łupiez pstry

1. Data: 2003-03-13 20:32:32

Temat: łupiez pstry
Od: "Iz@" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam na rekach (od ramion do łokci) nieregularne jasniejsze
plamy. A poniewaz dosc czesto korzystam z solarium uwidaczniają
sie one jeszcze bardziej. Troche poczytałam i zdiagnozowałam ;),
ze jest to łupiez pstry odmiana grzybiczej choroby skóry. Za radą
zaczęłam stosowac ketokonazol najpierw jedną potem dwie tabletki
dziennie. Zazywałam je ok. 10 do 12 dni. Niestety poprawy nie
zauważyłam. Czy dobry lek stosowałam??? Pytałam o to dermatologa
gdyz po odstawieniu leku dostałam pokrzywki i wizyta była niezbędna.
Określił, ze ketokonazol był wskazany przy tym schorzeniu.
Proszę o rade co zażywac i w jakich ilościach bym mogła zauważyc
poprawe i wyleczenie choroby.

pozdrawiam

iza

2. Data: 2003-03-14 07:16:47

Temat: Re: łupiez pstry
Od: "Vivienna" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iz@" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sie one jeszcze bardziej. Troche poczytałam i zdiagnozowałam ;),
> ze jest to łupiez pstry odmiana grzybiczej choroby skóry. >

Nie jestem dermatologiem, ale tez to mialam.
Lekarz kazal mi przez tydzien bodajze myc cialo Nizoralem .
I tym wlasnie to wyleczylam.

3. Data: 2003-03-14 19:08:39

Od: "Iz@" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lekarz kazal mi przez tydzien bodajze myc cialo Nizoralem .
> I tym wlasnie to wyleczylam.

Nizoralem??? Myslałam, ze to jest szampon. Ok, jutro o to spytam
w aptece

iza

4. Data: 2003-03-14 21:43:09

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nizoralem??? Myslałam, ze to jest szampon.
Można go stosować na całe ciało (ale uważaj na oczy).

5. Data: 2003-03-15 14:16:14

Od: "Vivienna" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Nizoralem??? Myslałam, ze to jest szampon. Ok, jutro o to spytam
> w aptece

bo to jest szampon :) z tym ze leczniczy ...

6. Data: 2003-03-15 20:46:51

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 15 Mar 2003 15:16:14 +0100, Vivienna
<b4vchk$je4$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał/a:

> Użytkownik "Iz@" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> bo to jest szampon :) z tym ze leczniczy ...

Z tego co wiem to dermatolodzy zapisują na łupież pstry (ale Gilberta,czy
jakoś tak):Metronidazol,wapno z wit C (dożylnie!),oraz doustnie duże dawki
różnych witamin.Jak swędzi skóra,to na noc Hydroxixinum.

--
Z pozdrowieniami,
Kaja

7. Data: 2003-03-16 08:58:47

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z tego co wiem to dermatolodzy zapisują na łupież pstry (ale Gilberta,czy
> jakoś tak):Metronidazol,wapno z wit C (dożylnie!),oraz doustnie duże dawki
> różnych witamin.Jak swędzi skóra,to na noc Hydroxixinum.

Ale łupież pstry i łupież różowy Gilberta to dwie różne choroby. Leczy się
je w różny sposób.8

gruzlica nerwu wzrokowego
Re: orgazm
jak dlugo zaraza sie grypa ?