora.pl/about37.html)

muzyka trance i taniec
prezent dla oczytanego 10-latka
nawilzacz ,ktory? po raz kolejny:)
dys... a wymagania znajomości ortografii
10 gier, ktorych nalezy unikac (link)