lodówka siemens czy liebherr?

1. Data: 2003-03-25 11:45:56

Temat: lodówka siemens czy liebherr?
Od: m...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam spory dylemat. Chcę kupić lodówkę Waham się między siemens a liebherr. Może
ktoś z Państwa będzie mi w stanie poradzić która marka jest lepsza? (może
inaczej która marka będzie bardziej niezawodna) Michal

1. Data: 2003-03-25 12:10:31

Temat: Re: lodówka siemens czy liebherr?
Od: "Marcin Sławicz" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może ktoś z Państwa będzie mi w stanie poradzić która marka jest lepsza?
(może
> inaczej która marka będzie bardziej niezawodna) Michal

Niezawodna będzie ta, która ci się nie popsuje, a tego w tej chwili nie
wiesz. Nawet metalową kulkę można popsuć. Obie marki są solidne. Jeżeli
parametry są podobne, to wybierz model, który ci się bardziej podoba i ma
bardziej funkcjonalne wnętrze (możliwość dowolnego przestawiania półek,
łatwość otwierania itp.).
Pozdrawiam,
Marcin

1. Data: 2003-03-25 12:16:54

Od: m...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> parametry są podobne, to wybierz model, który ci się bardziej podoba i ma
> bardziej funkcjonalne wnętrze (możliwość dowolnego przestawiania półek,

A co z agregatami? Podobno Siemens montuje agregaty produkowane w Singapurze a
Liebherr produkowane w Europie przez firmę Elektrolux. Czy agregaty produkowane
przez Elektrolux są lepsze? Może ktoś ma jakieś doświadczenia

1. Data: 2003-03-25 12:29:52

Od: m...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-03-25 15:54:19

Od: "JACooL" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ktoś z Państwa będzie mi w stanie poradzić która marka jest lepsza? (może
> inaczej która marka będzie bardziej niezawodna) Michal

Znajomi kupili ~ pol roku temu Liebherr`a. Szukali, ogladali b.dlugo i
dokladnie. Lodowka ladna z zewnatrz i wewn. oraz niesamowicie cicha slychac
tylko cykniecie termostatu. Z tego co pamietam (z ich opowiadan) trzeba
sprawdzic gdzie skladana i oczywiscie sprawdzic gdzie taniej Wam
sprzedadza - roznice w cenach byly duze.

Pozdrawiam JACooL

1. Data: 2003-03-26 10:00:51

Od: "bar'D" <d...@h...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ktoś z Państwa będzie mi w stanie poradzić która marka jest lepsza? (może
> inaczej która marka będzie bardziej niezawodna) Michal

Walczyłem miesiac szukając lodówki...padło na Liebherra i jestem kosmicznie
zadowolony. Przy okazji sprzedam patent jaki zastosowałem przy negocjowaniu
ceny w zaprzyjaźnionym sklepie.
Przyszedłem i powiedziałem że znalazłem sobie lodówkę (marke i dokładny
model) w internecie, także niechcąc im zabierać czasu podam od razu cena za
jaką mogę ją kupić przez internet (tu padła cena z www.agdrtv.com) Pokręcili
głową i za tydzień w tej samej cenie (podniesionej uczciwie o koszt wysyłki
z internetu) miałem lodóweczkę w domu.
Wszyscy byli zadowoleni :)

Podobny manewr przećwiczyłem z pralka i panowie ze sklepu się już
przyzwyczaili na tyle, że tylko dzwonie, przedstawiam sie i podaje parametr
sprzętu oraz adres. Do tygodnia sprzęt miałem w domu.

Polecam bar'D

P.S. Mieszkam w Krakowie

1. Data: 2003-03-26 10:08:11

Od: m...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przyzwyczaili  na tyle, że tylko dzwonie, przedstawiam sie i podaje parametr
> sprzętu oraz adres. Do tygodnia sprzęt miałem w domu.

Witam
Jeśli móglbys polecic mi adres tego sklepu byłbym bardzo wdzięczny Ja również
mieszkam w Krakowie Michal

1. Data: 2003-03-26 10:10:06

Od: "Kasia A." <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bar'D" <d...@h...NOSPAM.pl> napisał w wiadomości
> [...]
parametr
> sprzętu oraz adres. Do tygodnia sprzęt miałem w domu.

Ja mam Liebherra od tygodnia i jak na mój gust to zbyt głosno chodzi.
Pocieszam się jeszcze tym, że lodówka nie jest zbyt dokładnie wypoziomowana,
bo stoi na razie w tymczasowym miejscu i po wypoziomowaniu będzie chodzić
ciszej.

A co do pertraktacji, to czy mógłbyś podac adres sklepu? Mnie się nie udało
nic zbić z ceny za lodówkę, choć próbowałam. Czeka mnie wkrótce zakup
zmywarki.
Kasia
Kraków

1. Data: 2003-03-26 11:15:44

Od: "bar'D" <d...@h...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co do pertraktacji, to czy mógłbyś podac adres sklepu? Mnie się nie
udało
> nic zbić z ceny za lodówkę, choć próbowałam. Czeka mnie wkrótce zakup
> zmywarki.

Hmmm...

Sklep stacjonarny:
http://www.reblok.com.pl

Ja załatwiałem ze sklepem na ul.Rydla (p.Pawlik)

Pozdrawiam i Powodzenia

bar'D

1. Data: 2003-03-31 07:39:41

Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Mam spory dylemat. Chcę kupić lodówkę Waham się między siemens a liebherr.

Liebherr... Dobry tylko glosny! Pan z serwisu poziom glosnosci 'wycenil' na
normalny, jednak przy tej cenie oczekiwalabym wiecej. Tak sobie gdybam, ze
robiac zakupy teraz wybralabym taka lodowke, ktora ma gwarancje cichej pracy (o
ile takie sa). Co z tego, ze bedzie bezawaryjnie dzialac przez 10 lat, gdy te
lata beda przebuczane :)

Mamy model KIS 3242, do zabudowy.

A.

pralki małogabarytowe