lodowa

1. Data: 2002-12-14 18:46:18

Temat: lodowa
Od: "max" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Jestem tu pierwszy raz i tylko z powodu lodowki :) Mam zamiar ja kupic...

Czy ktos moze polecic czy powiedziec (napisac) na jaka marke lodowki zwrocic
uwage?
W 1 sklepie mowia ze CANDY jest najlepsza w 2 ze BOSCH w 3 ze Gorenje itd.

A tak naprawde?

1. Data: 2002-12-14 23:33:39

Temat: Re: lodowa
Od: "Piotrek" <c...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W 1 sklepie mowia ze CANDY jest najlepsza w 2 ze BOSCH w 3 ze Gorenje itd.
>
> A tak naprawde?

A tak naprawde to popatrz w specufikacji ktora najmniej pradu bierze i ta
kup :)

Piotrek Kubas

1. Data: 2002-12-15 10:04:53

Od: "Andrzej i B." <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A tak naprawde to popatrz w specufikacji ktora najmniej pradu bierze i ta
> kup :)

A później się okaże że za głośna. Przed zakupem KAŻDEJ RZECZY powinniśmy
się zastanowić na spokojnie co potrzebujemy i czy aby na pewno, dalej czego
od niej oczekujemy i jakie warunki ma spełniać.
Przy lodówkach prąd jest ważny (raczej klasa A , B gorsza dalej C ) ale
wielu udowadniało że w skali rocznej to niewielka różnica (ale jak dziś są
pieniądze to dlaczego by nie dla samej świadomości posiadania czegoś dobrego
przecież wielu wydaje pieniądze na swoje hobby, upiększanie, czy
delektowanie się czymś - ja lubię rzeczy dopracowane technicznie a jest to
jeden z czynników)
Zapisz sobie czynniki które mają dla ciebie znaczenie porównaj i wybierz np.
dwa modele z proponowanych ci przez sprzedawców modeli ( pod względem
technicznym, funkcjonalnym) a później spytaj się np.żony (kobiety) która się
bardziej jej podoba . U mnie to zawsze działa pozytywnie, wiem że kupuję
dobre urządzenie a i żona jest zadowolona i jestem przygotowany na pytanie
dlaczego nie TOOO (nieraz lepiej od sprzedawcy)

Zwróć uwagę takie czynniki:
Klasa energetyczna sprzętu ( najlepiej A)
Pojemność (to jest często do zastanowienia, czy duża potrzebna, czy trochę
mniejsza)
Układ komór chłodziarka-zamrażarka (co na górze co na dole ma to związek z
wysokością i pojemnością komór)
Głośność
Zdolność zamrażania na 24h (nieraz jest to duża różnica i istotna jak np.
jednorazowo będziesz mroził większą partię owoców lub mięsa)
Zdolność utrzymania zamrożonych produktów w stanie zamrożenia przy braku
prądu to dotyczy zamrażarek i jest związane z izolacją
Wymiary ( ja mam szerszą od standartowej) i czy kiedyś nie będziesz robił
przemeblowania lub nowych mebli kuchennych (związane z zabudową).
Cena a raczej stosunek ceny do oferowanej jakości lub parametrów.
Na koniec twoje własne odczucie bo jak kupisz cos do czego sam nie jesteś
przekonany to często przez wiele lat patrząc na urządzenie może będziesz
sobie wyrzucał że może "tamto by było lepsze".Kupuj jak sam czujesz że to
właśnie TO chcesz mieć i ci się podoba .

Powodzenia i zadowolenia z lodówki !

Lodówkę oddam gratis !
mikser jaki?
Jaki odkurzacz polecacie?