lodowka z nalewaczką ? :) opinie

1. Data: 2003-09-30 17:56:36

Temat: lodowka z nalewaczką ? :) opinie
Od: "FunnyFrog" <f...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam pytanie do osob, ktore posiadaja i moga cos powiedziec na temat lodowek
(chlodziarko-zamrazalek) z ... nalewaczka np. soku : ) nie wiem jak fachowo
okresla sie to urzadzenie w drzwiach lodowki.
Czy warto kupic taki model, czy to raczej bajer uzywany przez pierwsze 2
miesiace? :)

Bardzo prosze o konkretne opinie na ten temat.

Gdzie (sklepy lub ...info w sieci) na terenie Slaska i Zaglebia mozna
powybierac wsrod takich modeli? (MM maja zazwyczaj jeden lub dwa modele :( )

Pozdrawia FunnyFrog :)

1. Data: 2003-09-30 19:30:42

Temat: Re: lodowka z nalewaczką ? :) opinie
Od: "RakS" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez zamieram kupic taka lodowke model
LG GR-409GTPA kolor inox
http://www.lge.pl/products.asp?groupid=18&catid=36&s
ubcatid=67&productid=57

Z tymi sokami to ostroznie w instrukcji obslugi napisane jest ze nie mozna
uzywac nawet wody gazowanej, tylko uzywac wody mineralnej.

Oto glowne zalety:
Pojemność całkowita: 296 l chłodziarka: 210 l zamrażarka: 86 l
No Frost Multi-Air-Flow
Elektroniczna kontrola temperatury zamrażarki
Zamrażarka dolna (szufladowa 3+1) Taca mrożąca
Dozownik wody
Szybkie zamrazanie
Regulowane półki z hartowanego szkła z systemem Spill Stop
Zdolność utrzymania temp. w przyp. braku zasilania 12h
Poziom wakacyjny
Zużycie energii 1,01 kW/24h
Kolor srebrny INOX (drzwi)

Cena producenta 3490 :((( W sklepie internetowym ok. 2700

Co sadzicie o tym modelu?

1. Data: 2003-10-01 07:02:46

Od: "Joanna Gacka" <j...@w...com-media.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FunnyFrog" <f...@W...fm> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Gdzie (sklepy lub ...info w sieci) na terenie Slaska i Zaglebia mozna
> powybierac wsrod takich modeli? (MM maja zazwyczaj jeden lub dwa modele
:( )

My mamy takie coś : http://www.samsung.com.pl/produkty/srl39web.php

Od ponad roku. "Nalewaczka" w ciągłym użytkowaniu, zwłaszcza, że pracujemy w
domu i jest to super sposób na szybkie napojenie. Resztę perametrów też ma
ok - polecam. Mnie osobiście bardzo podobają się półki, łatwe do mycia,
całkowicie "rozmontowywalne".

Pozdrowionka

J.

1. Data: 2003-10-01 10:12:32

Od: "rafal grynfelder" <r...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

> LG GR-409GTPA kolor inox

http://www.lge.pl/products.asp?groupid=18&catid=36&s
ubcatid=67&productid=57

a ile to na dB?

rg

Ceramika Panda (Koło)
Pralka Whirlpool ...???
PARKIET-TANIO
[sprzedam] 2 pary spodni - okolice Katowic
prog balkonowy