łzawiące oko- ciągle!

1. Data: 2006-04-05 12:38:08

Temat: łzawiące oko- ciągle!
Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kilka tygodni temu pisałam o moim ciągle łzawiącym prawym oku. Byłam u
okulisty już 3 razy i nic mi nie pomaga. Najpierw dostałam krople Docrineff,
potem Mibalin (brr, okropny niebieski kolorek), teraz mam Betadrin (jedną
buteleczkę do nosa, jedną do oka).
Pan doktor powiedział, że jeśli się nic nie poprawi, to znów mam się u niego
zjawić. Czy zostały mu jeszcze jakieś alternatywy?
Oko łzawi, taką dużą, bardziej śluzowatą łzą, nie boli, właściwie nie jest
zaczerwienione, ropieje w nocy (znaczy ropieje w dzień też, takie kawałki
czasem wyciągam z oka), budzę się ze sklejoną powieką.
Przypadłość nie jest może bolesna, ale bardzo uciążliwa- makijaż się
rozmazuje, oko ciągle trzeba wycierać i wygląda, jakbym płakała. Zdarza się
wieczorem, że gorzej widzę na to oko, tak jakby coś mi je przesłaniało.
Badanie wzroku na tej podświetlanej tablicy wyszło OK, na tym dziwnym
przyrządzie też.

Macie jakieś porady? Może powinnam iść do innego okulisty, owszem, tylko
chciałabym wiedzieć, co jeszcze można zrobić, żeby nie cofać się do
początków.

Dziękuję za sugestie!

Maja

2. Data: 2006-04-05 14:41:21

Temat: Re: łzawiące oko- ciągle!
Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sq4ty" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> makijaż się
> rozmazuje

Może na przykład przestac robić makijaz oczu jeśli masz takie problemy? I
wywalić wszystkie kosmetyki do makijazu oczu, których używałas dotychczas -
kupic nowe.

HaNkA

3. Data: 2006-04-05 19:35:17

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm> napisał w
wiadomości
> Może na przykład przestac robić makijaz oczu jeśli masz takie problemy? I
> wywalić wszystkie kosmetyki do makijazu oczu, których używałas
dotychczas -
> kupic nowe.

Widziałam, że tak będzie argument, zapomniałam napisać, że przez miesiąc nie
robiłam sobie makijażu _w ogóle_, i nie miało to żadnego wpływu na
łzawienie. Poza tym - dlaczego tylko jedno oko, zawsze to samo, łzawi?
W dodatku to nie jest takie łzawienie że piecze i zaczyna łzawić, jak to ma
czasem miejsce w przypadku kosmetyków. To po prostu łzawi tak bez specjalnej
regularności, może trochę bardziej na powietrzu.

Maja

4. Data: 2006-04-06 07:58:25

Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

sq4ty napisał(a):
> [...]
>
> Macie jakieś porady? Może powinnam iść do innego okulisty, owszem, tylko
> chciałabym wiedzieć, co jeszcze można zrobić, żeby nie cofać się do

Może to alergia i trzeba iść do alergologa, ale wcześniej do dermatologa
żeby dostać skierowanie. Przy alergii pokarmowej często zdarzają się
łzawienia oczu i podpuchnięte oczy.

> http://pl.wikipedia.org/wiki/Atopowe_zapalenie_sk%C3
%B3ry

takie coś znalazłam na temat oczu:

http://www.przychodnia.pl/alergia/index17.php3?s=3&d
=5&t=17

Serdecznie pozdrawiam Twiza :)

wata szklana?
Bol klatki piersiowej i...
kandydoza
Balon żołądkowy
Soczewki kontaktowe a niski film łzowy???