lód

1. Data: 2006-05-15 12:18:23

Temat: lód
Od: "MK" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy może ktoś ma sposób za wyjmowanie kostek lodu z plastkowych pojemników
bo mi się pojemniki łamią

Pozdrawiam
MK

2. Data: 2006-05-15 12:33:54

Temat: Re: lód
Od: "MK" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Problem w tym że mam lobówkę z fabrycznymi takimi pojemnikami pod którymi
jest pojemnik i do niego poodwrceniu pojemników powinny spadaś kostki
odu - A NIE SPADAJA

3. Data: 2006-05-15 12:59:18

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"MK" <b...@w...pl> wrote in message news:e49tn7$35a$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Czy może ktoś ma sposób za wyjmowanie kostek lodu z plastkowych pojemników
> bo mi się pojemniki łamią
>
> Pozdrawiam
> MK

Kupić woreczki i do zamrażarki... Sam zrezygnowałem z pojemników, mimo, że
lód łatwo wychodził, z tego powodu, że nalawszy wody musiałem w dość
niewygodną szufladkę je wstawiać i zawsze trochę nachlapałem. Woreczki mają
zawór, dzięki któremu nie ma tych problemów.

4. Data: 2006-05-15 13:03:35

Od: notujaca <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

MK napisał(a) 15/05/2006 14:18:

> Czy może ktoś ma sposób za wyjmowanie kostek lodu z plastkowych pojemników
> bo mi się pojemniki łamią

Chyba to kwestia słabych pojemników, ja mam taki dodany do lodówki i kostki
same z niego wypadają po odwróceniu. A ogólnie, to pomaga polanie od spodu
ciepłą wodą.

--
pzdr notująca
krytyk rzeczywistości

5. Data: 2006-05-15 13:18:38

Od: "MK" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

O wyginaniu nie ma mowy bo popoękają.

Myślałem że jest jakiś sposób typu wysmarować czymś pojemnik lub dodać cos
do wody żeby kostki same wypadały

6. Data: 2006-05-15 13:32:19

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"MK" <b...@w...pl> wrote in message news:e49une$flf$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Problem w tym że mam lobówkę z fabrycznymi takimi pojemnikami pod którymi
> jest pojemnik i do niego poodwrceniu pojemników powinny spadaś kostki
> [...]

Jezeli te pojemniki są wyjmowalne - trzeba spróbowac położyć je na moment do
ciepłej wody.

7. Data: 2006-05-15 13:36:09

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2006-05-15 13:39:11

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy Nowak" <0...@m...pl> wrote in message

> Polać zimną/ciepłą woda od spodu i lekko wygiąć wzdłuz.
> pozdr. Jerzy

Moje wystarczy wygiąć lub stuknąć, ale i tak korzystam z zamrażarki a nie
chłodziarki. Nalewam do takich specjalnych foliowych woreczków z zaworkami i
daję do zamrażarki, o wiele niższa temperatura... i lód może sobie poleżeć w
woreczkach tygodniami...
A woreczki są relatywnie tanie i nie oszraniają, w przecieństwie do
pojemników.

9. Data: 2006-05-15 22:36:15

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Odwróc pojemnik do góry dnem , podstaw pod niego sitko , wstaw
calosc pod strumien zimnej (!!!) wody z kranu . Kostki wypadna na
sitko , woda sobie splynie , kostki beda piekne i blyszczace :-)

10. Data: 2006-05-16 08:06:30

Od: "Katarzyna" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
Polanie woda powoduje prawie zawsze że zachlapiesz kostki i po włożeniu do
woreczka do dalszego przechowywania zlepią sie. Metoda dobra do szybkiego
zuzycia lodu.
Jeśli chcesz kostki po wyjęciu odłozyc do dalszego przechowania to po prostu
odstaw na chwile pojemnik poza lodówke i kostki wypadna z niewielka pomocą.
wystarczy 1-3 minut. Lód będzie w miare "suchy".
A tak na marginesie to można kupic pojemniki na kostki lodu z takiego
miękkiego plasiku i super się z nich wytrzepuje bo te dołączane do lodówek
to rozpacz.
A ja np. woreczków nie lubię, ze wzgledów ekologicznych i tracę nerwy przy
wyłupywaniu kostek :).
Katarzyna

fil
Chlebek świętojański