lzawieni

1. Data: 2003-02-13 17:32:24

Temat: lzawieni
Od: "jazzusz" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego gdy jestem w bardzo oswietlonym pomieszczeniu albo patrze na
jakies jaskrawe kolory lzawieja mi oczy??

2. Data: 2003-02-13 17:46:23

Temat: Re: lzawieni
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jazzusz" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> Dlaczego gdy jestem w bardzo oswietlonym pomieszczeniu albo patrze na
> jakies jaskrawe kolory lzawieja mi oczy??

moze masz swiatlowstret, moze stan zapalny, moze alergie,
moze.....hmmm....moze do okulisty?:-))))))))

casus

3. Data: 2003-02-13 20:01:38

Od: "WiseMan" <w...@w...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Swiatlowstret... ale przeciez kazdy normalny czlowiek jak spojrzy na Slonce
zaczyna lzawic :) Byle nie za dlugo spogladac :D

--

\/\/ I S E |\/| A N
#GG: 3226283

4. Data: 2003-02-13 20:07:24

Od: Yellow_Peril <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <b2gtmr$f3s$1@nemesis.news.tpi.pl>, w...@w...usunto.pl
napisał(a)...
> Swiatlowstret... ale przeciez kazdy normalny czlowiek jak spojrzy na Slonce
> zaczyna lzawic :) Byle nie za dlugo spogladac :D

Mowa była o jasno oświetlonym pomieszczeniu, a nie o patrzeniu na
słońce.

--
Yellow Peril
Nigdy złej woli nie przypisuj tego, co znacznie łatwiej wytłumaczyć

5. Data: 2003-02-14 16:33:20

Temat: Odp: lzawieni
Od: "jazzusz" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mowa była o jasno oświetlonym pomieszczeniu, a nie o patrzeniu na
> słońce.

No wlasnie!A pozatym oczy lzawia mi bardzo czesto!W szkole w domu!Trudno mi
powiedziec w jakich sytuacjach bo naprawde roznie to bywa!

6. Data: 2003-02-17 07:44:37

Od: d...@o...pl (Daria) szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Wszystko to zalezy od Twojego
trybu pracy i aktualnego stanu oczu. Moja propozycja jest banalna: idz
do okulisty. Nie wiem, w jakim jestes wieku, ale to tez moze byc
poczatek, np. jaskry.

Pozdrawiam - daria.

> No wlasnie!A pozatym oczy lzawia mi bardzo czesto!W szkole w
domu!Trudno mi
> powiedziec w jakich sytuacjach bo naprawde roznie to bywa!

badanie wzroku-prosba o interpretacje
Meckel ?
Temperatura ciala
banalne pytanie