lodówka srebrna (Ariston?)

1. Data: 2004-10-23 12:53:39

Temat: lodówka srebrna (Ariston?)
Od: "Sylwia" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam zamiar w najbliższym czasie kupić lodówkę dla 3 osób. Koniecznie
srebrną, cichą i do 181 cm wysokości.

Myślałam o Aristonie, ale przejrzałam archiwum i już sama nie wiem...
:(
Użytkownicy Aristona! Odezwijcie się!

Czy możecie mi doradzić jakiej firmy (jeśli nie Aristona) lodówkę
kupić?
I na co zwrócić uwagę przy zakupie?

Z góry dziękuję!

Pozdrawiam!
Sylwia

1. Data: 2004-10-23 13:03:14

Temat: Re: lodówka srebrna (Ariston?)
Od: "Lesio5" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sylwia" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> srebrną, cichą i do 181 cm wysokości.
>
> Myślałam o Aristonie, ale przejrzałam archiwum i już sama nie wiem...

Polecam. Dobrze rozplanowane wnetrze, cicha, ladna, wydajna.
http://tinyurl.com/3m54g

--
Leszek Grelak - Lesio5
I thought I was someone else, someone good.

1. Data: 2004-10-23 19:58:51

Od: Krzysztof Gmyr <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktos, kiedys, a konkretnie s...@o...pl napisal...
> [...]
> :(
> Użytkownicy Aristona! Odezwijcie się!
>
> Czy możecie mi doradzić jakiej firmy (jeśli nie Aristona) lodówkę

Mamy troszke wiekszego Aristona MBA 4042. Po dlugich bojach na necie
wybralismy go poniewaz ma dobrze zaplanowane wnetrze, niezle wyglada i
stosunek jakosc/cena tez nie jest najgorszy.
Na pewno taki Liebherr jest lepszy technicznie, ale wyglada koszmarnie
(jak dla mnie).
Co do awaryjnosci nie wypowiem sie - jest tak nowa, ze jeszcze
styropianu na smieci nie wynioslem ;)

--
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Krzysztof Gmyr

1. Data: 2004-10-25 21:12:46

Od: "boogie5" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mialem takie same wątpliwosci jak Ty. W końcu wziełęm takiego samego tylko
wiekszego Aristona, chyba 4033. Działa od czerwca, zero problemów. Wnętrze
sensowne, choć szkoda ze tylko jedna podstawka pod jajka:( Fajny patenet do
robienia lodu na dzwiach zamrażaki. Dość cicha - a mam kuchnie połączoną z
pracownią. Od czasu do czasu słychać tylko delikatny "strzal" uruchamianego
termostatu czy tam agregatu (????). Dokupiłem też za 150 zł gwarancję na 3
lata, ale ZTCP nie obejmuje wszytkich awarii...
Podsumowujac, Bosch czy AEG to to nie jest, ale niewiele gorzej, a pod
względem cenowym dużo taniej.

pozdr
boogie5

PS. Podczas poszukiwań okzało sie że 4-rech znajomych ma sporo wyposażenia
Aristona różnorodnego, z różnych półek cenowych. W tym 3 lodówki. Nikt nie
narzekał i to mnie przekonało.

1. Data: 2004-10-26 07:34:29

Od: Andrzej Garapich <garapich malpa isez kropka pan kropka krakow kropka pl a t...@t...zmyłka> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 23 Oct 2004 14:53:39 +0200, "Sylwia" <s...@o...pl> pisze:

>Użytkownicy Aristona! Odezwijcie się!
>
>Czy możecie mi doradzić jakiej firmy (jeśli nie Aristona) lodówkę
>kupić? I na co zwrócić uwagę przy zakupie?

Nie mam tej akurat lodówi, ale wyposażyłem kuchnię u bliskiej
osoby w cały sprzęt Aristona. I wniosek mam jeden:
UNIKAJ TEJ FIRMY JAK ZARAZY. Psuje sie wszystko, co jest
używane: zmywarka, lodówka, piekarnik, nawet okap. Nie
zepsuła się tylko kuchenka mikrofalowa, choć pewnie dlatego,
że jeszcze nie była nigdy użyta. Serwis koszmarny - w Krakowie
spóźniają się na spotkanie, liczą koszmarnie za dojazd i każdą
czynność. I ze śmiechem odpowiadają: "Trzeba było wykupić
przedłużenie gwarancji he he he". Zaiste - wyjątkowo śmieszne.
Sprzęt zaczął się psuć dosłownie kilka dni po końcu zwykłej,
rocznej gwarancji.
Jeśli już musisz kupić sprzęt tej firmy - skorzystaj z przedłużonej
gwarancji, chowaj wszelkie faktury, książeczki napraw itp.
Próbowali jeszcze naciągnąć na błędy formalne (na szczęscie
mialem wszystko OK).

Co zamiast Aristona? Choć na grupie nie ma on dobrej opinii -
jestem zachwycony Whirpoolem - przez przypadek mam wszystko
tej firmy i jak na razie jest super. A ze względu na 5 osób w rodzinie
(przejściowo było 8 i dwa psy) zarowno zmywarka jak i pralka
wykorzystywane były solidnie.

pozdrawiam serdecznie
Andrzej Garapich

--
Kto w młodości był socjalistą
ten na starość będzie świnią

1. Data: 2004-10-26 13:24:52

Od: "Dano" <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam MBA3832V i odpowiadam - dziadostwo:
- kupiona 2003-06 (gwarancja 2 lata), po pol roku zaczely rdzewiec drzwi -
wymieniono, nastepne pol roku to samo - dokladnie w tym samym miejscu

- strasznie glosno pyka, strzela, pierdzi - glosniej niz na poczatku

- serwis kiepski, dlugo trwalo zanim dali sie przekonac co do rdzy -
twierdzili ze to niemozliwe, a od jakiegos czasu usterki mozna zglaszac
tylko listownie wrrr.....

- cala reszta +/- OK

pozdrawiam
Daniel

1. Data: 2004-10-28 07:47:19

Od: "wojtusj" <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Garapich" <garapich malpa isez kropka pan kropka krakow
kropka pl a t...@t...zmyłka> napisał w wiadomości

> [...]
> gwarancji, chowaj wszelkie faktury, książeczki napraw itp.
> Próbowali jeszcze naciągnąć na błędy formalne (na szczęscie

No prosze komputerowe sterowanie awariami na czas czy jak?? Pewnie po
przedluzeniu gwarancji awarie poczekalyby do ich konca.

MSPANC, no offence.

Wojtek

p.s. jakos u mnie Aristony za cholere nie chca sie psuc (lodowka i pralka),
a juz po gwarancji.
p.s. ba dodam juz tak nie na temat, ze nawet zmywarka Amica idealnie zmywa i
sie nie psuje - ale moze je zyje w rzeczywistosci rownoleglej, a moze mi sie
to tylko sni.

1. Data: 2004-11-20 08:25:04

Od: e...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Moja lodówka Aristona popsuła się po 20 miesiącach i to tak
skutecznie, że serwis nie mógł jej w żaden sposób naprawić
(rozszczelnienie, które podobno zdarza się wyjątkowo często w
Aristonach). Czekam już więc ponad miesiąc (!) na wymianę na nowy
egzemplarz.
Mimo dobrych parametrów technicznych raczej więc nie polecam Aristona
ze względu na awaryjność i fatalny serwis oraz obsługę klienta, która
jest po prostu skandaliczna.

telewizor
Przycisk do spłuczki podtynkowej Geberit
Tapicerka - odświeżanie
Zmiana koloru fugi
DRZWI HARMONIJKOWE