łopata do odśnieżania

1. Data: 2010-10-11 11:24:33

Temat: łopata do odśnieżania
Od: lukas <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

powoli zaczynają zapowiadać śnieg zatem warto zaopatrzyć się już w łopatę
do odśnieżania. Niestety chodnik nie jest zbyt równy. Jakiego producenta,
może konkretny model, typ (plastik/metal) byście mogli polecić?

lukas
gg:4407885;icq:248888549;jabber:lukas[at]jabber.icp.
pl;tlen:lukasew
http://pl.lostpedia.wikia.com Zwijasz? - http://www.zwijaj.pl

2. Data: 2010-10-11 14:11:31

Temat: Re: łopata do odśnieżania
Od: "Kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lukas" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> do odśnieżania. Niestety chodnik nie jest zbyt równy. Jakiego producenta,
> może konkretny model, typ (plastik/metal) byście mogli polecić?

Kurcze model, typ, producent przy łopacie do odsnieżania????

Za kilkanascie złotych kupisz w marketach plastykowa łopatę i wystarczy.

Albo opoczekaj jeszcze , zaraz Panslavista coś Tobie zaproponuje;))

Krzysiek

3. Data: 2010-10-11 17:20:41

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kris" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
>
> Za kilkanascie złotych kupisz w marketach plastykowa łopatę i wystarczy.
>
> Albo opoczekaj jeszcze , zaraz Panslavista coś Tobie zaproponuje;))

Najsprawniejsza łopata nazywa się lemiesz. :-)
Ma u dołu gumowy rakiel zgarniający. Niestety większość o małych rozmiarach
jest dedykowana, czyli trzeba kupić odpowiedni do tego lemiesza traktorek.
Niektóre prócz lemiesza mają odśnieżarkę wirnikową - dobrą na "kopne:"
śniegi. Lepsze zamiast kół mają gąsienice.

4. Data: 2010-10-11 17:52:43

Od: lukas <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 11-10-2010 o 16:11:31 Kris <k...@p...onet.pl>
napisał(a):

> Kurcze model, typ, producent przy łopacie do odsnieżania????

;)

cały problem polega na tym, że ciężko jest dobrać fajną łopatę. Miałem
całe plastikowe, ale dobra były do świeżego śniegu, lekko udeptanego już
nie zbierały. Aluminiowych się boję, że na krzywym chodniku (płytki
chodnikowe) od razu się wygną. Całe metalowe może i dobre, ale ciężkie i
niezbyt poręczne.

ps. odśnieżarkę elektryczną mam, ale nie zawsze będzie mogła być w użyciu.

5. Data: 2010-10-11 19:38:56

Od: "eMonika" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do odśnieżania. Niestety chodnik nie jest zbyt równy. Jakiego producenta,
> może konkretny model, typ (plastik/metal) byście mogli polecić?

Fiskars. Metalowy trzonek, plastikowy dół.

Ktos lata temu tu polecał i u mnie sie sprawdza (oczywiście wiele zależy od
powierzchni do odśnieżenia :-)

:-) Monika

P.S. Chociaż najlepiej sprawdzają się Zdzichu i Rychu, którzy gdy są w
potrzebie sami sie zjawiają ze swoimi łopatami, niestety rzadko przed 11-tą,
wówczas jak musztarda po obiedzie :-)

6. Data: 2010-10-12 02:56:35

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"eMonika" <m...@n...pl> wrote in message

Tutaj są byki (TORO) do pracy na niwie. często trzeba dokonać jakichś zmian
na posesji, pomocne...
http://perfetto.com.pl/pliki/Dingo%20broszura%20pols
ka.PDF

7. Data: 2010-10-12 12:26:10

Od: Przesmiewca <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kris" <k...@p...onet.pl> napisał(a):

>Za kilkanascie złotych kupisz w marketach plastykowa łopatę i wystarczy.

plastikowa to badziew, zwlaszcza z biedrony za kilkanascie zeta, zaraz popeka krawedz
i w ogole zle
sie czym takim odsnieza twardy snieg (plastik sie gnie)

kiedys robilo sie lopaty z kawalka mocnej dykty obitej na czole kawalkiem
przynitowanej blachy,
latwo takie cos sie robi, a wytrzymalosc o niebo lepsza. pewnie mozna i kupic
podobne, ale
to nie bedzie za dyche :)

8. Data: 2010-10-12 12:39:33

Od: Dawid <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

To jest sprzęcior do ośnieżania.
Śnieg się normalnie topi i znika :-)
http://allegro.pl/lopata-do-sniegu-aluminiowa-utlex-
snow-profi-i1254506304.html

9. Data: 2010-10-12 12:52:18

Od: "Kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przesmiewca" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> plastikowa to badziew, zwlaszcza z biedrony za kilkanascie zeta, zaraz
> popeka krawedz i w ogole zle
> sie czym takim odsnieza twardy snieg (plastik sie gnie)

U mnie taka kupiona za 8zł w Lidlu lub Biedronce będzie służyc juz 3 sezon.

Krzysiek

10. Data: 2010-10-12 14:10:43

Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> U mnie taka kupiona za 8zł w Lidlu lub Biedronce będzie służyc juz 3 sezon.

ale przecież napisał, że chodnik nierówny... spróbuj taką plastikową
zahaczyć o wystającą płytkę, to w reku zostanie sam trzonek...
w takich wypadkach przydają się dwie, jedna lekka i szeroka, może być
aluminiowa, do usuwania kopnego śniegu, a wykańczać czymś mniejszym i
solidniejszym, może nawet zwykłym szpadlem...

pozdrawiam
s_13

Kuchnia - jakie fronty feblowe ?
product: NIKE RT1 series shoes
CA christian-audigier,blac- label,polo,parish
Okna trójszybowe - warto dopłacić ?
Dopłata do okien trójszybowych - sens ekonomiczny ?