lubczyk

1. Data: 2003-03-24 17:51:56

Temat: lubczyk
Od: "aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

co sadzicie o lubcztylu czy to naprawde dziala na facetow czy to tylko
bajka?

pozdrawiam
aga

1. Data: 2003-03-24 17:52:10

Temat: Re: lubczyk
Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" aga " wrote:

> co sadzicie o lubcztylu czy to naprawde dziala na facetow czy to tylko
> bajka?

To znaczy ma działac na zmarszczki czy na cienie pod oczami?
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-03-24 17:57:55

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" aga " wrote:

> Użytkownik "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> bardziej mi chodzi o milosne sprawy????????? :)

A to w takim razie pl.soc.seks, pl.sci.medycyna ewentualnie pl.rec.kuchnia
:)

1. Data: 2003-03-24 17:58:32

Od: "aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> O wszystkim decyduje środowisko. Dlatego anioły fruwające w niebie mają
> piękne skrzydła, natomiast anioły chodzące po ziemi mają piękne nogi.
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-03-24 18:55:08

Od: "Nikusia" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aga" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> co sadzicie o lubcztylu czy to naprawde dziala na facetow czy to tylko
> bajka?
Co prawda to nie ta grupa - ale jak juz tu trafilas to cos napisze....
Nie wszyscy wiedza ze lubczyk, w bardzo skoncentrowanej formie to tak zwana
maggi do zupy - taka przyprawa w plynie dodawana najczesciej do rosolu -
mozesz dac sprobowac ukochanemu i zobaczyc czy bedzie jakas reakcja :))))
Nikoosia

1. Data: 2003-03-24 22:42:36

Temat: Odp: lubczyk
Od: "Aga" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Myślę że to raczej mit. Na facetów działa widok kobiety( bo są wzrokowcami)
jaki maja przed sobą i to co kobieta powie ciekawego, jej gesty zachowanie,
a nie jakieś tam ziele.
Aga

Użytkownik aga <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b5ngen$oq$...@n...onet.pl...

1. Data: 2003-03-25 10:21:05

Od: clodine <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik aga napisał:
> co sadzicie o lubczyku czy to naprawde dziala na facetow czy to tylko
> bajka?

z facetow to dziala na koty ;) moj kocur sie zawsze "zakochuje" w
torebkach po tych ziolkach ;) sa dokladnie wylizane i wywrocone na lewa
strone ;)

clodine

1. Data: 2003-03-25 21:29:53

Od: "Nikusia" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> z facetow to dziala na koty ;) moj kocur sie zawsze "zakochuje" w
> torebkach po tych ziolkach ;) sa dokladnie wylizane i wywrocone na lewa
> strone ;)

Jak juz sobie tak oftopicznie dywagujemy - na koty niesamowicie dziala
waleriana - znaczy krople walerianowe - takie na serce... Sama bylam
swiadkiem, gdy w aptece rozlalo mi sie nieco - bardzo malo zreszta - tych
wlasnie kropli - koty sciagnely chyba z calego miasta... To jest dla nich
chyba jakis afrodyzjak ....
Nikoosia

1. Data: 2003-03-26 09:13:00

Temat: Re:OT walerianka było: lubczyk
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nikusia" <n...@p...fm> wrote in message
> [...]
> wlasnie kropli - koty sciagnely chyba z calego miasta... To jest dla nich

O TAK!!! Kot mojej babci, gruby Maciek, ma deseczke obciagnieta jakas
szmatka, ktora ma sluzyc do scierania pazurkow. Poniewaz kot jakos
szczegolnie upodobal sobie do tych celow wersalke i krzesla, babcia nasacza
mu deseczke waleriana. Skutek jest taki, ze kot zamiast drapac, stoi przy
deseczce i ja wacha. a jak sie juz nawacha, zaczyna sie kiwac w te i z
powrotem, po czym slodko zasypia. Kolo deseczki oczywiscie :))

Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-03-26 09:35:06

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nikusia wrote:
(...)

> To jest dla nich
> chyba jakis afrodyzjak ....

Raczej narkotyk :-)

Krycha

Hydraphase XL La Roche Posay
Eveline, Art Deco i Mariza raz jeszcze; Wrocław
puder w kamieniu prasowany,jaki najlepszy?
krem do rak
Odzywka do rzes