bialka i zoltka + facet

1. Data: 2002-08-05 08:41:13

Temat: bialka i zoltka + facet
Od: "Magdunia" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Facet prywatny zazyczyl sobie sernika. Sernik nie jest pracochlonny, ale co
to? Mam byc wykorzystywana? Powiedzialam, ze ma pomoc i ubic piane z 6
bialek na sztywno.
Zaczal rozdzielac.... No i przy piatym jajku.... niestety porazka ;-((((
Zasugerowal, ze wyjmie delikatnie zoltko lyzeczka z bialka. Powiedzialam,
zeby sporobowal, bo bedzie pierwsza ososba, ktora znam, ktora wyjmie zoltka
w "kawalkach" z bialek.
Poszedl do sklepu po nowe jajka, ubij je na sztywno (ja rozbilam, bo on nie
chcial sie brudzic i byl zdenerwowany).

Czy Wy tez macie takie przygody jak Wam plec przeciwna pomaga przy
gotowaniu???

Magda

1. Data: 2002-08-05 08:58:13

Temat: Re: bialka i zoltka + facet
Od: "Atucha" <u...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdunia" <m...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
nie
> chcial sie brudzic i byl zdenerwowany).
>
> Czy Wy tez macie takie przygody jak Wam plec przeciwna pomaga przy

Jesli moj czlowiek gotuje, jestem przygotowana, ze wszystkie garnki beda w
uzyciu, mnostwo talerzy, lyzek, widelcow, tarek, wyciskarek i kuchnia
wyglada jak po napadzie, ale on potem sprzata, wiec alleluja :)

pozdrawiam
atucha

1. Data: 2002-08-05 09:19:38

Od: "Kasia A." <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój mąż sam piecze różne ciasta. Jego popisowy numer to kruche ciasteczka
(kiedys podawałam przepis). Nieraz chcę mu pomóc i wyrobić ciasto, to mnie
przegania bo mówi, że nie potrafię. Jak on rządzi w kuchni to dla mnie juz
tam nie ma miejsca, bo wg niego przeszkadzam.
Kasia

1. Data: 2002-08-05 09:24:11

Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@k...net.pl> napisał (a):

> Czy Wy tez macie takie przygody jak Wam plec przeciwna pomaga przy
^^^^^^^^^^^^^^^^
> gotowaniu???

Mnie pomaga bardzo fachowo. Nigdy na żadną kobietę w kuchni nie
narzekałem. Aczkolwiek chyba wolę pichcić solo. :-)

--
Konrad J. Brywczyński Bus station is the place where bus stops.
k...@b...tk Trainstation is the place where train stops.

1. Data: 2002-08-05 13:03:31

Od: "Magdunia" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"dkow" <d...@p...fm> wrote in message news:ailt50$lhf$1@news.tpi.pl...
> Ja jednak jestem zdania ze kobiety sa slabe w kuchni one robia to z
> przymusu, ja moja pania wypedzam jak najdalej z kuchni potrafi przypalic
> wode na herbate

Tja.... W czajniku elektrycznym?????

Magda

1. Data: 2002-08-05 13:05:10

Od: "AniaG" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli moj czlowiek gotuje, jestem przygotowana, ze wszystkie garnki beda w
> uzyciu, mnostwo talerzy, lyzek, widelcow, tarek, wyciskarek i kuchnia
> wyglada jak po napadzie, ale on potem sprzata, wiec alleluja :)

czy my nie mieszkamy z tym samym człowiekiem?
Nie! Mój nie zmywa :[
pozdrowienia
Anka

--
"Niepewność jest jak sól.
Żadna potrawa bez niej nie nadaje się do zjedzenia,

1. Data: 2002-08-05 13:17:44

Od: "dkow" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ja jednak jestem zdania ze kobiety sa slabe w kuchni one robia to z
przymusu, ja moja pania wypedzam jak najdalej z kuchni potrafi przypalic
wode na herbate
pozdrawiam Darek

1. Data: 2002-08-05 13:22:54

Od: "dkow" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

To byl zart, ale nie zmienia to postaci ze kobity w kuchni sa troszke gorsze
od facetow ;)

Darek

1. Data: 2002-08-05 13:53:05

Od: " Monika Stradowska" <s...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdunia <m...@k...net.pl> napisał(a):

> [...]

A co powiesz na to:
Mój postanowił zrobić pizzę. Wyrobił ciasto piewsza klasa, drożdżowe, takie ze
wszystkimi szykanami. Wyłożył na blaszkę, nastepnie farsz i
przyprawy. Sypnał wszystko co było w domu: z szafki z przyprawami, z drugiej szafki z
przyprawami, z lodówki i jeszcz z takiej szuflady, gdzie też
trzymam zioła. Pizza sobie rosła godzinkę, potem piekła się jeszcze przez poł, aż
wróciłam z pracy. Zobaczyłam i zamarłam. Mianowicie moje
kochanie łapało za wszystkie słoiczki z przyprawami, garnuszki, pojemniczki i
talerzyki tymi łapami upapranymi ciastem drożdżowym. A potem to
sobie schło przez półtorej godziny. Czy ktoś z was próbował kiedyś oskrobać calą
kuchnię z zaschniętego ciast? Nie? To polecam - przeżycie
warte zapamiętania

Monika

1. Data: 2002-08-05 14:20:57

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 5 Aug 2002 15:22:54 +0200, "dkow" <d...@p...fm> wrote:

>To byl zart, ale nie zmienia to postaci ze kobity w kuchni sa troszke gorsze
>od facetow ;)
>
>Darek

znaczy to opiniia wiekszoci zyjacych oczywiscie...

Krysia, slaba w kuchni
K.T. - starannie opakowana

[P] ciasto ze śliwkami
trujace przyprawy w kuchni