lodówko -zamrażarka Indesit model BA13

1. Data: 2007-09-11 14:15:55

Temat: lodówko -zamrażarka Indesit model BA13
Od: " mz_1" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
mam lodowko -zamrażarkę indesita model ba 13 i zbiera mi sie w lodówce na
tylnej ściance ok 4 cm warstwa śniegu, lodowka jak na razie chłodzi dość
dobrze .Z tego co zauważylam to pracuje bez ustanku. Co może być przyczyną
oszroniania tyłu lodówki i jak jest generalnie z awaryjnością tego modelu? Czy
ktoś z Eas może sie podzielić doświadczeniami? Dziękuję za odpowiedzi i
pozdrawiam.
MZ

2. Data: 2007-09-11 14:36:22

Temat: Re: lodówko -zamrażarka Indesit model BA13
Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mz_1 <m...@g...pl> napisał(a):

> Witam.
> mam lodowko -zamrażarkę indesita model ba 13 i zbiera mi sie w lodówce na
> tylnej ściance ok 4 cm warstwa śniegu
Wołaj do niej chłodnika. Chyba ucieka gaz.

3. Data: 2007-09-20 12:32:20

Od: "mk" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj -
Miałam ten sam przypadek - choć z inną lodówką (15-letnią - nazwy nie
pamiętam). Okazało się , że przewody rozprowadzające freon są nieszczelne i
większość gazu "uleciała". Stąd lodówka nie ma możliwości kontroli
temperatury i nie wyłącza się wcale (żre masę prądu niestety). Sama
wyłączałam i włączałam - co nie było miłe, zwłaszcza jak się zapomniało
włączyć! Naprawca uzupełnił freon (ok.150 zł) ale nie chciał znaleźć
nieszczelności (w nowoczesych lodókach rozmontowanie całej instalacji nie
opłaca się) i do tego nie gwarantował trwałości dalszej pracy lodówki:
mówił, że może jeszcze działać tydzień albo i 2 miesiące. Działała bez
zarzutu 6 miesięcy. Ale na pewno szczeliny powiększyły się i nie ryzykowałam
już ponownego napełniania (kolejne 180 zł lub więcej - w powietrze).
Przewody kiedyś robiono ze stali odporniejszej na korozję, ale to się
skończyło. Według mojego naprawcy dzisiejsze lodówki działają max. 10 lat.
Niestety pewnie trzeba się z lodówką pożegnać (mnie było trudniej, bo drugi
agragat w zamrażalce był sprawny), lub znaleźć hobbystę, który nie bałby się
"rozbebeszenia" tylnej części lodówki i odnalezienia nieszczelności - w
rozsądnej cenie.
Pozdrawiam mk
Użytkownik " mz_1" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
Czy
> ktoś z Eas może sie podzielić doświadczeniami? Dziękuję za odpowiedzi i

http://www.gazeta.pl/usenet/

Kominek + podpięcie do CO - czy się da i opłaca ?
Kuchnia: blum aventos HF front uchylno-składany a trwalosc...
No frost i tafla lodu
sprzęt firmy BORK - opinie
płyta indukcyjna a srednica patelni