lychee- co to takiego? (ciut dlugie)

1. Data: 2003-03-11 15:12:37

Temat: lychee- co to takiego? (ciut dlugie)
Od: "cari" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie:)))
...a tym cieplej, ze jestem pierwszy raz w Waszej wspanialej grupie.
Odwiedzilam Was wczoraj (dopiero:((( ) i juz wiem, ze bede tu czesto bywac.
Lubie gotowac i piec, robic wymyslne salatki i skomplikowane slodkosci, ale
teraz niestety nie mam na to czasu, gdyz wychowuje 5,5 miesiecznego synka.
Ale mam nadzieje, ze juz niedlugo bede miala wiecej czasu.

Teraz wracam do pytania postawionego w temacie. Domyslam sie, ze to jakies
ziolo, ale nie moge znalezc info na ten temat. Ostatnio kupilam herbate
zielona wlasnie z lychee i jest pyszna:))) polecam

pozdrawiam
Sylwia

1. Data: 2003-03-11 15:24:30

Temat: Re: lychee- co to takiego? (ciut dlugie)
Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" cari " wrote:

> Teraz wracam do pytania postawionego w temacie. Domyslam sie, ze to
> jakies ziolo, ale nie moge znalezc info na ten temat. Ostatnio
> kupilam herbate zielona wlasnie z lychee i jest pyszna:))) polecam

Nie jest to zioło,
jest to owoc,
mały - wielkosci kasztana, w letko kolczastej skórce, z białym miązszem i
duzą brązową pestką w srodku.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-03-11 16:28:59

Od: "margola & zielarz" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cari" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

> teraz niestety nie mam na to czasu, gdyz wychowuje 5,5 miesiecznego synka.
> Ale mam nadzieje, ze juz niedlugo bede miala wiecej czasu.

Jest taka piosenka.... "oj naiwny naiwny naiwny..." ;)))

witaj!

Margola Mama Prawie Roczniaka

1. Data: 2003-03-11 16:44:58

Od: Shrek <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie jest to zioło,
> jest to owoc,
> mały - wielkosci kasztana, w letko kolczastej skórce, z białym miązszem i
> duzą brązową pestką w srodku.

Dodam jeszcze, ze bardzo smaczny :D
Mozna go kupic w supermarketach w stanie naturalnym, badz w puszkach w
syropie. Obie postaci sa mniam :D

Pozdr.,
Shrek

1. Data: 2003-03-11 17:03:05

Od: "margola & zielarz" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <p...@f...pl> napisał w wiadomości
> To co? Potem ma sie mniej tego czasu? Kurcze, to ja malego zaczne do ojca
> przywiazywac...:-)))

to jeszcze nie zaczelas??????
ja zaczelam i dzieki temu jakos jeszcze przede (przasniczka jestem, do
uslug)

Margola

a zeby nie bylo OT, to obmyslam menu na 1 urodzinki i zadam sakramentalne
pytania juz niebawem ;)

1. Data: 2003-03-11 17:05:01

Od: p...@f...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Margola Mama Prawie Roczniaka
To co? Potem ma sie mniej tego czasu? Kurcze, to ja malego zaczne do ojca
Panterka Mama Tez Prawie Rocznego Malucha

1. Data: 2003-03-11 19:03:49

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 11 Mar 2003 16:12:37 +0100, "cari" <c...@i...pl>
wrote:

> [...]
>ziolo, ale nie moge znalezc info na ten temat. Ostatnio kupilam herbate
>zielona wlasnie z lychee i jest pyszna:))) polecam

chinese gooseberry - wielkosci wlasnie dosc duzego agrestu i
ksztaltu tez, skorka jakby kolczasta, pazdziorowata, kremowo
rozowa. miaz gumowaty, przejrzysty bialawy, pestka w srodku,
ciekawy smak owocowy, nie moge sie zdecydowac czy wole swieze czy
zapuszkowane ;))) moge jesc na szufle. w salatkach owocowych i
luzem ;))

Pierzu
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-03-11 20:02:15

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

p...@f...pl wrote:

> To co? Potem ma sie mniej tego czasu? Kurcze, to ja malego zaczne do ojca
> przywiazywac...:-)))

tak z autopsji, do ok. 10 roku życia (jak chłop) będziesz go miała przy
spódnicy, potem ojciec przy portkach. I fakt, jak robak przechodzi z fazy
pasożyta do fazy szkodnika będzie gorzej :-)) Tak więc chwal, że tak fajnie
i że masz dużo czasu :-)

Waldek

1. Data: 2003-03-11 23:35:18

Od: Michał Kowalewski <M...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> [...]
> ciekawy smak owocowy, nie moge sie zdecydowac czy wole swieze czy
> zapuszkowane ;))) moge jesc na szufle. w salatkach owocowych i

Witaj w klubie! :)
Liczi i rambutan sa wspaniale! I na surowo i w zalewie.
Przy okazji polecam do ozdoby salatek/drinkow:

Pokroic owoc z zalewy na plasterki (czyli wyjda krazki) i namoczyc w blekitnym
Curacao. Przybieraja wsciekle niebieski kolor (swoja droga to sa owoce, ktore
najlepiej lapia ten kolor - przynajmniej tak wynika z mojego doswiadczenia, a
eksperymentowalem z jablkami, gruszkami i brzoskwiniami)
Pozdrawiam!
Michal.

1. Data: 2003-03-12 06:24:58

Od: p...@f...pl szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 11 Mar 2003, margola & zielarz wrote:
> to jeszcze nie zaczelas??????
> ja zaczelam i dzieki temu jakos jeszcze przede (przasniczka jestem, do
> uslug)
Zaczelam, ale powoli to idzie...:-)))
> Margola
>
> a zeby nie bylo OT, to obmyslam menu na 1 urodzinki i zadam sakramentalne
> pytania juz niebawem ;)
A przepisy biore z roznych czasopism dla rodzicow tudziez z ksiazeczek
typu "Przyjecie urodzinowe dla Puchatka". Widzialam tez przepisy na
www.kulinaria.pl
Panterka

(sprzedam) wyprzedaż płyt !
Co na obiad? Zupka rybna
poszukiwany: przepis na tort bez jaj,mleka i glutenu
co na obiad?
menu weselne