Grupa samopomocy

1. Data: 2002-08-05 07:38:34

Temat: Grupa samopomocy
Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

" Monika Stradowska" <s...@N...poczta.gazeta.pl> schrieb im
Newsbeitrag news:aijknp$6kq$1@news.gazeta.pl...
/.../
> Niestety cierpie na trudna do wyleczenia przypadlosc, mianowicie jak widze
> cos nowego, dotyczacego gastronomii, odczuwam nieodparta pokuse zakup...
> Chyba, ze mnie ktos w pore powstrzyma - podobnych, zajmujacych
> miejsce "patelni" mam juz kilka.
/.../

> Monika

Nazywam sie Irek Kochany i tez jestem wodzony na pokuszenie. Moze zalozymy
male kolko wzajemnej pomocy i bedziemy walczyc z ta przypadloscia?

Irek kochany

1. Data: 2002-08-05 08:10:01

Temat: Re: Grupa samopomocy
Od: "Ulka" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> male kolko wzajemnej pomocy i bedziemy walczyc z ta przypadloscia?

A co zrobimy gdy walka i leczenie nie pomoze?

Ulka P.
[tez strasznie chora]

1. Data: 2002-08-05 09:15:18

Od: <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co zrobimy gdy walka i leczenie nie pomoze?
>
> Ulka P.
> [tez strasznie chora]
>
> Utworzymy łańcuszek: mnie sie nie sprawdzilo - podaj dalej - podaj dalej -
podaj dalej....albo u kgogs sie sprawdzi, albo zostanie gdzies na strychu.

1. Data: 2002-08-05 09:48:34

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> podaj dalej....albo u kgogs sie sprawdzi, albo zostanie gdzies na strychu.

"podaj dalej" - mam nadzieje ze bedziemy podawac kotleciki, racuchy,
sledzie, ciasta, zapiekanki...

Mechcia

1. Data: 2002-08-05 11:36:55

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> dalej -
>

> "podaj dalej" - mam nadzieje ze bedziemy podawac kotleciki, racuchy,

Jaja sobie robicie a my z Monika jestemy juz bliscy konca. Jak z tym
wspolzyc. Nam potrzebna fachowa pomoc.

Irek kochany

1. Data: 2002-08-05 17:48:47

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

> strychu.

> Jaja sobie robicie a my z Monika jestemy juz bliscy konca. Jak z tym
> wspolzyc. Nam potrzebna fachowa pomoc.
>
> Irek kochany

Ja chetnie sie zapisze i podam dalej, jak nastepuje:

Maszyna do pieczenia chleba
Maszyna do robienia lodow
3 rozne wyciskacze do czosnku
Gofrownica zeliwna na gaz
Czasomierze (2)
ladne termometry do miesa, cyfrowe
trzymadelka do kukurydzy
i pare innych rzeczy w tej specjalnej szufladzie (nazywam ja "szuflada
szwarc mydlo i powidlo")

He he he szkoda, ze to raczej wszystko ciezkie, bo bym przywiozla do Gdanska.

Magdalena Bassett

1. Data: 2002-08-05 20:10:01

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 05 Aug 2002 10:48:47 -0700, Magdalena Bassett
<m...@w...net> wrote:

> [...]
>szwarc mydlo i powidlo")
>
>He he he szkoda, ze to raczej wszystko ciezkie, bo bym przywiozla do Gdanska.

To ja poprosze machine do lodow..przypomnialy mi sie lody w
Paryzu na Isle de (?) St Louis oraz opisy lodow w wykonaniu Ewy
Niesz! i potrzebuje machine do lodow,, natychniast i juz....

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-05 20:34:37

Od: "vefour" <v...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Facet, jestem za. Ja mam nawet trzy lodówki :)))))

V.

Uzytkownik "Irek Zablocki" <i...@w...de> napisal w wiadomosci

1. Data: 2002-08-06 11:02:30

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"vefour" <v...@p...pl> schrieb im Newsbeitrag
> Facet, jestem za. Ja mam nawet trzy lodówki :)))))
>
> V.

Zdaje sie, potrzebujesz natychmiastowej pomocy. Co masz jeszcze? Wyrzuc to z
siebie. Moze pomoze?

Irek kochany

1. Data: 2002-08-06 12:54:20

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja znowu jak kupowałam Zeptery, to Pani zapytała czy prowadzę może małą
gastronomię tak się rozpędziłam. Maria
> [...]
> >
> Nazywam sie Irek Kochany i tez jestem wodzony na pokuszenie. Moze zalozymy
> male kolko wzajemnej pomocy i bedziemy walczyc z ta przypadloscia?

Prośba o przepis-ważne pls.
Skąd przepisy na koktaile?
Re: przypalone gary...
zupa rybna