Re: lodówko -zamrażarka Indesit model BA13

1. Data: 2007-09-11 18:55:18

Temat: Re: lodówko -zamrażarka Indesit model BA13
Od: b...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

On 11 Wrz, 16:36, " zayzayer" <z...@g...pl> wrote:

> Wołaj do niej chłodnika. Chyba ucieka gaz.

to już jej koniec - niestety słynna wada wszystkich aristonów i
indesitów
szkoda że je ludzie ciągle kupują

2. Data: 2007-09-11 19:14:21

Od: " mz_1" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jezeli jest tak jak mówicie to czy naprawa tego jest bardzo droga?, czy można
to wogóle naprawići czy to ma sens (nie wiem jak poważna jest ta usterka i czy
np nie bedzie tak że po pól roku znowu mi sie to rozwali). Kurka troche sie
załamałam bo ta lodowka ma 3 lata i nie mam kasy na nową.:(
Tak mi przyszlo do głowy ze może to uszcelka, bo tak trochę sie slabo zasysa.
Co o tym sądzicie?

3. Data: 2007-09-11 21:23:23

Od: Michal Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 9/11/2007 9:14 PM, mz_1 wrote:
> [...]
> załamałam bo ta lodowka ma 3 lata i nie mam kasy na nową.:(
> Tak mi przyszlo do głowy ze może to uszcelka, bo tak trochę sie slabo zasysa.

AFAIK są takie możliwości: (i) zatkała się jakaś rurka, wówczas można to
chyba jakoś przedmuchać; (ii) rozszczelniła się obudowa (tylna ścianka)
- to jest kicha, naprawa jest droższa niż nowa lodówka. Są jednak
majstrzy, którzy odcinają obudowę i podłączają z tyłu nową płytę
chłodzącą. Jak coś takiego się potem sprawuje - nie wiem. Za to wiem, że
kilka setek to kosztuje.

MS

--
Michał Sobkowski, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

Wieszanie szafek kuchennych
mop parowy - opinie użytkowników
lodówko -zamrażarka Indesit model BA13
Kominek + podpięcie do CO - czy się da i opłaca ?
Kuchnia: blum aventos HF front uchylno-składany a trwalosc...