chwalę się

41. Data: 2006-12-13 12:02:30

Temat: Re: chwalę się
Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> napisał(a):

> A nie, to akurat przyswoiłam osmotycznie, jakoś tak, z powietrza.

A niech mi ktos powie skąd ja mam kepel?
Osmotycznie czy wenerycznie?

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

42. Data: 2006-12-13 14:57:57

Od: waruga <waruga_e@ go2..peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 13 Dec 2006 09:24:56 +0100, gdaMa napisał(a):

> khem... za wcześnie??

Ja się nie znam. Mnie tam nikt nie zaciągnie. Poza tym, to są zazwyczaj
rejsy z różną załogą- harcerze wodniacy, różne jachty, itp, no i głównie
koszta nas powstrzymują przed wysłaniem dwóch uczestnków zamiast jednego.
--
Elżbieta

43. Data: 2006-12-13 14:59:56

Od: waruga <waruga_e@ go2..peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 13 Dec 2006 10:11:06 +0100, Hanka Skwarczyńska napisał(a):

> A nie, to akurat przyswoiłam osmotycznie, jakoś tak, z powietrza.

Ale gryfny to chyba ładny, a tu miał być zwyciężca.
--
Elżbieta

44. Data: 2006-12-13 15:16:09

Od: Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waruga" <waruga_e@ go2..peel> napisał w wiadomości
> [...] Ale gryfny to chyba ładny, a tu miał być zwyciężca.

Ładny też, ale i miły, i w ogóle udany, przynajmniej w takim użyciu zdarza
mi się słyszeć. W sam raz do zachwycania się :)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek prawdziwe barwy świąt
KOTY. KOTY SĄ MIŁE. http://allegro.truecolors.pl

45. Data: 2006-12-13 15:36:28

Od: waruga <waruga_e@ go2..peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 13 Dec 2006 16:16:09 +0100, Hanka Skwarczyńska napisał(a):

> W sam raz do zachwycania się :)

A tu nie będę oponować.
--
Elżbieta

46. Data: 2006-12-13 21:54:25

Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:elog9l$2b1$...@n...news.tpi.pl,
Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> napisał(a):
> Użytkownik "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> napisał w wiadomości

> Byś na smsy odpowiadała :)

Ja???
Odpowiadam

> Mam w kieszeni, mogłabym np. przefaksować,
> bo ze skanem problem. Jak nie, to wyślę pocztą.

faksuj - namiery znasz - sama stronkę robiłaś - nie?

pozdrawiam Tatiana
--
W jeden dzień siostry z losu się poczęły. Miłość i Śmierć
/Giacomo Leopardi/

47. Data: 2006-12-13 21:55:13

Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:914kcaoq7dnb$....@f...net,
siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał(a):

> A niech mi ktos powie skąd ja mam kepel?

Co masz?

> Osmotycznie czy wenerycznie?

Ja tam nie wiem, ale idź się przebadaj lepiej. Dermatolog bez skierowania
;-)

pozdrawiam Tatiana
--
Inflacja jest jak ciąża: w legalny sposób nie można jej przerwać.
/Leon Henderson/

muzyka trance i taniec
prezent dla oczytanego 10-latka
nawilzacz ,ktory? po raz kolejny:)
dys... a wymagania znajomości ortografii
10 gier, ktorych nalezy unikac (link)