łożyska do pralki Electrolux EWT10120W

1. Data: 2011-07-11 20:24:09

Temat: łożyska do pralki Electrolux EWT10120W
Od: "Arekmet" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Od samego początku (2 lata) pralka mocno stuka a na na dodatek od jakiegoś
czasu przy niektórych praniach na ubraniach pojawiły się plamy...
Wyczytałem że plamy mogą być wynikiem zużytych łożysk i uszczelniaczy.
Ponieważ gwarancja gdzieś mi zaginęła chciałbym kupić łożyska i
uszczelniacze do nich i je samodzielnie wymienić.
Gdzie mogę takie dostać, nie bardzo wiem jakie pasują do tego modelu no i
niech chcę kupować coś co pochodzi max 2 lata...

2. Data: 2011-07-12 18:09:00

Temat: Re: łożyska do pralki Electrolux EWT10120W
Od: Czarek Daniluk <c...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-11 22:24, Arekmet pisze:
> [...]
> Gdzie mogę takie dostać, nie bardzo wiem jakie pasują do tego modelu no
> i niech chcę kupować coś co pochodzi max 2 lata...

Należy wyjąć i iść do sklepu z uszczelnieniami/łożyskami i kupić
odpowiednie na wymiar.
O ile uda Ci się rozebrać tak że będzie nadawało się to co pozostało do
wymiany ;P

Pozdrawiam !

3. Data: 2011-07-12 21:03:56

Od: "Arekmet" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@n...com> napisał w
wiadomości grup dyskusyjnych:ivi2jh$kfe$...@n...onet.pl...
> [...]
> odpowiednie na wymiar.
> O ile uda Ci się rozebrać tak że będzie nadawało się to co pozostało do

Znalazłem już sklep tylko podobno ciężko wymienić te łożyska jakiś klejony
bęben..

4. Data: 2011-07-18 19:56:45

Od: Czarek Daniluk <c...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-12 23:03, Arekmet pisze:

> Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@n...com> napisał w
> wiadomości grup dyskusyjnych:ivi2jh$kfe$...@n...onet.pl...

> Znalazłem już sklep tylko podobno ciężko wymienić te łożyska jakiś
> klejony bęben..

Próbowałem wymienić w jakimś indesicie - łożysko dwurzędowe jak w
samochodzie w McPhersonie ;) jak je wyjąc dowiedziałem się jak już
rozwaliłem bęben ;)

Pozdrawiam !

nowe forum kredytowe
Odp: uszkodzenie przewodu w bębnie
Jak zamontować okap - podwieszany sufit GK, okap wyspowy
[SPAM] Jakby kto tanio potrzebował szafkę do gazomierza lub kurka gazowego
Głęboka wanna?