lodowka kolo kuchenki?

1. Data: 2005-11-28 20:53:42

Temat: lodowka kolo kuchenki?
Od: "1qa2ws" <1...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy sa jakies przeciwskazania w ustawieniu lodowki (chlodziarko-zamrazarki)
zaraz obok kuchenki gazowej z piekarnikiem elektrycznym?

1qa2ws

2. Data: 2005-11-28 21:41:36

Temat: Re: lodowka kolo kuchenki?
Od: lukasz-s <lukasz-s/malpa/o2/kropka/pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 28 Nov 2005 21:53:42 +0100, 1qa2ws napisał(a):

> Czy sa jakies przeciwskazania w ustawieniu lodowki (chlodziarko-zamrazarki)
> zaraz obok kuchenki gazowej z piekarnikiem elektrycznym?
Jeśli lodówka wyższa niż kuchenka to miom zdaniem tak.

--
Pozdr
Łukasz

3. Data: 2005-11-28 22:57:34

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

1qa2ws wrote:
> Czy sa jakies przeciwskazania w ustawieniu lodowki
> (chlodziarko-zamrazarki) zaraz obok kuchenki gazowej z
> piekarnikiem
> elektrycznym?

Było na grupie nieraz, niby nie powinno, ale nowoczesna lodówka z
porządną izolacją może stać bez obaw. W którymś z wynajmowanych
przeze mnie mieszkań tuż przy gazowej kuchni stał stary Mińsk i
też jakoś nie stwierdzaliśmy żadnego ekstra obmarzania tej
odkuchenkowej wewnętrznej ścianki.

J.

4. Data: 2005-11-29 09:32:45

Od: Sławek <g...@g...com.USUNTO> szukaj wiadomości tego autora

1qa2ws wrote:
> [...]

przede wszystkim niezgodne feng-shui i zasadami pewnego porządku i harmonii
to trochę tak jakby w łazience postawić kominek :)

Pozdrawiam,
SławeK.

5. Data: 2005-11-29 10:36:33

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sławek wrote:

> przede wszystkim niezgodne feng-shui

No tak, to jest argument :-)

J.

6. Data: 2005-11-29 10:45:42

Od: "musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to trochę tak jakby w łazience postawić kominek :)

kiedys czesto w lazienkach staly kominki lub inne piece.

czy zgodnie z fengszuji nalezalo sobie d... odmrozic? :-)

musta

7. Data: 2005-11-29 13:04:31

Od: Sławek <g...@g...com.USUNTO> szukaj wiadomości tego autora

musta wrote:
> kiedys czesto w lazienkach staly kominki lub inne piece.
> czy zgodnie z fengszuji nalezalo sobie d... odmrozic? :-)

mylisz zasady. Po to były piece żeby się ogrzać. A czy stawiasz kuchenkę
koło lodówki żeby ją ogrzać??? :)

nie jestem fanatykiem feng-shui bo zbyt dużo w tym wydumanej filozofii,
ale niektóre proste zasady i reguły są bardzo przydatne i praktyczne
przy urządzaniu wnętrza.

SławeK.

8. Data: 2005-11-29 16:10:23

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mieszkań tuż przy gazowej kuchni stał stary Mińsk i też jakoś nie
> stwierdzaliśmy żadnego ekstra obmarzania tej odkuchenkowej wewnętrznej

no tak, ale stary Minsk nie mial czasami opalonej scianki od płomienia
gazowego???

Adam

9. Data: 2005-11-29 18:22:56

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam wrote:

> no tak, ale stary Minsk nie mial czasami opalonej scianki od
> płomienia
> gazowego???

Faktycznie miał, ale dopiero po tym, jak współlokatorka pewnego
wieczoru w kuchni zaszalała ponad miaręi przez przypadek jej
płonący befsztyk wyszedł, wcześniej mimo ładnych paru lat
używania takiej konfiguracji bok lodówki był owszem bardzo
podatny na zatłuszczenie oparami znad garów i na nim się to jakoś
bardziej osadzało, ale nie było to nic, czego by się nie dało
zczyścić paroma pociągnięciami szmaty.

J.

cersanit - meble i wc
zlewozmywak narożny
Uszkodzony blat - miejsce po gorącej szklance
Lampy firmy Kandela ze Szczecina
Parkiet/Deski -> Bejca -> Lakier - da radę?