prezent dla oczytanego 10-latka

1. Data: 2006-12-07 20:23:05

Temat: prezent dla oczytanego 10-latka
Od: "iza" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ludziska polećcie mi książkę dla inteligentnego, lubiącego czytać
10-letniego chłopca. Kompletnie nie wiem co czyta się w tym wieku ;-)

Iza

2. Data: 2006-12-07 20:25:41

Temat: Re: prezent dla oczytanego 10-latka
Od: "Misia" <M...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iza" <i...@e...pl> napisał w wiadomości
> Ludziska polećcie mi książkę dla inteligentnego, lubiącego czytać
> 10-letniego chłopca. Kompletnie nie wiem co czyta się w tym wieku ;-)
>
> Iza
Ja moge doradzic za 5 i 10 lat :)))
Znajac zainteresowania chlopaka bedzie latwiej cos wybrac.

Pozdr.
Misia

3. Data: 2006-12-07 20:46:27

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

iza <i...@e...pl> napisał(a):

> Ludziska polećcie mi książkę dla inteligentnego, lubiącego czytać
> 10-letniego chłopca. Kompletnie nie wiem co czyta się w tym wieku ;-)

Klasykę?
Szklarskiego, Nienackiego, Nizurskiego, Bahdaja?
To bywa niszowe i wiele dzieci nie ma łatwego dostepu. Harry P. i
Tolkien to łatwizna.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

4. Data: 2006-12-07 20:55:57

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa napisał(a):

> To bywa niszowe i wiele dzieci nie ma łatwego dostepu. Harry P. i
> Tolkien to łatwizna.

Mnie oczytaną 20-latke (wtedy) Tolkien usypiał w 10 minut...

Pozdrawiam
Paulinka

5. Data: 2006-12-07 20:56:53

Od: oshin <o...@u...engram.psych.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 7 Dec 2006 21:46:27 +0100, siwa napisał(a):
> Tolkien to łatwizna.

Dla dziesięciolatka?
Ło matko, za moich czasów... ;))))

--
oshin
dorota bugla

6. Data: 2006-12-07 21:11:43

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał w wiadomości

Nizurskiego

YES, YES, YES:) Niziurski!
Mój najukochańszy autor z młodości, polecam gorąco! Rewelacyjny humor
sytuacyjny; dla mnie Niziurski jest lepszy od słynnych
"Mikołajków"..........

Pozdr. Ewa

7. Data: 2006-12-07 21:16:09

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa W napisał(a):

> YES, YES, YES:) Niziurski!
> Mój najukochańszy autor z młodości, polecam gorąco! Rewelacyjny humor
> sytuacyjny; dla mnie Niziurski jest lepszy od słynnych
> "Mikołajków"..........

"Awantury Kosmiczne" przeczytane milon razy, mam nadzieję, że młodemu
się spodoba:)

Pozdrawiam
Paulinka

8. Data: 2006-12-07 21:23:58

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

oshin <o...@u...engram.psych.uw.edu.pl> napisał(a):

> Dla dziesięciolatka?
> Ło matko, za moich czasów... ;))))

Wróć. Łatwizna dla _kupującego_.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

9. Data: 2006-12-07 21:45:58

Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 07 Dec 2006 22:16:09 +0100, Paulinka
<paulinka503@precz_ze_spamem_wp.pl> wrote:

> "Awantury Kosmiczne" przeczytane milon razy, mam nadzieję, że młodemu
> się spodoba:)

SPONAA. Reszta się nie liczy.

Kto pamięta, jaką liczbą jest 7? (dla ułatwienia dodam, że w ciągu 2, 3,
5, 7)

Borek
--
http://www.chembuddy.com/?left=BATE&right=pH-calcula
tor

10. Data: 2006-12-07 22:01:20

Od: oshin <o...@u...engram.psych.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 7 Dec 2006 22:23:58 +0100, siwa napisał(a):

> Wróć. Łatwizna dla _kupującego_.

Aaaaaaaaaaaa, LOL

--
oshin
dorota bugla
dopadło mnie - http://oshin.jogger.pl

nawilzacz ,ktory? po raz kolejny:)
dys... a wymagania znajomości ortografii
10 gier, ktorych nalezy unikac (link)
połknięcie klocka-co robić?
problemy z zasypianiem