puder w kamieniu prasowany,jaki najlepszy?

1. Data: 2003-03-24 15:26:25

Temat: puder w kamieniu prasowany,jaki najlepszy?
Od: "yeni" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

witam
Mam pytanko do grupowiczek odnosnie pudru w kamieniu.
Obecnie konczy mi sie puder z Avonu i musze kupic nowy, tylko zastanawiam
sie jaki?? koszt max 30 zl.
Na stronie wizaz.pl bardzo chwalono puder w kamieniu Celia, czy ktoras z
was go miala ? jakie efekty???

pozdrawiam

Yeni

1. Data: 2003-03-24 15:42:38

Temat: Re: puder w kamieniu prasowany,jaki najlepszy?
Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yeni" <a...@z...net> napisał w wiadomości
> Na stronie wizaz.pl bardzo chwalono puder w kamieniu Celia, czy ktoras z
> was go miala ? jakie efekty???

Swietny!
Trudno mi ocenic czy lepsza jest Celia czy Lentheric, bo w Lenthericu zabija
mnie zapach, ale Celia to naprawde swietny puder.
Tylko kolorow jest malo troche:(

Kaska

1. Data: 2003-03-24 16:30:30

Od: "yeni" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

a jak sie spisuje puder w kamieniu firmy eveline??

yeni

1. Data: 2003-03-25 18:07:55

Od: clodine <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik yeni napisał:
> witam
> Mam pytanko do grupowiczek odnosnie pudru w kamieniu.
> Obecnie konczy mi sie puder z Avonu i musze kupic nowy, tylko zastanawiam
> sie jaki?? koszt max 30 zl.

W takim razie polecam Rimmel (ja mam akurat Rimmel Stay matt). Mam juz
jakies 7-8 opakowanie i jak dla mnie jest on najlepszy. Na dlugo matuje,
swietnie kryje i nie widac na twarzy pudrowej maski. Kosztuje ok. 24-30
zl w zaleznosci od sklepu, ale najtaniej go mozna dostac w supermarketach.

> Na stronie wizaz.pl bardzo chwalono puder w kamieniu Celia, czy ktoras z
> was go miala ? jakie efekty???

hmmm wiesz co, ja jakos z tej sredniej polki wyprobowalam i Celie i
Letheric i Collection 2002 i jak dla mnie to nie sa to dobre pudry. A w
dodatku - szczegolnie Celia i Letheric maja jakies takie zoltawe
odcienie :> Na prawde polecam Rimmla :)

clodine

1. Data: 2003-03-28 10:28:15

Od: "blizniaczki" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>odcienie :> Na prawde polecam Rimmla :)
>hmmmm,a więc my byśmy ci poleciły puder w kamieniu firmy siksa za jedyne

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-09-24 02:08:46

Temat: Re: