łosoś ratunkuuu!

1. Data: 2002-08-05 10:55:47

Temat: łosoś ratunkuuu!
Od: "Katarzyna" <d...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Wczoraj pierwszy raz w życiu kupiłam surowego łososia i nie wiem jakie w
miarę wykwintne danie mogę z niego przyrządzić? Ratujcie!
Jestem raczej indolentem w kuchni, dlatego proszę o wyrozumiałość i
"łagodne" przepisy lub z opisem "łopatologicznym"

z góry dziękuję
Kaśka

1. Data: 2002-08-05 11:07:33

Temat: Re: łosoś ratunkuuu!
Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna" <d...@s...pl> a écrit dans le message de news:
aillad$bn0$...@n...tpi.pl...
> [...]
> Jestem raczej indolentem w kuchni, dlatego proszę o wyrozumiałość i
> "łagodne" przepisy lub z opisem "łopatologicznym"

Jezeli chcesz go na surowo jesc, to zrob carpaccio.

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2002-08-05 12:00:38

Od: "Iwona W." <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna" <d...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Jestem raczej indolentem w kuchni, dlatego proszę o wyrozumiałość i
> "łagodne" przepisy lub z opisem "łopatologicznym"

wez lososia pokrojonego w dzwonka, dodaj pomarancze:
dwie pokrojone na czastki, skore cienko pokrojona z jednej pomaranczy oraz
wycisniety sok z dwoch innych, wszystko to wsadz do piekarnika (ok.180st.c.)
na ok.30 minut. Podaj z ryzem, smacznego

1. Data: 2002-08-05 12:51:20

Temat: Re: łosoś ( P)
Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Wczoraj pierwszy raz w życiu kupiłam surowego łososia i nie wiem jakie w
> miarę wykwintne danie mogę z niego przyrządzić?

wygrzebane w sieci:
Przepisy nadesłane do Polonia Life

Pieczony łosoś
(przepis nadesłał p. Tadeusz Grzelak z Nowej Funlandii)

Filety łososia ułozyć na blasze do pieczenia, posolić według uznania,
posypać pieprzem naturalnym, następnie wycisnąć na nie sok z połowy cytryny
i pokryć warstwą majonezu. Włozyć do piekarnika i piec tak długo aż majonez
nabierze złocistego koloru.]

wygrzebala :) Jola L-L

1. Data: 2002-08-06 03:56:01

Od: "Calla" <c...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora