lodówki - zamrażarka na górze

1. Data: 2006-08-03 00:22:43

Temat: lodówki - zamrażarka na górze
Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry!

Z tego co widzę po sklepach, to lodówki z zamrażarką na górze są bardzo mało
popularne.
Jakie są ich wady? Słyszałem opinię, że górne zamrażalniki nie mrożą tak
skutecznie jak dolne, nie osiągają takich temperatur jak -18 st. C. -- co
jest chyba normą w dolnych szufladach?

Pozdrawiam,
MSz

2. Data: 2006-08-03 04:53:57

Temat: Re: lodówki - zamrażarka na górze
Od: " BrunoJ" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z tego co widzę po sklepach, to lodówki z zamrażarką na górze są bardzo mało
> popularne.
> Jakie są ich wady?
glowna wada jest taka ze trzeba sie schylac...do lodowki.
Lepiej miec pod reka to co sie uzywa czesciej. Na tej samej zasadzie
w nowoczesnej kuchni piekarnik jest rowniez wysoko,
mikrofali jakos na podlodze nikt nie stawia...

> Słyszałem opinię, że górne zamrażalniki nie mrożą tak
> skutecznie jak dolne, nie osiągają takich temperatur jak -18 st. C. -- co
> jest chyba normą w dolnych szufladach?
bo gorne to najczesciej zamrazalniki zwykle a nie zamrazarki.
Jesli zamrazarka jest pelnowartosciowa to nie ma powodu zeby chlodzila
gorzej

pozdrawiam
Bruno

3. Data: 2006-08-03 08:12:18

Temat: Re: lodówki - zamrażarka na górzeó
Od: Sylwia <"lilka[kropka]w"@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

BrunoJ napisał(a):
> [...]
> w nowoczesnej kuchni piekarnik jest rowniez wysoko,
> mikrofali jakos na podlodze nikt nie stawia...

Otóż to, nie rozumiem idei umieszczania zamrażarki na górze, do której
się dosyć rzadko zagląda..

Samochód+mrówki
odkurzacz "samobieżny"
Zlewozmywka Franke sprzedam (Krakow i okolice)
Meble ogrodowe/tarasowe=> z jakiego drewna ???
prowizoryczne latanie papy