Re: lodówka

From: "medenes" <m...@g...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: lodówka
Date: Tue, 9 Jul 2002 08:13:54 +0200

> Laleczko dostajesz *plonka* , za spam i to w dodatku NTG, trzymam tutaj
> posty od poczatku istnienia grupy, tak wiec nie swiroj glaba ze ktos tu
> pisal o lodowce z dwoma agregatami, to jest poprostu _autoreklama_ .

1. Nie jestem laleczka. Czytać Ty umiesz?
2. Spam? cd. troszeczkę niżej
3. Autoreklama? Ja może niby mam pracować w takim sklepie? Jestem
producentem? Czytasz mi w myślach czy co ?

Troszeczkę pokory i cierpliwości. Wszystkim będzie lepiej.
Tylko, że jeżeli mam już plonk'a, to i tak do ciebie nie dotrze, że posty
czasami trafiają na grupę nie zawsze właściwą i to nie z powodów
ekonomicznych.
W moim przypadku była to ewidentna pomyłka, za co tych jeszcze nie
zdenerwowanych przepraszam. Zdenerwowanych odsyłam do ... parku, na basen,
do teatru, kina, nad morze, jezioro ...
Troszeczkę wyluzujcie, proszę. Jest lato przecież, urlopy itp.

Mimo wszystko pozdrawiam.
Tomek